Advertentie | |
|
![]() |
|
ooit heb ik wel 'n auto op afstandsbediening zelf ineen willen zetten, maar die was €250 en voor 'n elfjarige is dat way over budget
![]() nee dus ![]() ![]()
||
Citaat:
triest...
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Anoniem ?, Als je mn adress wil moet je het maar ff zeggen hoor, En alsk iemand triest vindt, Zeg ik dat gewoon, Ook int echt.. Oordeel niet terwijl je nix weet, kutje |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
schelden zal wel het enige zijn wat je goed kan
|
Fleischmann N 4 locs, veel wagonnetjes. Ik denk dat ik er later wat intensiever mee bezig ga zijn, want ik heb nu graag een sociaal leven.
![]() Ik kan goed begrijpen dat iemand het duf vindt. Ik vind die treintjes ook ABSOLUUT NIET COOL en toch fascineren ze me. Alleen de geur van een stoomloc en het geluid van de exhaust... Zalig. De meesten zullen wel denken dat ik een contactgestoorde nerd ben maar da's dus een vooroordeel!!! REIE (gaat in de zomer naar Wolzstyn) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind dit echt zwak van je! beetje staan backstabbe op een forum. Zeg dan gewoon "Een jongen die ik ken"!!! Trouwens, kijk je nu met vooroordelen tegen elke gast aan die met treinen bezig is? Vroeger velde ik soms ook te snel een oordeel voordat ik alle feiten kende, nu weet ik wel beter. REIE |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Rot op, kutjoch. Citaat:
en je hebt mij zover gekregen een topic op feedback te openen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is gewoon je hobby en andere mensen moeten dat van je accepteren, zolang jij hun niet lastig valt met je hobby. Je mag (nee, moet) er vooruitkomen maar je moet niet je treinen opdringen aan andersgeinterresseerden als een jehovagetuige dat met zijn geloof doet. REIE (blijft kalm) |
![]() |
|
Wat zielig dat mensen hier zonodig moeten laten blijken dat ze zich te oud/goed voelen voor een modeltrein.
Ik kan niet zeggen dat ik zelf zo'n ding op m'n kamer heb staan (niet meer) maar persoonlijk heb ik dat vroeger wel leuk gevonden. En ik vind het nog steeds wel leuk, ik heb er gewoon geen zin in om er geld aan te besteden. Als het maar op de pc is (bv The Sims) is het opeens wel hip en cool. Jammer ![]() |
![]() |
|
ik heb een hele meuk aan treintjes van alle niet-märklin merken. (H0 ook ja). Och... in Frankrijk gekocht (waar ze niet zo infantiel zijn als in Nederland en de treintjes gewoon betaalbaar maken).
|
Voordat we hierin gaan vervallen naar treinentopics, hier kan je ze oa kwijt:
www.modelspoormagazine.be REIE |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |