Advertentie | |
|
![]() |
|
mensen uit emmeloord vinden fietsen geen probleem
mensen uit emmeloord zijn trots op hun poldertoren mensen uit emmeloord houden van schuurfeesten mensen uit emmeloord kunnen onmogelijk uit omdat er geen gelegenheden voor zijn mensen uit emmeloord hebben genoeg te eten aangezien het de hoofdstad is van de grootste landelijke gemeente van Nederland mensen uit emmeloord houden wel van blowen mensen uit emmeloord genieten van gratis friet mensen uit emmeloord verheugen zich het hele jaar door op het pieperfestival --> wasmachine zitten mensen uit emmeloord doen elk jaar met de nacht van oranje een recordpoging mensen uit emmeloord komen spontaan naar de hema omdat ik daar werk emmeloord heeft geen treinstation emmeloord heeft een synoniem ellendeoord en zo kan ik nog wel even doorgaan..... |
![]() |
|
ik ben een geboren gouwenaar
maar punt 2,3 en 6 kloopen niet bij mij (ik ben dan ook alleen maar in goude geboren, heb 3 jaar in waddinxveen gewoon (voor mijn mening over dit DORP verwijs ik naar de sig van martijn1985) en woon nu al 15 jaren in Vollenhove, is dus toch wel vele van blijven hangen ![]()
||
Citaat:
![]() @wolter: Youp kan het wel mooi verwoorden idd...
|
[QUOTE]Gouda schreef:
1. Gouwenaren zijn zorgzaam Sommige wel... 2. Gouwenaren zijn vaak laat, omdat ze veel communiceren en dat weer tijd kost. Te laat waar? Ik ben nooit te laat... 3. Gouwenaren fietsen naar bleiswijk en weer terug zonder veel moeite... Ja? Hoeveel kilometer is dat? 4. Gouwenaren houden van feesten, maar doen dat bijna nooit in gouda zelf, dat is te klein. Gouda te klein? Meeste gaan naar Reeuwijk, is nog kleiner ![]() 5. Gouwenaren houden van kaas Gouda maakt kaas, betekend niet dat ze ervan houden... 6. Gouwenaren hebben een hoge pet op van hun stad, behalve als ze uit willen gaan. Je kan ook in Gouda uitgaan, ligt eraan wat je wilt alleen. Ik heb geen hoge pet op van mijn stad, nou misschien omdat we in de top 10 staan kwa criminaliteit ![]() 7. Gouwenaren zijn cool Absoluut, alleen spreek je jezelf tegen... Gouwenaren zijn soms vaag en onbegrijpelijk, wat wil je met veengrond.. We zijn niet vaag, of onbegrijpelijk, maar idd we leven op veengrond... 9. Gouwenaren hebben een uitgesproken mening.. Absoluut 10. Gouwenaren zijn eigenwijs, soms lichtelijk verlegen en eerlijk. Yep eens...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|