Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar dan ren ik weer eeens weg ben veeeeeeeel sneller dus ja ik spelde nooit met iets was aan het pesten ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Verder was ik helemaal gek van barbies, had zelfs een barbietafel, met daarop het droomhuis, het zwembad, de kledingwinkel, de kampeerset enz... En een Ken waarvan je de baard af kon scheren ![]() |
![]() |
|
![]() |
Toen ik nog heel klein was (nog niet kon lopen, alleen kruipen) van die ronde plastic 'blikjes' die van groot naar klein gingen en ik deed altijd net zolang door totdat ze allemaal op een stapel stonden zonder dat ze omvielen
![]() Toen ik een kleuter was.. tekenen en ik vond het prachtig als eens in de paar maanden de commodore 64 naar beneden kwam ![]() |
![]() |
|
Barbies, ik had er echt ontzettend veel. Ook een Barbieauto, -huis, -kapsalon, -paard, etc.
![]() Verder bouwde ik ook altijd met Lego. Echt kick ![]() En later K'nex, want m'n broertje kon het niet zo goed. Bouwde ik altijd hijskranen, trucks enzo en dan kon hij er mee spelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik speelde altijd met de barbies (heb er 60 op zolder liggen ![]() Daarnaast waren My Little Pony's gaaf, Fabulant, Playmobiel (m'n vader had 2 huizen voor me gemaakt, eentje voor de 1900 stijl playmobiel, en eentje voor de moderne playmobiel) En verder speelde ik met de poppen.
|
Ik scheen me vroeger erg te vermaken met gewoon tupperware troep
![]() Ook speelde ik graag juweliertje. Gingen alle juwelen van m'n moeder uit haar kistje en gingen we op de grond alles uitstallen.... Echt materialistisch was ik niet. hechte weinig waarde aan het echte speelgoed wat ik had. Speelde vroeger wel veel met barbie's btw |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[vervolgverhaal] Ik durf geen ik te zijn Tovenaar | 3 | 04-01-2006 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |