Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 16:45
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
ik vindt dat ze wel voor goede punten leven, zoals al die buitenlanders hebben toch een eigenlang gekregen laat ze daar dan lekker blijven maar verder is het me iets te extreem, op vlakken van nederland is vol hebben ze zeer zeker gelijk,
ik heb liever niet dat iedereen ons land maar binnen kan komen zeker niet al die asiel zoekers of die vroegere buitenlanders waren GASTarbeiders, en gasten gaan weg
Oud 06-06-2002, 16:55
]{enshin
]{enshin is offline
Ik vind racisten extreem sneu. Beetje je trauma op onschuldige mensen uit blaffen. Op afgelopen Qlubtempo kwam ook een gast het hitler ideaal aan mij uitleggen. Het enige wat hij bij mij bereikte is angst. Volgens mij gaat het daar ook om; angst verslaan dmv angstig overkomen.

Ja, ik heb ook last van 'moeiluke mocroes'. Geef hen liever een extreem opvoedings kamp IN Nederland.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:00
fruitmand
fruitmand is offline
racisten zijn gewoon FOUT, en zijn de grootste eikels die hier rondlopen
extreem rechtse mensen hebben hun eigen mening, en ik bemoei me er niet mee
Oud 06-06-2002, 17:00
anonieme_teddybeer
bl@@@@@@@@@@@t
Oud 06-06-2002, 17:04
]{enshin
]{enshin is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
bl@@@@@@@@@@@t
hmmm goed punt. Ok, je hebt me daar!

1-0 voor de teddybeer zonder naam
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:04
Verwijderd
Racisme is vaak een laatste redmiddel voor mensen die zich bedreigd voelen, maar dat niet met rationele argumenten kunnen verklaren. Het zijn namelijk vaak de kansloze fabriekspaupers die racistisch zijn, omdat hún ongeschoolde banen op de tocht staan. Op intellectueel vlak stellen ze niets voor en delven ze het onderspit, dus proberen ze de ander maar aan te pakken op factoren waar die ander niets aan kan doen, zoals huidskleur.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:08
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
nare man schreef:
Racisme is vaak een laatste redmiddel voor mensen die zich bedreigd voelen, maar dat niet met rationele argumenten kunnen verklaren. Het zijn namelijk vaak de kansloze fabriekspaupers die racistisch zijn, omdat hún ongeschoolde banen op de tocht staan. Op intellectueel vlak stellen ze niets voor en delven ze het onderspit, dus proberen ze de ander maar aan te pakken op factoren waar die ander niets aan kan doen, zoals huidskleur.
k'vond je avatar eerst leuker
Oud 06-06-2002, 17:10
Monica
Monica is offline
Zodra het slechter gaat, gaan mensen klagen. Economie niet goed, ontslagen die vallen en al dat soort dingen, zoek er maar een reden voor. Dan krijg je vooral rechtse meningen. Rechtse partijen bestaan al lang genoeg en ze komen allemaal met redelijk hetzelfde, iedere keer als het weer 'slechter' gaat. Het is maar net of je de ideeen ook waar kunt maken. Na een bepaalde periode verdwijnen ze vaak genoeg weer. Ik trek me er niet zoveel van aan, vind het maar een beetje teveel gedoe. Ik zou dan ook niet op ze stemmen.

En racisten, ja jammer dat die waarschijnlijk altijd zullen blijven bestaan :/
Oud 06-06-2002, 17:10
]{enshin
]{enshin is offline
Citaat:
nare man schreef:
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:19
damaetas
damaetas is offline
je schrijft het met een C
Oud 06-06-2002, 17:31
Talon
Talon is offline
geweldig
Oud 06-06-2002, 17:32
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Talon schreef:
geweldig

weer zo'n stomme reactie
Oud 06-06-2002, 17:33
Talon
Talon is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

weer zo'n stomme reactie
idd
hehe

ik spaar slotjes
Oud 06-06-2002, 17:54
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Talon schreef:

idd
hehe

ik spaar slotjes
hoeveel hebje er nu al
ik denk een stuk of 9...
Oud 06-06-2002, 18:01
Talon
Talon is offline
Citaat:
fruitmand schreef:

hoeveel hebje er nu al
ik denk een stuk of 9...
zo weinig pas?
Oud 06-06-2002, 18:07
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
Talon schreef:

zo weinig pas?
kweenie...tel nooit
Oud 06-06-2002, 18:08
Shock
Shock is offline
Ik vind de meeste punten van extreem rechtse partijen overdreven, al vind ik wel dat het asielbeleid nu eens goed geregeld moet gaan worden. Laat alleen de mensen die het écht nodig hebben binnen, anderen gewoon niet.
Verder ben ik het helemaal met Monica en Nare man eens
Oud 06-06-2002, 18:57
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
ik vindt dat ze wel voor goede punten leven, zoals al die buitenlanders hebben toch een eigenlang gekregen laat ze daar dan lekker blijven
Denk je daar ook zo over als je zelf nergens veilig bent, overal moet vluchten door een constante dreiging van de dood?

Citaat:
maar verder is het me iets te extreem, op vlakken van nederland is vol hebben ze zeer zeker gelijk,
ik heb liever niet dat iedereen ons land maar binnen kan komen
Mensen komen Nederland niet zomaar binnen. Je wordt alleen maar toegelaten als de situatie in je land van herkomst echt onhoudbaar is

Citaat:
zeker niet al die asiel zoekers of die vroegere buitenlanders waren GASTarbeiders, en gasten gaan weg
Dus als ik jouw goed begrijp haal je wel mensen naar Nederland als het jouw uitkomt, dus als er te weinig Nederlanders zijn die de rotklusjes (want dat waren de baantjes die de gastarbeiders kregen) willen doen. Maar na 30 jaar heb je ze niet meer nodig, en 'dump' je ze dus weer gewoon terug?

Dat zijn gewoon racistische ideeën.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:14
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Vind het best als iemand racistische opvattingen heeft. Is z'n goed recht.
Als hij het allemaal maar voor zich houdt of iig er geen overlast mee veroorzaakt op wat voor manier dan ook.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 19:19
UnUsual
UnUsual is offline
Ik vind racisme redelijk egoistisch, als je anderen ook niet de kans geeft om in jouw land een goed bestaan op te laten bouwen en ze maar in hun eigen land dood laat gaan.. het zijn ook maar mensen hoor.
Oud 06-06-2002, 19:30
de
de is offline
Op de één of andere reden, heb ik bij zgn. racisten altijd hetzelfde beeld:

halfdronken jongeren, met het iq van een baksteen in een incestueuze samenleving..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:18
BendeBen
BendeBen is offline
ik heb een hekel aan mensen die h*mas h*mas roepen op straat en op het schoolplein

en dat dan toevallig altijd "mensen met zwart haar" zijn kan ik ook niets aan doen

ben ik nu een racist?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 20:36
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef:

Voor mijn mening: zie signature.

Anneliese Marie Sara Frank, 12-06-1929 - ca. 01-03-1945. De grootste vijand van ons land is anti-semitisme. Dat moet worden uitgeroeid.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 21:05
Verwijderd
Citaat:
de schreef:
Op de één of andere reden, heb ik bij zgn. racisten altijd hetzelfde beeld:

halfdronken jongeren, met het iq van een baksteen in een incestueuze samenleving..
Dat zijn christenen uit Zeeland, geen racisten
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 22:37
Joostje
Joostje is offline
triest dat ze mensen beoordelen op huidskleur, of, zoals tegenwoordig in de mode is, op religie. hokjesdenken.

natuurlijk moet het immigratiebeleid goed geregeld worden. heb je ooit wel eens iemand horen zeggen: ik vind dat we het slecht moeten regelen? nee. ik ook niet. de vraag is alleen, als we er al vanuitgaan dat wij recht hebben om mensen toegang tot het stukje aarde waarop we wonen te ontzeggen, welke criteria we dan moeten stellen. moeten we alleen politieke vluchtelingen toestaan? moeten we alle mensen toestaan die in hun eigen land in hun bestaan bedreigd worden? Dus ook hongersnood, ziekten die in het desbetreffende land niet genezen kunnen worden?
Welke landen zijn veilig? enz.
Oud 06-06-2002, 23:10
anonieme_teddybeer
even voor de goede orde ik beschouw me zelf niet als rasict maar als iemand die onderscheid maakt
Oud 07-06-2002, 00:37
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Met sommige punten van gematigd rechts ben ik het wel eens. Het immigratiebeleid hoort daar overigens niet bij. Maar extreem rechts is gewoon laagschedelig.

En ik heb het ook niet zo op mensen die te lui zijn om goed te spellen....
Oud 07-06-2002, 00:41
dystopia
dystopia is offline
Over het algemeen zijn die lui net zo dom als hun standpunten, daarbij komt dat ze vervuld van haat zijn, dat hun mening creert. Zolang Nederland tollerant blijft kunnen ze hier vrij weinig maken gelukkig

Echter vind ik lui die vinden 'ophangen die handel!' ook niet helemaal goed snik... het blijven mensen!
Oud 07-06-2002, 07:35
Boeing 747-400
Citaat:
even voor de goede orde ik beschouw me zelf niet als rasict maar als iemand die onderscheid maakt
Nee, want het is racist.

(en racisme is onderscheid maken....)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 10:58
Janet
Janet is offline
jah,ik ben zle fook wel een betje rechts,ik vind dat ze zich motte gedragen,als ik in een discotheek sta en word in me hol geknepen en ik zeg er iets van kijken ze me stom an........gedraag je nou eens!!!!!! (ja toch?)

tuurlijk je hebt ook foute NL's maar.......kijk npu zelf altijd is er wel iets op tv van die buitenlanders en altijd als je ergens loopt kom je wel zo'n stinkert tege.......,van mij magge we oprotte!!!! ja word hier gewoon geterroriseert door die ezels!!! ik ken me er zo kwaad om maken....
Oud 07-06-2002, 12:55
Undeclinable
Undeclinable is offline
Triest. Erg kortzichtig en de meesten hebben echt de intelligentie van een rolletje plakband. Met haat los je niks op.
Oud 08-06-2002, 09:14
Janet
Janet is offline
Citaat:
Undeclinable schreef:
Triest. Erg kortzichtig en de meesten hebben echt de intelligentie van een rolletje plakband. Met haat los je niks op.
misschien,maar als je in een buurt woont zoals ik,benje het vast wel met me eens,luister,je ken nix buiten laten staan,het word onder je hol weg gejat en dat is echt niet door NL's,want die wonen hier practisch niet meer......(omdat ze ''gevlucht'' zijn voor die stinkerts....)
Oud 08-06-2002, 17:43
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
nare man schreef:
beter zou ik het niet kunnen zeggen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:52
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Janet schreef:

misschien,maar als je in een buurt woont zoals ik,benje het vast wel met me eens,luister,je ken nix buiten laten staan,het word onder je hol weg gejat en dat is echt niet door NL's,want die wonen hier practisch niet meer......(omdat ze ''gevlucht'' zijn voor die stinkerts....)

Misschien moet je ook maar es gaan verhuizen
Of is dat je teveel moeite? Ik vraag me af waarom jij er dan nog wel woont, en ja er zijn probleemwijken, maar als je goed nadenkt(voor zover je dat kunt) dan weet je heus wel dat extreem-rechts niet de oplossing is.
Die partijen en aanhangers ervan hebben alleen maar standpunten over allochtonen en buitenlanders, en ALLE ANDERE ONDERWERPEN DAN?? laten we dat niet vergeten.

En denk es na over WAAROM ze dan jatten?? vast niet omdat ze rijk zijn, denk es na met je hersens, die heb je gekregen om ermee te denken, en stinkerts wil ik ze niet noemen, aangezien jij in zo een buurt woont zul je ook wel stinken beetje over 1 kam scheren, makkelijkste weg natuurlijk

Misschien is dit hard, maar jouw commentaar liegt er ook niet om.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:52
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
nare man schreef:

Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 17:56
miro
miro is offline
Citaat:
nare man schreef:
ben het hier mee eens.

de laatste tijd vaak
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Janet schreef:
Waarom woon je dan nog in die buurt?

Ik probeer crimineel gedrag door allochtonen helemaal niet goed te praten. Het is een feit dat de criminaliteit in Nederland voor een onevenredig groot deel door 'allochtonen' wordt gepleegd (ik zet het tussen aanhalingstekens omdat een groot gedeelte van die groep allang Nederlander is, ze hebben gewoon de NL'se nationaliteit). Maar ik ken evenveel asociale Nederlanders die crimineel gedrag vertonen als allochtonen. Om eerlijk te zijn heb ik zelfs vaker last van Nederlandse kamptypes, met vier gouden kettingen, kabeltruien en rondrijdend in een verlaagde Opel GSI. Op dat soort figuren lijkt een overhemd en een nette broek ook wel het effect te hebben als een rooie lap op een stier.

Paupers.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 18:04
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
nare man schreef:

Waarom woon je dan nog in die buurt?

Ik probeer crimineel gedrag door allochtonen helemaal niet goed te praten. Het is een feit dat de criminaliteit in Nederland voor een onevenredig groot deel door 'allochtonen' wordt gepleegd (ik zet het tussen aanhalingstekens omdat een groot gedeelte van die groep allang Nederlander is, ze hebben gewoon de NL'se nationaliteit). Maar ik ken evenveel asociale Nederlanders die crimineel gedrag vertonen als allochtonen. Om eerlijk te zijn heb ik zelfs vaker last van Nederlandse kamptypes, met vier gouden kettingen, kabeltruien en rondrijdend in een verlaagde Opel GSI. Op dat soort figuren lijkt een overhemd en een nette broek ook wel het effect te hebben als een rooie lap op een stier.

Paupers.
Weer mee eens
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 22:43
Lonsdalechick16
Lonsdalechick16 is offline
Ik leef in me eiegnland mag me eigen mening hebben of het nou racisits is of niet ik mag buitenlanders gewooon niet..
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:10
Boeing 747-400
Citaat:
Lonsdalechick16 schreef:
Ik leef in me eiegnland mag me eigen mening hebben of het nou racisits is of niet ik mag buitenlanders gewooon niet..
Leer eerst zelf eens goed Nederlands
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 10:23
Talon
Talon is offline
laat ze allemaal maar lekker hierheen komen, en dan bedoel ik ook echt allemaal.
laat ze lekker profiteren van onze gastvrijheid..

Zij wonen vaak in een warmer land, dat ook nog eens groter is.
Dus als ze allemaal hierheen komen, komt dat land vrij, en gaan we daar toch met zijn allen heen?
Dan hebben we geen last meer van drukte ed
Iedereen zijn eigen lappie grond enz..

Maarja, binnen een paar jaar komen ze je dan weer achterna, alsof je honing aan je reet hebt
Aangezien ze toch van iemand moeten profiteren...
Oud 09-06-2002, 10:35
Undeclinable
Undeclinable is offline
*m'n eerder genoemde vooroordeeltjes over racisten/extreem-rechtse mensjes worden door bepaalde personen wel erg graag bevestigd schijnbaar...
Oud 09-06-2002, 11:06
Luca
Luca is offline
Racisten vind ik niet helemaal leuk. Beetje sneu zelfs. En met Rechts-Extremisten heb ik helemaal niets gemeen.
Oud 09-06-2002, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Lonsdalechick16 schreef:
Lieve schat, we ontnemen jou je mening toch niet? Jij mag hier neerzetten wat je wilt en niet zal het censureren, verwijderen of anderszins bewerken. Het is volledige vrijheid van meningsuiting, binnen zekere grenzen. Iedereen is best bereid jouw mening serieus te nemen, maar het helpt wel als je scheldwoorden en ander grof taalgebruik achterwege laat. Dan kom je een stuk geloofwaardiger over.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:04
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Lonsdalechick16 schreef:
Alsof iemand je mening ontneemt

Lekker niveau heb jij zeg, leer zelf es eerst Nederlands
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:05
Tampert
Tampert is offline
ik aanbid de racisten, Hitler is mijn grote voorbeeld...

mjah ik zie niet in hoe iemand het wél eens kan zijn met rascisten... Op zich is het waar dat er verschillen zijn tussen verschillende 'rassen' van mensen, maar het lijkt mij toch echt niet de reden om anderen wegens hun ras minderwaardig te achten s
Oud 09-06-2002, 12:56
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Lonsdalechick16 schreef:
mag je ze allemaal niet? En waarom mag je ze niet?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 15:24
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:

mag je ze allemaal niet? En waarom mag je ze niet?

Denk je nou dat je daar een serieus antwoord op krijgt?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 14:53
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Denk je nou dat je daar een serieus antwoord op krijgt?
Mischien wel?
Oud 10-06-2002, 16:22
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
skyscraper schreef:

Mischien wel?
misSchien wel ja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten