Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2002, 11:25
Verwijderd
TEST:
http://www.msn.nl/special/testjezelf/

Je bent niet bepaald bijgelovig te noemen. De meeste voorbeelden van de test hebben voor jou weinig of geen betekenis. Als je al heel soms iets doet of juist niet doet, dat als bijgelovig zou kunnen worden bestempeld, dan is het meer uit gewoonte dan uit bijgelovigheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2002, 11:33
Boogie
Boogie is offline
ik las laatst een prachtige column van Rob Oudkerk in de spits genaamd "Testeritis". Het lijkt erop dat jij daar ook last van hebt.
Oud 28-06-2002, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Boogie schreef:
ik las laatst een prachtige column van Rob Oudkerk in de spits genaamd "Testeritis". Het lijkt erop dat jij daar ook last van hebt.
Ik extreme vorm
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 11:58
Eva*
Eva* is offline
1 punt van de 20.
Hetzelfde verhaaltje als bij darkshooter.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:11
barkrukkie
barkrukkie is offline
Je kon er maximaal 20 punten scoren. Je hebt er 1 gehaald.

Zijn alle forummers zo nuchter ?
Oud 28-06-2002, 12:14
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
E.v.a schreef:
1 punt van de 20.
Oud 28-06-2002, 12:18
Verwijderd
4 punten.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:23
Verwijderd
9.

Oh, en voor die wereldkennis had ik een 7. *trots*
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:31
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
E.v.a schreef:
1 punt van de 20.
en ja ik ook
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 12:35
Verwijderd
Je kon er maximaal 20 punten scoren. Je hebt er 0 gehaald.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 13:23
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
snees schreef:
same....
Oud 28-06-2002, 13:44
Chica14
Chica14 is offline
Je kon er maximaal 20 punten scoren. Je hebt er 9 gehaald.

Je bent niet erg bijgelovig, maar voor de zekerheid, gewoon 'voor het geval dat', loop je bijvoorbeeld toch maar niet onder die ladder door (of doe je iets anders wel of niet uit een soort van bijgeloof). Je gelooft er niet echt in, maar bent je er wel redelijk bewust van.
Oud 28-06-2002, 13:59
Blubje
Blubje is offline
kheb 2 punten, maar dat had ik je ook zo kunnen vertellen had gewoon gevraagd of je bijgelovig bent al die testjes iedere x *ja ik doe er aan mee, wetend *
Oud 28-06-2002, 16:51
Luca
Luca is offline
Je bent niet bepaald bijgelovig te noemen. De meeste voorbeelden van de test hebben voor jou weinig of geen betekenis. Als je al heel soms iets doet of juist niet doet, dat als bijgelovig zou kunnen worden bestempeld, dan is het meer uit gewoonte dan uit bijgelovigheid.

En ja, het klopt ook nog
Oud 28-06-2002, 17:41
Slither
Slither is offline
Test: eet jij gezond?
Heb jij een gezond eet en leefpatroon? Doe deze test en kijk of je snél iets moet doen aan je gezondheid, of dat je rustig kunt doorgaan met de manier waarop je nu eet en leeft. Je kunt nadat je de vragen hebt beantwoord ook de antwoorden van anderen bekijken. Succes!
Je score is: 22

Prima! Je bent heel bewust bezig met je gezondheid! Ga zo door!

Klik op 'volgende' om alle uitleg en goede antwoorden te zien en om te kijken wat anderen hebben geantwoord.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 17:50
Verwijderd
Gezondheidstest:

Je score is: 18

Je scoort niet slecht, maar kan op bepaalde punten nog beter voor jezelf zorgen. Bekijk de vragen nog eens goed en kijk wat je nog zou kunnen verbeteren. Je bent in ieder geval op de goede weg.

Wktest:

Proficiat, je hebt de hoogst mogelijke score gehaald, namelijk een 10! Nederland of geen Nederland, je volgt het WK helemaal. Je beschikt over een behoorlijke feitenkennis, ook van eerdere kampioenschappen! Indrukwekkend hoor.

Eerlijkheidstest:

Je hebt 9 punten gescoord voor deze test.

Volgens deze test ben je eerlijk
Je lijkt een goed evenwicht te hebben gevonden met betrekking tot eerlijkheid en integriteit. Je bent erg diplomatiek, probeert de dingen op een dusdanige manier wel recht door zee te brengen, maar zonder dat mensen zich er slecht door zullen voelen. Mensen zullen bij jou een eerlijk en recht-uit-het-hart antwoord krijgen op hun vragen, zij het wel genuanceerd. Bravo!

Wereldkennis:

Helaas… een onvoldoende. Voor deze test haalde je een 5. Misschien toch eens wat beter opletten wanneer je op vakantie bent. Er zijn ook prachtige boeken over landen waarin deze wereldplekken ook zeker terugkomen. Sla er eens een boek op na, en wellicht heb je de volgende keer meer succes
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 17:51
Boogie
Boogie is offline
WK had ik 9 punten
wereldkennis 5
gezondheidstest 21
Oud 28-06-2002, 18:25
Slither
Slither is offline
gezondheidstest
22 - Prima! Je bent heel bewust bezig met je gezondheid! Ga zo door!

wereldplekken
Gefeliciteerd, je hebt een voldoende gehaald voor deze test, nl. een 6. Beslist geen slechte score. Misschien hebt je goed opgelet bij verschillende vakantiereizen, dat je de wereldplekken zo goed herkent.

seventies
Je hebt 7 van de 10 vragen goed beantwoord. Helemaal niet slecht!
Blijkbaar kijk jij goed om je heen, want heel veel elementen uit de seventies zijn weer terug gekomen. Lava lamps zijn weer te koop, disco muziek scoort weer hits, seventies mode is weer helemaal trendy etc. Je weet in ieder geval veel van de ins en outs van de prachtige seventies!

(on)eerlijkheid
Je hebt 4 uit 15 punten gescoord voor deze test.
Volgens deze test ben je oneerlijk.

survival
In totaal kon u 8 punten halen. In deze test heeft u 4 van de 8 vragen goed beantwoord. Hmm...geen geweldige score. Misschien zou je er toch eens een 'noodgevallen'-boekje op na moeten slaan?

bijgeloof
Je kon er maximaal 20 punten scoren. Je hebt er 2 gehaald.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 18:54
Verwijderd
rekentest: cijfer een 10!
eerlijkheid: oneerlijk ( )
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 18:59
Verwijderd
Survival test:
In totaal kon u 8 punten halen. In deze test heeft u 6 van de 8 vragen goed beantwoord. Zeker geen slechte score!
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 19:03
Verwijderd
Citaat:
snees schreef:
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 19:23
isaaa
isaaa is offline
EEt jij gezond???Je score is: 19
Je scoort niet slecht, maar kan op bepaalde punten nog beter voor jezelf zorgen. Bekijk de vragen nog eens goed en kijk wat je nog zou kunnen verbeteren. Je bent in ieder geval op de goede weg.

Wereldplekken!!
Helaas… een onvoldoende. Voor deze test haalde je een 5. Misschien toch eens wat beter opletten wanneer je op vakantie bent. Er zijn ook prachtige boeken over landen waarin deze wereldplekken ook zeker terugkomen. Sla er eens een boek op na, en wellicht heb je de volgende keer meer succes.

ok....nog één.....

Hoe (on)eerlijk ben ik?!

Je hebt 6 punten gescoord voor deze test.
Volgens deze test ben je oneerlijk
Geen mens is heilig en natuurlijk heb jij je menselijke zwakheden. Het leven is niet eerlijk, waarom zou jij dat dan zijn? Toch jammer dat je doorgaans je hand niet omdraait voor een leugen. De waarheid kan soms kwetsend of hard zijn, maar een leugen ook! Misschien denk je alleen op korte termijn en lijken leugens momenteel goed te werken. Realiseer je dan wel wat er allemaal mis kan gaan, als mensen erachter komen dat je hebt gelogen. Pas op dat het liegen niet structureel wordt, want na verloop van tijd komt de waarheid meestal wel boven tafel. En dan blijft er weinig over van je betrouwbaarheid en geloofwaardigheid.

Hier ben ik het dus NIET mee eens....ik ben juist heeel eerlijk....
echt !
Oud 28-06-2002, 21:01
simple creed
simple creed is offline
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 21:20
Mollusc
Mollusc is offline
WAT EEN ONGELOOFLIJKE KUTTEST: 'Eet jij gezond'. Ik deed 'm voor de grap (heb nl. anorexia en eet dus NIET gezond), en op die site gaat het er eigenlijk alleen om of je niet teveel vet en te weinig fruit eet. Ik eet alléén maar fruit, en volgens de test eet ik dus harske gezond (veel water, veel fruit, geen vet). En of ik ook overgewicht heb. Nee, maar is ondergewicht niet ook heel erg ongezond??
Stelletje hypocrietelingen daar.

Maar ja. Zucht.
Oud 28-06-2002, 21:28
Verwijderd
ik heb de rekentest euh.. gegokt en had een 5.. waarom lukte me dat nou nooit tijdens wiskunde??!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2002, 21:34
markiey_nmgn
markiey_nmgn is offline
Je hebt een voldoende gehaald, namelijk het cijfer 6. Goed zo! Je weet vrij veel van het WK, en je volgt het waarschijnlijk ook gewoon, ondanks het feit dat Nederland niet meedoet.

vrij zwak van mezelluf....majah.....
Oud 28-06-2002, 21:36
markiey_nmgn
markiey_nmgn is offline
je kon er maximaal 20 punten scoren. Je hebt er 2 gehaald.

Oud 28-06-2002, 22:30
Verwijderd
hehe *testverslaafd* ik heb op mn cu2 een stuk of vijftien testjes staan a la 'welk onderdeel van de computer ben jij' en 'wat voor besmettelijke ziekte zou je zijn'
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 08:43
Talon
Talon is offline
bijgeloof:

Je kon er maximaal 20 punten scoren. Je hebt er 1 gehaald.

survival:

In totaal kon u 8 punten halen. In deze test heeft u 3 van de 8 vragen goed beantwoord. Hmm...geen geweldige score. Misschien zou je er toch eens een 'noodgevallen'-boekje op na moeten slaan?

oneerlijk test:

Je hebt 3 punten gescoord voor deze test.

Volgens deze test ben je oneerlijk
Geen mens is heilig en natuurlijk heb jij je menselijke zwakheden. Het leven is niet eerlijk, waarom zou jij dat dan zijn? Toch jammer dat je doorgaans je hand niet omdraait voor een leugen. De waarheid kan soms kwetsend of hard zijn, maar een leugen ook! Misschien denk je alleen op korte termijn en lijken leugens momenteel goed te werken. Realiseer je dan wel wat er allemaal mis kan gaan, als mensen erachter komen dat je hebt gelogen. Pas op dat het liegen niet structureel wordt, want na verloop van tijd komt de waarheid meestal wel boven tafel. En dan blijft er weinig over van je betrouwbaarheid en geloofwaardigheid.
Oud 29-06-2002, 17:13
Piccola
Piccola is offline
Je kon er maximaal 20 punten scoren. Je hebt er 3 gehaald.

Je kon maximaal 50 en minimaal 10 punten halen.
Je hebt 37 punten gescoord.
Je staat met beide benen op de grond, ook in je relatie. Natuurlijk heb je wel eens momenten dat je twijfelt, of dat je denkt aan hoe het met een ander zou zijn, maar je relatie is dermate belangrijk voor je, dat je deze absoluut niet zomaar op zult geven. En zeker niet door je partner ontrouw te zijn.

Survival test: In totaal kon u 8 punten halen. In deze test heeft u 5 van de 8 vragen goed beantwoord. Een redelijke score!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten