Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
als ik ruzie heb met m'n vriend (dies dus best wel dierbaar voor me zeg maar
![]() Maar dan heb ik nog niet altijd spijt van de ruzies.. omdat het soms gewoon aan hem ligt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
D.
Als ik ruzie heb met iemand (en dat is nog maar met 1 persoon voorgekomen... ![]()
|
Het ligt eraan. Als ik het idee heb dat het nooit meer goed komt dan zal diegene wel iets heel ergs gedaan hebben en dus zal ik hem/haar ook niet vergeven.
Van de andere kant, als diegene iets heel ergs heeft gedaan en hij/zij laat merken dat ie er spijt van heeft, dan kan ik af en toe nog wel eens vergevingsgezind zijn. (niet bij vreemdgaan) Gewoon omdat ik er niet van hou om ruzie te hebben. Omdat er vaak bij een ruzie nog meer problemen bij komen zoals, wederzijdse vrienden,ruzies, roddels, ontlopen enz. Als het mijn schuld is zal ik duidelijk laten merken dat ik er spijt van heb maar ik ga niet weken lopen kruipen voor diegene. |
![]() |
|
ik negeer eerst altijd... dan ga ik nadenken....
kom ik tot de conclusie dat het niet zo heel erg is wat er is gebeurd dan ga ik praten... als ik weet dat het gewoon niet meer gaat met diegene omdat er teveel is gebeurd besluit ik gewoon geen kontact meer te hebben... omdat ik weet dat dat beter is voor mezelf |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hoevaak 'ruzie'? groovy | 34 | 14-06-2005 16:15 | |
Liefde & Relatie |
jongens en ruzie maken 4774 | 39 | 09-11-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
ruzie Verwijderd | 44 | 24-06-2004 10:26 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met je vriend/vriendin David | 15 | 23-12-2002 09:19 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen en ruzie maken ! Verwijderd | 28 | 10-03-2002 19:18 | |
Liefde & Relatie |
ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!! Palmboompje | 12 | 22-02-2002 15:44 |