Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zie namen en vraag je af *gaat even box kijken* oehh ja rule aardige gozer kep m op mtv gezien bij making of niet een vreselijk perso.. oww ik dwaal af laat maar.....
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
niet alle pubers zijn zo! ik heb (vrijwillig) geen gsm, omdat ik het toch maar geldverspilling vind... mjah, laat ons zeggen dat toch wel 40% van de mensen van mijn leeftijd die ik ken WEL zo zijn triest eigenlijk...
|
je lacht je dood met dat soort dingen... soms staan er echt zielige dingen tussen
als ik iemand wil bereiken stuur ik diegene wel gewoon prive een sms-je, dan weet ik zeker dat diegene 'm leest en daarbij is het nog eens een stuk goedkoper ook
|
Ik vind het altijd wel stoer hoor!
Zo lees je nog eens wie de gekste is. ‘Sappemeer leeft, Dodewaard beeft!’ ‘Appingedam de gekste!’ ‘En wie niet springt is voor Veendam….’ En ThaPlayer zegt: ‘Schatjuh, LUV you SO! I DoN’T WaNT tO LiVe WiTHouT Ya!’ Maar het mooiste blijft altijd nog! ‘Schat je ik mis je zo! Als je dit leest wil je me dan bellen?’ P.S. Mijn nickname is MarshallMatters463. Zijn er nog andere boxchatters die in zijn voor een goed gesprek via the Box? In eerste instantie gewoon voor vriendschap, maar wie weet bloeit er iets meer uit voort. Hihi. Je kunt me herkennen aan m'n rode roos. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() maar het is iig nutteloos. Alsof iemand het interesseert hoevaak je het doet per dag A 0 B 1 tot 3 C 3 tot 5 neejj dat is boeiend! ![]()
|
Maar wat ik nou niet snap, hč... je weet niet wie het stuurt. Dus hoe kun je dan in godsnaam reageren op een SMS-je als "Wie wil er SMSen?"? Vooropgesteld dat je zo wanhopig bent dat je dat al wil doen...
![]()
|
en het domme van die votes is is dat je het al van te voren kan raden wat de uitslag wordt
of iig de meest gestemde raden zoals bijv welk standje is je favoriet? missionaris doggy style 69 wat denk je? juist; doggy style, veruit want: dat is de enige die je kan ontcijferen ![]() het is engels, das stoer ![]() in iedere rap komt het voor ![]() zoiets slaat echt nergens op, er kijken alleen maar 12 jarige meisjes, en ik als ik voorbij zap maar chatten is wel leuk hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vooral als je zo'n TMF ID hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
![]() |
||
Citaat:
ik neem niet de moeite om 0.70 euro te betalen om f te chatten
|
Ben het zo ongevree met iedereen hiervoor eens
![]() maar het stomme vind ik dat die mensen die zo'n sms sturen dan verwachten dat diegee waarvoor het bedoelt is dag en nacht naar die zender zitten te kijken of er toevallig een berichtje voor hen bij zit. Je leest namelijk vaak: "Chantal, waarom reageer je nou niet?" of iets anders wanhopigs... ![]()
||
![]() |
Citaat:
pas las ik ook zo iets van blabla *naam* en toen van ik ben zwanger... dan heb ik ook zo iets van... ![]()
|
Jah het is gewoon bull shit. Komt je berichie een paar seconden in beeld en heb je d'r ook nog geld aan uitbesteed. Vaak zijn het ook jongeren die een leuke persoon zoeken van het andere geslacht in hun buurt om mee te SMS'en.
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|