Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2002, 19:26
simple creed
simple creed is offline
als jij echt een erge ruzie hebt.. echt zoiets waarvan je het idee hebt dat het nooit meer goed komt....

heb/ga je dan:

A) je hebt spijt maar laat het niet blijken aan diegene
B) je hebt spijt en gaat ook praten met diegene
C) je denkt het is beter zo
D) blij toe

En een stukje uitleg zou nooit weg zijn.....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2002, 19:29
Shock
Shock is offline
Ligt eraan hoevaak ik die persoon nog moet zien...
Als ik diegene niet meer hoef te zien denk ik dat ik er geen tijd meer aan verdoe, maar als diegene me nog heel vaak tegen zal komen denk ik dat ik wel zou gaan praten. Of ik ook spijt heb weet ik niet, maar k heb iig geen zin om bij het tegenkomen van die persoon steeds weer kwaad te moeten worden
Oud 04-08-2002, 19:30
M@rco
M@rco is offline
B... daar zal het wel weer op neerkomen.

Ik heb nooit zin om met ruzie te blijven zitten, ik praat het uiteindelijk altijd wel uit.
Oud 04-08-2002, 19:30
Verwijderd
Eerst A en daarna B.. ja klinkt een beetje vreemd maar als ik echt ruzie met iemand heb dan heb ik daar meestal wel spijt van maar dat laat ik niet altijd blijken, omdat ik op de een of andere manier de ander ook even wil laten voelen dat hij of zij net als ik ook niet goed zat. Daarna ga ik, als het iemand is die me echt dierbaar is, wel naar diegene toe om m'n spijt te betuigen en t uit te praten! Als het echt een ruzie is waarbij ik geen blaam heb getroffen dan wacht ik tot de ander komt om t bij te praten!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:31
LittleLucille
LittleLucille is offline
als ik echte ruzie met iemand zou hebben...
zou ik die persoon in het begin negeren...
dan zou ik als het kon er nog over praten...
maar als ik echt zo iets heb van dat komt nooit meer goed...
als die gene de ruzie ''uitgelokt'' heeft naar mijn mening...
dan blijft het zeker voor negeren denk ik...
ligt er aan wie wat en hoe de situatie is...

Oud 04-08-2002, 19:32
simple creed
simple creed is offline
stel je voor dat ze echt heel dierbaar voor je zijn.....
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:33
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
simple creed schreef:
Praten natuurlijk.. vriendschap laat je toch niet verzieken door een ruzie?
Oud 04-08-2002, 19:34
Shock
Shock is offline
Citaat:
simple creed schreef:
dan zou ik uiteindelijk (na een lange tijd van negeren) toch wel gaan praten, maar aangezien ik tijdens ruzies vrijwel nooit dingen zeg die ik niet meen heb ik na een ruzie bijna nooit spijt...
Oud 04-08-2002, 19:36
Verwijderd
als ik ruzie heb met m'n vriend (dies dus best wel dierbaar voor me zeg maar ) dannn uhm.. meestal ist voor mij schreeuwen huilen... en dan zijn we allebei te koppig om 't goed te maken. En dan bel ik 'm op ofzo en dan maken we eerst weer ruzie via de telefoon en dan wordt alles uitgepraat.
Maar dan heb ik nog niet altijd spijt van de ruzies.. omdat het soms gewoon aan hem ligt.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:43
LittleLucille
LittleLucille is offline
Citaat:
Shock85 schreef:

dan zou ik uiteindelijk (na een lange tijd van negeren) toch wel gaan praten, maar aangezien ik tijdens ruzies vrijwel nooit dingen zeg die ik niet meen heb ik na een ruzie bijna nooit spijt...
precies.
Oud 04-08-2002, 19:45
Shock
Shock is offline
Citaat:
LittleLucille schreef:

precies.
mjuh k wil altijd alles ff op een rijtje hebben, dus goed weten wat ik ga zeggen... dingen zeggen die je eigenlijk niet zo bedoelt is het ergste wat je dan kan doen
Oud 04-08-2002, 19:50
Slither
Slither is offline
Als ik érge ruzie met iemand heb komt 't binnen enkele dagen altijd weer goed. Als 't niet goedkomt is de ruzie alleen maar terecht geweest.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:02
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
simple creed schreef:

Soms is het beter om een dierbare los te laten om door te kunnen gaan met het leven.....
Of het verstandig of beter is.... Ik zou het niet weten...
Oud 04-08-2002, 21:10
Dminor
Dminor is offline
D.

Als ik ruzie heb met iemand (en dat is nog maar met 1 persoon voorgekomen... ) is-ie in mijn ogen dus ook een klootzak/de vrouwelijke vorm van een klootzak, en ben ik blij dat ik hem verrot heb gescholden, of iets in die geest.
Oud 04-08-2002, 21:34
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Ik haat t om ruzie met iemand te hebben die ik graag mag, dus nadat ik uitgeraasd ben ga ik weer vrede sluiten.
Oud 04-08-2002, 21:38
Amidala
Amidala is offline
Als de persoon me heel dierbaar is zou ik er met diegene over proberen te praten.
Als ik weet dat ik fout zat, en ik er spijt van heb, zal ik dat ook wel tegen diegene zeggen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 14:45
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
B
Oud 05-08-2002, 14:47
Fr@ukje
Fr@ukje is offline
Citaat:
Slither schreef:
Als ik érge ruzie met iemand heb komt 't binnen enkele dagen altijd weer goed. Als 't niet goedkomt is de ruzie alleen maar terecht geweest.
Inderdaad, zo is het bij mij ook!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 14:48
miro
miro is offline
Het ligt eraan. Als ik het idee heb dat het nooit meer goed komt dan zal diegene wel iets heel ergs gedaan hebben en dus zal ik hem/haar ook niet vergeven.

Van de andere kant, als diegene iets heel ergs heeft gedaan en hij/zij laat merken dat ie er spijt van heeft, dan kan ik af en toe nog wel eens vergevingsgezind zijn. (niet bij vreemdgaan) Gewoon omdat ik er niet van hou om ruzie te hebben. Omdat er vaak bij een ruzie nog meer problemen bij komen zoals, wederzijdse vrienden,ruzies, roddels, ontlopen enz.

Als het mijn schuld is zal ik duidelijk laten merken dat ik er spijt van heb maar ik ga niet weken lopen kruipen voor diegene.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:10
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
M@rco schreef:
B... daar zal het wel weer op neerkomen.

Ik heb nooit zin om met ruzie te blijven zitten, ik praat het uiteindelijk altijd wel uit.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:33
Paulaah
Paulaah is offline
Het ligt eraan wie het is..
Ik heb meegemaakt dat ik blij toe was.. Verder nooit meer gezien en nix aan de hand..
Maar als het iemand is waar ik om geef enz.. dan heb ik spijt en wil ik er graag dat het goed komt..
En het ligt er ook aan WAAR we ruzie om hebben.. dus D of B
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:18
simple creed
simple creed is offline
ik negeer eerst altijd... dan ga ik nadenken....

kom ik tot de conclusie dat het niet zo heel erg is wat er is gebeurd dan ga ik praten...

als ik weet dat het gewoon niet meer gaat met diegene omdat er teveel is gebeurd besluit ik gewoon geen kontact meer te hebben... omdat ik weet dat dat beter is voor mezelf
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten