Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2002, 17:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het is de laatste tijd veel voorgekomen: relatief veel gevallen van nekkramp en enkele sterfgevallen eronder. Nu is beslist dat kinderen tot en met 18 jaar (+ jongeren die geboren zijn in juni 1983 die dus nu 19 kunnen zijn) een spuit krijgen met een medicijn tegen nekkramp bij de GGD. Mensen ouder dan 18 jaar mogen zichzelf ook inenten als ze dat melden en zij moeten dit doen bij hun huisarts.

Mijn vraag aan degenen hierow onder de 18: Heb je de "nekkrampspuit" al gehad? En zo ja, hoe was het? Zag je er tegen op? Had je daarna nog last van misselijkheid, wat je daarna ff kunt krijgen?

Mijn vraag aan mensen hierow 18 of ouder: Ook al val je buiten de leeftijdgrens, wil je je toch laten inenten tegen nekkramp en waarom?

Ik ben 19, maar krijg de spuit morgenvroeg al bij de dokter. De meeste gevallen van nekkramp waren toch in Noord-Brabant, de dichstbijzijnde provincie van Limburg waar ik woon. Het virus is afkomstig waarschijnlijk uit Frankrijk en ik ga daar van de zomer op vakantie. Ik wil geen risico nemen, ben nie bang voor spuiten en zit net boven de leeftijdgrens (ben van april '83). Dus dat zijn allemaal redenen voor de inenting tegen nekkramp.
Oud 18-06-2002, 17:30
Qamra
Qamra is offline
Ik krijg hem nog.. En nadat me moeder me fijn had verteld dat die naald diep je spier ingeramd wodt, durf ik niet zo goed meer

En bedankt mam...
Oud 18-06-2002, 17:34
simple creed
simple creed is offline
ik krijg die prik vrijdag half 3 ik zie er totaal niet tegenop

en als het goed is merk je niets van die prik.. deed ik vroeger tenminste ook niet....

gewoon een kwestie van andere kant opkijken en hard genoeg zingen
Oud 18-06-2002, 17:36
miro
miro is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=109902
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten