Vanochtend 9 uur hebben we verzameld bij een vriend om naar Rockanje te gaan; een dagje strand.
wij met zn allen in 1 auto, met zn 4en wel te verstaan. Eenmaal daar aangekomen is er eentje helemaal hyperactief(dirk), eentje doodop(coen, had gewerkt die nacht) en 2 normalen (chris en ik).
Dirk wilde niets liever dan zwemmen, Coen niets liever dan slapen op t strand. Daar ontstond de spanning al..
Chris en ik wilde even aklimatiseren op t strand, maar Dirk wilde per se dat we gingen zwemmen.
NEE DIRK< WE GAAN NIET ZWEMMEN<HET IS NOG VEEL TE KOUD.
Dirk helemaal sjacho en daarom begon ie keihard over het strand te schreeuwen (LALALALA). Coen zei daarop: Dirk ga ff een kilometer verder liggen,d an horen we je gejodel niet..
Toen sloegen Dirk zijn stoppen door en kreeg Coen de volle laag, die op zijn beurt het weer even gelijk trok.. Op een gegeven moment werden zelfs ouders erbij betrokken:
"ja jouw moeder is een dikke pad en je pa is een lelijke homo"..
En toen kon dirk het niet meer aan, terwijl Chris en ik in een deuk lagen van het lachen.. (t ging tenslotte nergens over)..
Dirk werd toen ook kwaad op Chris en ik, omdat wij geen partij voor hem kozen en toen was de maat vol!
Hij pakte zijn spullen, smeet alles wat van Coen was uit zn tas en liep weg.
Om vervolgens met zijn auto te vertrekken, zodat wij daar stonden met zn 3en; in the middle of nowhere; op een strand zonder vervoer terug naar bewoonde wereld..
en toen was het pas 10:45
We hebben na 2 uur rondbellen eindelijk iemand gevonden die 1,5 uur in de file heeft gestaan om ons op te pikken en naar huis te rijden..
Hoe zielig kan je zijn..