Advertentie | |
|
![]() |
|
uh.... ik krijg nooit boetes.. ik ben vrees ik nogal braaf
oh ja 1 keer had ik een boete bij de mediatheek omdat ik mijn boeken niet op tijd had ingeleverd omdat ik ziek was en dus niet naar school kon. Ik had ze aan iemand anders mee moeten geven ofzo. Hallo ik woon op een boerderij! |
![]() |
|
Enige boete is dagje te laat terug brengen van boeken. Verder niets. Oh gister bijna boete want ik ging naar werk en ken met me bus abonement tot 1 halte voor me werk. Maar ik zag ze op tijd dus ben gewoon uitgestapt. Das in de zuidtangent bus dus van haarlem naar amsterdam rijd. Maar voordat die bus kwam kon ik wel altijd gewoon met de bus naar schiphol met me abonement maar nu met die nieuwe bus is er dus een zone bij gekomen. En toevallig dit keer had ik geen strippenkaart mee
|
![]() |
|
Ik heb een week of 6 geleden een boete gehad voor het negeren van een geslotenverklaring (zeg maar in normale mensentaal brommen in een voetgangersgebied), 23 euro, alleen m'n adres is verkeerd vermeld. Ben benieuwd of ie aankomt...
|
Erhm, Ni dragen van een helm op een brommer
40 eeeeeeuro Ik heb nog 2 leesboeken lichen van school waar ook nog het 1-en-ander aan af betaalkt moet worden Toen ik 11 was ofsow voor graffiti 83 gulden ofsow Had een lamp kapot gemaakt op mn oude school, zouw 80 gulden krijgen, maar nooit meer wat van gehoord. Laat ik maar ophouden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
vaak boetes voor fietsen zonder licht en dat soort onzin...
kheb afgelopen zaterdag de meest onzinnege boete ooit gehad: 80 euro cent moes ik betalen omdat ik zwart reed.. kwas er kapot van ![]() ![]()
|
![]() |
Op de bieb regelmatig jah...
en een keer van de NS, moest ik 12,50 betalen omdat ik niet met strippenkaart in de trein mocht. Nouja, wel met strippenkaart, maar niet als 'ie afgestempeld was waar ik 'm had afgestempeld. Blablablabla, dat vertikte ik dus, dus ik zeg: schiet op want ik moet er hier uit (ik had geeneens 12,50 bij me volgens mij) en toen stempelde die muts snel 2 strippen extra af ![]()
|
![]() |
fietsen zonder licht...ik fietste op verlaten weggetje, geen hond op straat, schiet er uit een zijstraatje een auto, reed heel hard mij achterna in zijn achteruit. ik schrik me dood, komen drie politiemannen uit, doen heel denigrerend(zow jongedame wat zijn we allemaal van plan)
ik was dus nogal geschrokken en niet echt lief dus ik reageer wat bot, beginnen zij een hele preek tegen me af te richten, ik maakte een paar goede opmerkingen, kweet niet meer welke, maar kwas er wel trots op en toen mocht ik weg...met €23,- voor fietsen zonder licht flikkers ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dan naar het forum, is kewl dat is de site van kinderen uit mijn klas/school! ![]() mzzl. vic ps ik ben µó®þúúß
|
Bij de bibliotheek krijg ik soms (lage) boetes.
Ik fietste ook eens zonder licht en dit was dan ook bijna de enige keer dat ik vergeten was mijn licht aan te doen. En natuurlijk stonden er precies die avond 2 politiemannen. Vijftig piek nutteloos besteedt en het lullige was ook wel dat ik net een maand 16 was, anders had het me de helft gescheeld. |
![]() |
|
boetes:
f 25,- zonder licht rijden f 90,- zonder helm rijden f 90,- zonder helm rijden f 90,- zonder helm rijden f 60,- bevinden op verboden terrein waarschuwingen: 5x zonder helm rijden 6x bevinden op verboden terrein 1x openbaar alcohol gebruik (op verboden terrein) 2x te hard rijden
|
€ 115.00 - te hard rijden (auto)
€ 434.00! - rijden met zwaailicht 'k had bij 'n winkel zo'n blauw zwaailichtje gekocht (€ 12) wat je met een magneet op 't dak van je auto zet (net als de politie). en 'k had van internet politie sirene geluid gedownload en dat in m'n auto gelegd. 'k heb 8 boxen + 400 Watt versterker, was dus heel goed te horen. en dan ging 'k 's avonds wel vaker rondrijden met zwaailicht en sirene ![]() Was best ruig, meters van te voren gaan de auto's al aan de kant staan zodat ik er langs kon. Echt een enorm machts gevoel krijg je daardoor. Totdat 'k gezien werd door de Marrechaussee, en die de politie naar m'n huis stuurde. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Onterechte boete in Belgie noesie123 | 16 | 17-03-2012 14:43 | |
Verkeer & Vervoer |
Boetes in België Verwijderd | 45 | 05-04-2006 14:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Eerste maand identificatieplicht: 3300 boetes DG | 67 | 13-02-2005 19:33 | |
Werk, Geld & Recht |
Onterechte boete? Nona | 25 | 16-12-2004 22:37 | |
Vrije tijd |
Ferrari - ziek! - (boete van 1 Miljoen Amerikaanse dollars) MrD | 5 | 26-06-2002 16:04 |