| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
http://amal.host.sk/fapicx/laskaje02th.jpg
oke, nog nooit een plaatje neergezet ben benieuwd of ie het doet...... eigenlijk ook de vraag of het een bekende moest zijn.... hier gaat het om elin (de linker) maar eigenlijk gaat het helemaal niet om haar, maar ik ken een meisje dat op haar lijkt en die bewonder ik stiekem..... dat heb ik wel bij meer mensen, maar ik heb niet zoveel plaatjes van mensen die erop lijken (en laat ik maar geen echte foto's plaatsen als ik die al zou hebben ghehe)plaatje deed het niet
|
|
|
![]() mortischa, die wou ik opnoemen Ik post wel nog wat fotootjes van hem ![]() ![]() brandon boyd ![]() ![]() Hier's ie niet zo knappig (middelste), maar wat hij met zn handen doet is ![]() en matt damon vind ik een lieve lach en mooie stem hebben ![]() ![]() en deze vrouwen vind ik heel knap: mandy moore ![]() ![]() laetitia casta ![]() ![]() sorry voor de grootte
|
|
|
|
meisjuz:
Alexandra Dahlström & Rebecca Liljeberg Talena van Kittie *kon nie moojer plaatje vinden want dit vinnik nie zoown moojige eigluk mja* en een heel lievig fwiendinnutjuh van mij ![]() whehe en nog een heeel moojig fwiendinnutjuh van mij waar ik geen foto van heb, maar das ook een zeer mooj meissie mja dara hebben jullie lekkah nix aan ![]() naja jongetjuz...uhh *denkend* oowja ![]() Daniel van Silverchair *woei* ![]() naja en verders vast nog wel veeeeeel meer mensjuz! hihi
![]() |
|
|