Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zondagochtend was het altijd autorace-ochtend met mijn broer.. dan gingen we samen in het bed zitten en deden we alsof we tegen elkaar gingen racen en moesten we proberen zo snel mogelijk te zijn.. En als je dan een bocht maken moest je half uit bed hangen om het zo echt mogelijk te laten lijken ![]() |
![]() |
|
Kon me vroeger ook altijd goed vermaken als ons mam de bedden ging verschonen... Dan lag er zo'n stapel beddegoed op de grond... 'Molletje' noemden we dat geloof ik, kon je je heerlijk verstoppen
![]()
|
![]() |
En dat je bad een bed was ? Allemaal kussens erin gooien en erin liggen, en heel hard lachen als mama me een nachtzoentje kwam geven en ik niet in mn bed lag, maar in het bad
![]() En dat je douche een weeshuis was ? Ging ik samen met m'n zus Annie nadoen en het hele 'weeshuis' schoonmaken, vond mn mama wel fijn altijd... (als ik er zo over nadenk was ik misschien toch wel een beetje een vreemd kind.)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En heel vroeger was mijn bed een brandweerauto (mijn bed was rood) en ik moest dan eerst al mijn knuffels stuk voor stuk gaan redden voor ik ging slapen. En ik maakte altijd een tent van 2 stoelen waar ik dan mijn dekbed overheen gooide ![]() Goh nu weet ik eindelijk weer eens iets te doen op een regenachtige zondagmiddag ![]() |
![]() |
|
Vroeger..
Keihard fietsen, en dan je voeten op je frame. En dan schreeuwen: 'HIIIIIIIIIIIIINg, hing hing hing, HIIIIIIIIING' En aan je rechter handvat proberen te draaien, enzo. Woei, wat was dat leuk, brommertje rijden vroeger..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik rende vroeger ook altijd vlak voor het slapen gaan heel snel naar de badkamer, zodat m;n moeder me dan niet kon vinden (althans, ze deed alsof...) Op een avond rende ik dus weer heel snel naar de badkamer, maar ik struikelde over het drempeltje.. toen was het gelijk afgelopen met de pret
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 |