Het leek mij vroeger altijd erg praktisch om net als in games ergens saves op te slaan van je leven, en als je niet tevreden bent vanaf daar de draad opnieuw op te pikken (of het gewoon nog een keer over te doen ). Nu, eigenlijk niets
waaromniet? schreef: Het leek mij vroeger altijd erg praktisch om net als in games ergens saves op te slaan van je leven, en als je niet tevreden bent vanaf daar de draad opnieuw op te pikken (of het gewoon nog een keer over te doen ). Nu, eigenlijk niets
Hier ben ik het wel mee eens. Gewoon saven dat je het over kan doen
opnieuw beginnen vanaf het gesavede punt. of ehmz.. andere situaties creëren.. nah jah de laatste tijd heb ik nogal een ik-wil-hier-weeeeeeg-gevoel gehad, het zal daarvan wel komen.
opnieuw beginnen vanaf het gesavede punt. of ehmz.. andere situaties creëren.. nah jah de laatste tijd heb ik nogal een ik-wil-hier-weeeeeeg-gevoel gehad, het zal daarvan wel komen.
en dan?