Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2002, 14:54
a girl like me
a girl like me is offline
heey mensen!

Wij gaan over een paar weken op tienertour, maar hebben jullie nog leuke dingen waar we naartoe kunnen gaan? k heb al wel naar leuke festivals gekeken, maar die zijn er dan volgens mij niet echt, we gaan nl in we week van 11 tot 16 augustus dacht ik, als dat een week is tenminste. Maar goed als jullie nog leuke dingen hebben ofzo... t zal vast wel een dagje strand worden en shoppen enzo, maarja o o o wat hebben we een lange kust... en iets in ut zuiden ofzo, is maastricht leuk? of iets daar ergens?
nou doegdoeg, et merci!

a girl like me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2002, 14:56
beuk
beuk is offline
wat klinkt dit ongelofelijk jammer
Oud 20-06-2002, 14:59
a girl like me
was dr dan? ik snap ut nie helemaal?! wat zou er in de naam jammer moeten zijn, k vin ut eigenlijk wel leuk dat we op tienertour gaan, maar aangezien wij een gigantische lijst hebben met wat leuk lijkt, vraag ik ff wat hupl van mensen die al ergens egweest zijn.. is da zo raar?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 17:13
Verwijderd
tienertour bestaat niet meer
zomertour heet 't

maarja ik ga ook, waarheen precies is nog niet duidelijk, wanneer ook nog niet

Wel al een aantal dingen bedacht waar ik iig wel eens meer over wil weten... megafestatie, uitmarkt, boekenmarkt deventer vind 'k trouwens ook leuk maar moet je wel van houden , naar de stad, den haag ofzo of gewoon eens ergens heen waar we nooit komen.
tja.. we zijn er ook nog niet helemaal uit

wat een hulp was dit weer

en ik geloof dat beuk alles om zou draaien.
Eerst spontaan op leuke dingen komen, en vervolgens weggaan...
maar dit wordt ook vast leuk
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:16
a girl like me
nou ok dan is het zomertour, maar het is precies utzelfde, dus who cares hoe het heet? juist niemand.. maar in elk geval bedankt, enneuh die boekenmarkt is denk ik niet echt heel erg veel voor ons.. maar goed
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:20
Onlyme
Onlyme is offline
waarom is mn reply weg?
Oud 20-06-2002, 18:21
bam
bam is offline
In De Lier hebben we geloof ik bradelier feest.....
dat ligt in zuidholland btw als ju toevallig langs komt
Oud 20-06-2002, 18:33
a girl like me
ik weet niet waarom je reply weg is, ik heb nix gedaan, ik zla niet durven! enne is dat leuk dan zo'n feest?
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:37
Verwijderd
Citaat:
a girl like me schreef:
ik weet niet waarom je reply weg is, ik heb nix gedaan, ik zla niet durven!
lol, kan je ook niet

btw: wat hebben jullie dan zoal in je hoofd voor plannen? Ik ben wel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 18:38
bam
bam is offline
Citaat:
a girl like me schreef:
ik weet niet waarom je reply weg is, ik heb nix gedaan, ik zla niet durven! enne is dat leuk dan zo'n feest?
of zo'n feest leuk is??
duh! maar t ligt r wel aan wanneer je komt zaterdag vrijdag enzo
vrijdag avond is er enne dingus ben f naam kwijt dat komen er heeel veel versierde boten langs varen door ons watertjuh das wel gezel met bier er bij mensen op de boot uitschelden nat gespoten worden door de boot van de brandweer en dan savonds een feest in de tent
maar het is niet egt MEGA groot
gwoon een dorps feest dat door omstreken wordt bezochten
(maasdijk maasland schipluiden naaldwijk/ voor de mensen die toevallig in zuid holland wonen)

maar ik weet niet cker of het dan is wanneer jij gaat zomertouren
Oud 20-06-2002, 18:45
a girl like me
mijn voorstel is in elk geval om een dag naar Scheveningen/ Zandvoort te gaan of zo lekker naar ut strand en dan 's morgens eerst in Den Haag of weet ik veel winkelen ofzo en A'dam misschien wel en voor de verandering eens een keer naar Maastricht of, maar ik heb geen idee of het daar leuk is, of een x naar Groningen kan ook, misschien een keer naar een eiland ofzo, tis nog helemaal open eigenlijk... maar hier zatik in elk geval aan te denken, maar als er ergens een heel cool festival is ofzo, dan gaan we daar ook ff kijken natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 20-06-2002, 19:15
Verwijderd
echt een gigantische lijst
deze ideeen had ik ook zo ongeveer maar ze zijn (nog) veel te vaag, voor mij tenminste.
Maar ik ben niet de enige die ideeen heeft m'n vriendin ook dus we komen d'r zeker uit

succes iig!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 11:52
Luca
Luca is offline
Tja. VVV.
Luca
Luca is offline
Citaat:
marianne22 schreef:
echt een gigantische lijst
deze ideeen had ik ook zo ongeveer maar ze zijn (nog) veel te vaag, voor mij tenminste.
Maar ik ben niet de enige die ideeen heeft m'n vriendin ook dus we komen d'r zeker uit

succes iig!
]{ing
]{ing is offline
nee maastricht is saai
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:52
a girl like me
ok geen maastricht dan, maar k heb eigenlijk wel zin om een keer naar ut zuie te gaan dus als er ngo mensen tips hebben, ik heb wel gehoord dat valkenburg leuk moest zijn maar........
but thanx
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:53
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
a girl like me schreef:
ok geen maastricht dan, maar k heb eigenlijk wel zin om een keer naar ut zuie te gaan dus als er ngo mensen tips hebben, ik heb wel gehoord dat valkenburg leuk moest zijn maar........
but thanx
als je naar het zuiden gaat wel naar maastricht gaan want verder is er nog minder te doen hier (valkenburg is gewoon een toeristisch gat (ik houd niet van valkenburg), 11 minuten met de trein vanaf maastricht)
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 12:54
a girl like me
okeej dank je, dan zal het wel eerst in maastricht op een terrasje zitten en dan ff in valkenburg ofzo...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 16:12
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
]{ing schreef:
als je naar het zuiden gaat wel naar maastricht gaan want verder is er nog minder te doen hier (valkenburg is gewoon een toeristisch gat (ik houd niet van valkenburg), 11 minuten met de trein vanaf maastricht)
Jij houdt sowiezo niet van Maastricht en omstreken zo lijkt het .

Ontopic: Persoonlijk vind ik Maastricht erg gezellig. Vooral de terrasjes zijn zeer relaxed (probeer Vrijthof te mijden en ga naar het O.L. Vrouweplein ). Verder is het winkelen in Maastricht ook wel aangenaam, maar het bestaat hoofdzakelijk uit zaken die je door het hele land ziet. Probeer de steegjes te ontdekken en loop eens door Wyck - verrassende en leuke winkeltjes.

Valkenburg is idd toeristengeil. Maar er zijn hier ook meer actievere dingen te doen wat je eventueel wel leuk zal vinden zoals bijv. Rodelen, Kabelbaan, Kartbaan, Thermae 2000 (kuurbad ) & De Valkenier (Prettpark"je" ). Verder loopt door Valkenburg een redelijke grote straat vol met terrasjes en arcades.
Oud 21-06-2002, 16:29
a girl like me
okeej, nou ik zal eens kijken waar de rest allemaal zin in heeft, is misschien ook wel handig om te weten

merci y'all
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 17:38
Blubje
Blubje is offline
uhh dagje shoppen A'dam/Utrecht/Groningen of Breda natuurlijk en dan ligt redelijk zuidelijk??
uhh dagje strand maar niet in Scheveningen want dara ga je vast vaak heen, maar ga lekker naar Zeeland naar Domburg of Burgh Haamstede of naar Renesse voor mijn part...
uhh naja verder week nix
Oud 21-06-2002, 22:01
Monica
Monica is offline
Goudahhh (al weet ik niet precies wat er te doen is )
Oud 22-06-2002, 19:26
Gonzo
Gonzo is offline
Citaat:
Monica schreef:
Kazen .
Oud 23-06-2002, 13:02
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Gonzo schreef:

Kazen .
mjammie ja

(en ik ben ook een vliegtuig)
Oud 23-06-2002, 13:17
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Monica schreef:

hahahaha... dies goed.. kaasmarkt? de herberg? de terrasjes die altijd te vol zittuh? hehe nja kan gezellig zijn maarruhh neuhh

persoonlijk zou ik tot de 17nde gaan ..master mysteryland...
Reageren

Regels voor berichten