Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed.. Uhm... jah vast wel, maar dat ben ik onderhand al vergeten ![]() ![]() hoezo, wat heb je gedaan dan? hihi |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik ben iig opgehaald met de auto vannacht, daar ben ik wel weer achtergekomen
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Neuh, als ik alcohol drink weet ik altijd nog wat ik zeg, alleen thuis kan ik wel ns wat vage uitspraken doen maar daar wordt niet echt op gereageerd, mij neemt niemand serieus
![]()
|
ja hoor... ik slaapwandel, en ik praat in m'n slaap. Behoorlijk irritant, als je m'n vriend moet geloven...
![]() Ook ben ik een keer in een kast wakker geworden.. ![]() ![]() Nou ja, en soms begin ik dus hele gesprekken tegen m'n vriend. Hij gaat ook altijd terugpraten omdat-ie altijd nog denkt dat ik deze keer misschien wél wakker ben. ![]() Oh ja: m'n broertje vertelde een verhaal, dat ik midden in de nacht overeind ging zitten, m'n ogen open deed! ![]()
||
Citaat:
![]() en deze keer was het echt te ver gegaan ![]()
|
jep, bijna elk weekend
![]() voorbeeld; Een vriend van mij zei laatst tegen me: "hey jor weet je nog dat je vorige week mn bril jatte in Bordeaux (café) en dat dat vieze ouwe wijf em terug wilde brengen?" ik had echt geen flauw idee waar hij het over had ![]() De volgende morgen werd ik trouwens niet thuis wakker, maar wel in een bed ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Cocktailmeet! #2 Verwijderd | 439 | 14-09-2012 14:14 | |
Eten & Drinken |
Koffie, red bull, sterke thee? Verwijderd | 43 | 12-05-2007 18:05 | |
De Kantine |
Hoi! Wat staat er onder je ctrl+v? Briseïs | 500 | 03-01-2005 17:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
Praten in je slaap?! Zet hier je leukste quotes! Kronkeltje | 216 | 11-08-2003 22:06 |