( *Vind dat ze de vraag 'hoelang eet je' best wel mooi heeft geformuleerd* )
Maar eten jullie traag/gemiddeld denk je/snel?
IK eet redelijk traag en iemand zei me dat het dan lijkt of ik het niet lekker vind... Maar het is gewoon ik Kregen jullie al opmerkingen over je snelheid van eten?
mijn vriendin (nina*) vind dat ik heel sloom eet
dat is soms ook wel zo, maar het ligt er ook aan wat voor eten het is
maar ik eet inderdaat niet echt snel...
Ligt eraan met wie ik aan tafel zit. De standard maaltijden die ik hier elke avond heb stop ik zo snel mogelijk naar binnen, hoe sneller terug naar boven hoe beter, maar als het gezellig is kan ik er heel lang over doen
Op school hoor ik vaak dat ik heel langzaam eet; ik zit ook wel vaak de hele pauze te eten voor die ene boterham op is..
Thuis eet ik ook traag maar daar krijg ik het nooit te horen want iedereen eet daar traag..
we zitten 's avonds altijd vrij lang na te tafelen, en voor ontbijt/brunch/lunch in het weekend nemen we ook de tijd meestal; maar ik kauw op gemiddelde snelheid denk ik..
Spoeleh schreef: licht eraan wat we eten.
als vader heeft gekookt(indo food) best lang (30/45 min.) en daarna nog "nazitte"/praten/drinken
anders 5 tot 10 min.
In vergelijking met de meeste anderen schijn ik erg snel te eten. En ja, daar krijg ik wel eens opmerkingen over.
Voorbeeld: Iedereen had een Little patat, alleen ik had een Medium. En toch was ik diegene die 't frietje als eerste op had.
Ik zal er etend waarschijnlijk niet zo elegant uitzien.
hmz... gewoon avondeten bij mijn ouders met nog wat kletsen erbij zo'n 20 minuten.
Ook eigenlijk ook wel ontbijt, zowel thuis als in de trein doe ik er nie langer als 15 minuten over.
Dus zeg 15 tot 20 minuten.