Advertentie | |
|
![]() |
|
ligt een beetje aan m'n bui en het gezelschap... meestal gaat het om oude herinneringen of opmerkingen die ik ooit eens gemaakt heb
|
![]() |
k weet niet ik kan ook heel erg er bij gaan doordenken nu zal ik wel super vaag overkomen maar als ik bijvoorbeeld mijn konijntje zie en hij iz zich aan het wassen weet je wel dan flappen die oortjes zo grappig... en dan zie ik zijn oortjes als van die dingen aan voor zo`n vliegtuig ding met van die molens er boven dat ie zo`n ouderwets brilletjes op heeft of zo balbala.. kan ik echt bubbel om liggen... vaag maar jah
![]() maar ook als ik mensen zie vallen of zo k heb ook te vaak vage binnepretjes......
||
Citaat:
![]() ![]() en verder gewoon woordgrapjes of dingen die gebeurd zijn, EN uiteraard een leraar die ik ooit had die geen "d" kon zeggen en dus maar een "t" zei, en die ipv een "e" een "i" zei. Nou klinkt het neit zo heel schokkend, maar het was het zeker wel ![]() |
![]() |
|
Vaak hele flauwe dingen: Iemand had het over haar ogen in haar gezicht...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En deze natuurlijk: http://www.yomgaille.com/bordel/un_lapin.html ![]() ![]()
|
|