Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dat ik vakantie heb maar morgen toch om half negen op school moet zijn om een verslag langs te brengen
.. ho, stop, dat is niet grappig, das gewoon superzielig voor mij :/ -nog een poging- het lachwekkendste feit op aarde is dat deze smilie > ![]() ![]() is stiekem niet gemeend, voor ik nu allemaal enthousiaste forummers over me heen krijg ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
euhm dat mijn pa vertelde vroeger gerookt te hebben uit een waterpijp en dat hij de wiet omschreef als wit poeder...
hij zei dat hij hippie was en met een stropdas rond zijn hoofd geknoopt rondliep en dat hij op een keer wakker werd in een kas met bloemen... ach als je mijn vader kent was het heus wel grappig ![]() ![]() |
![]() |
|
Dat me tante EN me nichtje samen zwanger zijn (maar 14 dagen verschil in uitrekendatum..
![]() Enzo ![]() ![]()
|
![]() |
Ik vind dit toch wel het lachwekkendste feit van het weekend:
Maastricht op z'n kop door triootje Uitgegeven: 16-6-2002 14:37 MAASTRICHT - De politie heeft een einde gemaakt aan een triootje in het openbaar van een Duitser en twee Poolse dames op de Kesselskade in Maastricht. Dat heeft een woordvoerder van de politie Limburg Zuid zondag gezegd. De politie betrapte vrijdagmiddag de 36-jarige Duitser en de twee Poolsen van 21 en 24 terwijl die in het openbaar seks met elkaar bedreven. Passanten en omwonenden stoorden zich daaraan omdat de geslachtsdelen zichtbaar waren. De politie werd erbij gehaald. Het drietal kreeg een boete van 130 euro elk, die meteen werd betaald. Bron: http://nu.nl/document?n=58128 Tis maar waar je zin in hebt ![]() |
![]() |
|
Ach ja het feit dat mn moeder geen grapjes kan maken ... en mn vader, ik en mn broer daar hard om moesten lachen.
![]() ![]() "Je had erbij moeten zijn." ![]()
|
Verwijderd
|
wa een klasgenote vorige week vertelde:
ze was bij haar vriend.. en moest naar de wc.. dus ze denkt: "op de badkamer zal wel een wc zijn".. ze ziet op badkamer iets staan waarvan ze denkt da het een wc is.. en gebruikt die dus oowk.. vervolgens kan ze geen wc-papier vinde.. vraagt der vriend: "wa ben je allemaal aanut doen op badkamer.. duurt beswel lang.." zij: "jah.. kan het wc-papier nie vinde" vriend begint hard te lache.. was geen wc maar voetenbad ![]() owjah.. en dazelfde meisje was oowk nog bij de hout-brox tege een vreemd persoon aan gaan hange.. ze d8 da het een paspop was.. en die vent: "eej.. rot eens op".. oowk wel humor ![]() |
![]() |
|
onze kat ging in het konijnenhok liggen toen het konijn in de tuin liep en het konijn liep achter een muis aan een touwtje aan die voor de kat bedoeld was.
volgens mij hebben zij last van een identiteitscrisis ![]()
||
Citaat:
![]() pak dan een rustiger plekje ![]()
|
Ik heb zelf nix leuks meegemaakt. Ik heb me dit weekend slap, moe, suf, rot gevoeld. Ik zit in een dip. En dan hebk ook wel vakantie!
Nou ja, dus ff geen grappige verhalen uit Oizo's hoekie... ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Moslims. Verwijderd | 291 | 24-11-2011 15:34 | |
Verhalen & Gedichten |
ERETOPIC VI: Jotie 't Hooft. Verwijderd | 36 | 16-07-2009 23:49 | |
Films, TV & Radio |
Najaarsprogrammering Net5 Verwijderd | 46 | 06-08-2005 14:03 | |
Lifestyle |