Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een kietel machine... Ik vind het nl erg lekker wanneer er iemand om mijn rug kriebelt... Aangezien mijn moeder er niet altijd zin in heeft is zo'n machine wel handig...
|
![]() |
Nou... een broodmachine is toch wel een megagoede uitvinding. Zoiets zouden ze ook uit moeten vinden voor macaroni, bami, nasi, boerenkool, andijvie enz.
Een machine waar je alles in gooit en op start drukt en na een uurtje is je eten klaar. Perfect gewoon!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Toen ik klein was wou ik altijd dat er een machine was die als je 4 werd aangesloten werd op je hersenen en die alles wat je moet weten in je hersenen programmeert zeg maar, dat ik dus niet meer naar school hoef
![]() ![]() Offuh zo'n startrek ding, dat je tegen de computer zegt "chocolademelk" en dat er opeens zo'n mok chocomelk verschijnt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
... I know kung fu ... |
![]() |
|
![]() |
Zijwieltjes voor m'n scooter! Hij is nl. best zwaar (80 kg en ik weeg 52..) en dan kan ik 'm wel 's niet houden en dan knal ik gewoon zo !bam! om! Zielig he?!?! En niet te hard lachen!
Het is nl. niet om te lachen maar om te huilen want kan best au doen!*snik*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Uitvindingen Vervoer? McDuck | 4 | 01-12-2005 10:05 | |
Algemene schoolzaken |
laatste nieuwe uitvindingen lady c | 9 | 08-02-2004 19:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
uitvindingen ? lady c | 8 | 08-02-2004 17:55 | |