Advertentie | |
|
![]() |
|
Je had van te voren natuurlijk gewoon handschoenen aan moeten doen..
Maar... ik heb nog wel een paar tips ![]() -'was' je handen met citroen(sap) - rol een selderij takje over je handen heen succes...
|
![]() |
M'n moeder zegt dat je daarvoor ramen moet wassen, maar dat is volgens mij alleen maar een fabeltje dat zij zelf heeft verzonnen uit eigenbelang
![]() Wat wel wil helpen is van tevoren je handen nat maken, maar daar is het nu te laat voor. Overigens is de ene ui veel erger dan de andere, soms duurt het wel meer dan een week voor het er echt af is ![]() Maar voor jou kan ik nu het beste zeggen: veel haren wassen... en misschien toch ramen zemen...
|
1] steekt uw handen in de wiskey-sauz
2] pakt met uw hand een hamburger/biefstuk/vleselijk voorwerp 3] eet dit voorwerp op en laat uw handen mee uw mond binnen komen 4] haal uw handen uit uw mond zodra het vlees op is, daarna doopt u deze handen in de knoflooksauz 5] neemt met uw hand, die omgedoopt is in knoflooksauz een spare-rib in uw greep 6] verober dit stuk vlees zoals bij 3 vermeld staat 7] steekt wederom uw handen weer uit uw mond na het vlees te hebben verorberd. 8] frituur 2 frikandellen, 1 kipcorn, 5 kip Nuggets en 1 kaassoufle 9] Geef de gefrituurde maaltijd aan de aardige meneer Kazanka 10] ontvang een dank u wel van de aardige meneer Kazanka 11] Neemt zeep/lotion/anders in uw hand en begin een wrijvende beweging van uw handen met deze (vloei)stof ertussen, eventueel met water mengen indien nodig 12] De geur van ui is verdreven en u kunt deelnemen aan het (avond)maal van vandaag....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Edgar en de wederkerige ui Verwijderd | 11 | 24-10-2006 12:41 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Lichaam & Gezondheid |