Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, waar blijven de lifestyle-mensen als je ze nodig hebt.
![]() En ja, ik word weleens kakker genoemd, omdat ik iets beschaafder praat dan de algemene Rotterdammer, op hockey heb gezeten, op tennis zit en regelmatig verschijn in een polo. En eigenlijk; I don't give a damn, mensen mogen me in elk hokje stoppen, wat boeit mij dat nou. Zielig dat jullie er zo mee zitten, eigenlijk. Ik ben trouwens de ene dag een 'kakker', en de volgende dag een 'kut-alto'. ![]() |
![]() |
|
uhm ja best wel...
maar ik zit ook op hockey (daar hoor ik dan weer bij het normale volk???) enne tja op school... draag wel eens truien, met strepen en dan zo'n broek... maakt me niet echt kakker om eerlijk te zijn maar dat schijnt kak is: ollily sjaaltje, lak, lak, lak en nog is lak en die harde g en een "ik-heb-een-aardappel-in-mijn-keel R" (maar jah... mij werd gezegd dat alle mensen boven de rivieren zo praten behalve dan weer de friezen en zo? ach... k ben ook maar een limburgske, wonend in brabant... MET EEN ZAAAAAAAAACHTE G! ![]()
|
nee, gelukkig nooit, meestal als ze weten waar ik vandaan kom is het iets van boer ofzo. Ze kunnen gewoon niet bevatten dat ik in een stad woon van 4500 inwoners
||
Citaat:
Is die rrrrrrrrrrrr kakker? ![]() ![]() ![]()
|
euh ja vaak zat... niet op school dan, want daar loop ik er raar bij vergeleken de gemiddelde scholier. (tis een mega-kakkerschool).
Maar wel door m'n zus bijvoorbeeld.. (dies gothic, vind iedereen kakker die niet gothic is ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik word overigens weleens 'kakker' genoemd, maar vaker studentje. (simpelweg omdat kakker niet echt een hokje is in mijn stad, en student wel) |
![]() |
|
Nou.. Denk dat als ik zo genoemd wordt dat door een scheel blind wijf gebeurd
![]() Nee, ik wordt niet uit gescholden (ja voor heks, maar dat is om me achternaam, niet om me uiterlijk ![]()
|
![]() |
Ja, maar dat is dan wel door een bepaalde slag mensen waarvan ik me wel kan voorstellen dat ik vergeleken hen een kakker ben.
En ook weleens toen ik in een een of ander vaag dorp was, ik mocht van die mensen die ik daar kende niets meer zeggen waar een 'r' inzat, omdat ik een beetje een haarrrlemse 'r' heb. ('t valt wel mee, dacht ik altijd..) Maar goed, 't kan me eigenlijk weinig boeien...
|
|