Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, ben het met je eens: ze stelt zich aan ![]() ![]() |
![]() |
|
Haha, ow ok...
Doe best veel aan Frans hoor... en tis toch niet normaal dat je van je ouders op je 17e nog niet eens 10 km alleen mag fietsen OVERDAG, om maar es een voorbeeldje te noemen....? Maarja.... we komen dr wel
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er worden in bepaalde gebieden zelfs meisjes overdag van hun fiets gesleurd en aangerand .. is dus pure bezorgdheid. Eigenlijk stom om je daar druk om te maken, ze geven tenminste om je. |
![]() |
|
Weet ik ook wel. Maar toch, deze buurt is heus niet eng hoor en over een half jaartje moet ik ook alles zelf doen, dus een beetje meer vrijheid zou fijn zijn, maargoed, je hebt ergens wel gelijk, het is een teken dat ze om me geven.
En toch is het frustrerend soms....
|
Ik ken het probleem.. dat heb ik ook.. heb het wel weten op te lossen met drastische maatregelen... die ik eigenlijk niemand aanraad...
Mijn ouders hebben mij niets te vertellen en de leraren al helemaal niet, want dan kunnen ze nog wel eens op hun neusje terecht kijken.. (ofzo) *klein bijdehand*
|
Ik heb dat niet zo. Mijn vader vind het alleen niet zo leuk dat ik verkering heb ( zijn kleine meisje word groot) en mijn moeder is vaak te bezorgd. Verder heb ik geen problemen met mijn ouderlijke gezag.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Voor mensen die Journalistiek overwegen Hempo | 1 | 07-02-2007 08:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het referendum: jouw mening Sir_Cramlek | 27 | 06-05-2004 10:33 | |
Psychologie |
angst kun je overwinnen!!(heb ik net ervaren) moon | 11 | 27-02-2004 14:00 | |
De Kantine |
Heb jij een autoriteitsprobleem? En zo ja, leg uit? Verwijderd | 31 | 25-05-2003 09:29 | |
ARTistiek |
Ik schrijf deze brief wetend dat je hem nooit zult lezen. elsbizkit | 17 | 09-11-2001 13:12 |