Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mijn voorstel is in elk geval om een dag naar Scheveningen/ Zandvoort te gaan of zo lekker naar ut strand en dan 's morgens eerst in Den Haag of weet ik veel winkelen ofzo en A'dam misschien wel en voor de verandering eens een keer naar Maastricht of, maar ik heb geen idee of het daar leuk is, of een x naar Groningen kan ook, misschien een keer naar een eiland ofzo, tis nog helemaal open eigenlijk... maar hier zatik in elk geval aan te denken, maar als er ergens een heel cool festival is ofzo, dan gaan we daar ook ff kijken natuurlijk..
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Persoonlijk vind ik Maastricht erg gezellig. Vooral de terrasjes zijn zeer relaxed (probeer Vrijthof te mijden en ga naar het O.L. Vrouweplein ![]() Valkenburg is idd toeristengeil. Maar er zijn hier ook meer actievere dingen te doen wat je eventueel wel leuk zal vinden zoals bijv. Rodelen, Kabelbaan, Kartbaan, Thermae 2000 (kuurbad ![]() ![]()
|
uhh dagje shoppen A'dam/Utrecht/Groningen of Breda natuurlijk en dan ligt redelijk zuidelijk??
![]() uhh dagje strand maar niet in Scheveningen want dara ga je vast vaak heen, maar ga lekker naar Zeeland naar Domburg of Burgh Haamstede of naar Renesse voor mijn part... uhh naja verder week nix ![]()
||
Citaat:
hahahaha... dies goed.. ![]() ![]() persoonlijk zou ik tot de 17nde gaan ..master mysteryland... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
tienertour veer2110 | 9 | 05-06-2013 20:44 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #163 Eend | 466 | 29-05-2011 10:56 | |
Algemene schoolzaken |