EEt jij gezond???Je score is: 19
Je scoort niet slecht, maar kan op bepaalde punten nog beter voor jezelf zorgen. Bekijk de vragen nog eens goed en kijk wat je nog zou kunnen verbeteren. Je bent in ieder geval op de goede weg.
Wereldplekken!!
Helaas… een onvoldoende. Voor deze test haalde je een 5. Misschien toch eens wat beter opletten wanneer je op vakantie bent. Er zijn ook prachtige boeken over landen waarin deze wereldplekken ook zeker terugkomen. Sla er eens een boek op na, en wellicht heb je de volgende keer meer succes.
ok....nog één.....
Hoe (on)eerlijk ben ik?!
Je hebt 6 punten gescoord voor deze test.
Volgens deze test ben je oneerlijk
Geen mens is heilig en natuurlijk heb jij je menselijke zwakheden. Het leven is niet eerlijk, waarom zou jij dat dan zijn? Toch jammer dat je doorgaans je hand niet omdraait voor een leugen. De waarheid kan soms kwetsend of hard zijn, maar een leugen ook! Misschien denk je alleen op korte termijn en lijken leugens momenteel goed te werken. Realiseer je dan wel wat er allemaal mis kan gaan, als mensen erachter komen dat je hebt gelogen. Pas op dat het liegen niet structureel wordt, want na verloop van tijd komt de waarheid meestal wel boven tafel. En dan blijft er weinig over van je betrouwbaarheid en geloofwaardigheid.
Hier ben ik het dus NIET mee eens....ik ben juist heeel eerlijk....
echt !