Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Van die 'nieuwe' uitspraken waar ze engels en nederlands door elkaar gooien. Dus Nederlands en Engels in 1 zin doorelkaar.
Net zoiets als RockyJ zei. Ik erger me er zo aan! Spreek OF Nederlands OF Engels (liefste nederlands tegenelkaar sinds we in nederland wonen)
|
Hij is je niet waard
De democratie is vermoord Je kans ze toch best een kans geven (LPF) Hoe gaat het (idd een positief antwoord te verwachten) Gaat je niets aan Het is niet jouw schuld (als het wel zo is) Het ligt niet aan jou, maar aan mij Ik wil je niet kwijt als vriend Je bent gewoon m'n type niet Je bent niet dik, ik ben dik (iemand die dunner is) Ik wil dood (aandachtrekkers) Het lukt je vast wel (als je een rep moeten maken terwijl je het echt niet geleerd hebt, dan is het toch duidelijk dat het niet lukt) Gaat vanzelf wel over Het is gewoon pubertijd Gescheiden ouders? Is dat erg? Whatever Alto's stinken ![]() Je bent een meisje (alsof je het daarom niet kan) nog wel paar, tis allemaal alleen zo negatief, ff geen zin in
||
![]() |
Citaat:
En voor de mensen die deze niet kennen, Google ![]()
||
![]() |
"Zie je nou wel?" Hoe irritant...
![]() "Zei ik toch?!" Net zo irritant... "Het is vanzelf gekomen, dan gaat het ook vanzelf wel weer weg!" Zegt mijn moeder altijd.. ![]() "Geen hand vol, maar een land vol!" Bij liefdesverdriet! Zoiets moet je dan vooral niet zeggen! ![]() "Ik hoop dat we vrienden kunnen blijven!" Nadat hij/zij je hart heeft gebroken... ![]() ![]() "Het is de pubertijd hè?" Aaarggh! ![]() Citaat:
|
![]() |
|
je ergeren aan standaarduitspraken vind ik al uiterst eng... Maar goed. Ik ben de laatste om te zeggen dat ik sommige uitspraken uiterst ridicuul vind:
- cijfers/statistieken hebben uitgewezen dat... (statistieken is een synoniem voor bedrog, dus ik snap ook e cht niet waarom mensen daar achteraan hobbelen - niveau (dat woord alleen al!! Gatverdamme. Alsof men zich beter voelt dan iemand anders *kots* heb u een teiltje?) - ik ben bi (mja staat de laatste tijd té vaak op Onzin... Alsof iemand daar boodschap aan heeft ![]() - dat moet jij nodig zeggen... (jah, daar gaat het toch helemaal niet om in een discussie? Om wie ies zegt, het gaat nog altijd om het argument) Vast nog wel meer, maar ik kan er niet op komen. oja. En alle onnodig moeilijke danwel Engelse termen beginnen mij de keel uit te komen *kots*
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
"tis de puberteit"
"dat zeg je nu maar laten wil je toch anders" (yeah right, alsof ik dan een HEEL ander persoon word) "boeie" "hoe is het?" (en dan helemaal niet luisteren naar het antwoord ofsow) "aah, kan ze het weer niet hebben?" (grr) "Het komt goed" (terwijl het GVD helemaal niet goed komt! ![]() etc etc etc |
![]() |
|
Verwijderd
|
=Hoe gaat het? (zoals al vaker gezegd wordt, meestal ongemeend en meer als inleiding om een gesprek te beginnen terwijl ze niet willen weten hoe het écht gaat)
=Wat is de wereld toch klein! (De wereld is helemaal niet klein, probeer er maar eens omheen te lopen!) =het komt allemaal wel goed (stopzinnetje van ontzettend veel mensen afzonderlijk van elkaar die het niet van elkaar hebben overgenomen. het is zo quasi-positief en daar wor ik helemaal gek van) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
[edit]Is het wel terminale ziekte? Is het niet eerder terminale fase van een ziekte? Boeiend eigenlijk[/edit]
||
Citaat:
als je er met de lichtsnelheid omheen reist ben je nog geen twee tiende van een seconde kwijt
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Paar van mij: - (over eten) "Het vult snel/Het is machtig." - "Gecondoeerd" - "Zo zou [insert random person] het gewild hebben." - Mensen die indruk proberen te maken door iets te zeggen in een andere taal maar dat eigenlijk niet kunnen. Doe het dan niet, bozo. En ja kindertjes, geloof me, het is de puberteit. ![]()
|
|