Advertentie | |
|
![]() |
|
kmaak zoveel blunders..
toen ik nog een brugwup was, ben ik een keer met m'n fiets onderuit gegaan toen ik en een vriendin van de fietsbrug afsnelden.. mn vriendin wilde echter de andere kant op ![]() ![]()
|
![]() |
Hmmm er zullen me vast wel ergere dingen overkomen zijn. Maar ik liep een jaar terug in Schalkwijk (tsja..) met een vriendin tot we de weg kwijt waren. Dus wij naar twee mensen toe om het te vragen. Om een 1 of andere vage reden dacht ik dat ze engels waren dus ik: "sorry, do you blablabla". Mijn vriendin en die mensen keken me echt zo aan van 'wat is er met jou meisje '?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alleen ging dat zo: Die man vroeg mij of een trein naar een bepaalde plaats ging (in het nederlands). Maar ik antwoordde hem automatisch in het Engels, omdat hij een uitheems uiterlijk had en die wel vaker in het Engels wat aan me vragen. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, kben in ieder geval regelmatig midden in een cafe gevallen. Meters WC papier onder mijn schoenen, rok in mn onderbroek van achter, mensen aanspreken die ik niet ken. Mop maken over een bepaald beroep terwijl die jongen dat beroep heeft enz. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik kwam met n vriend in zon australian ijswinkel zij vroeg in t engels wat we wouden. Ik dus in t nederlands bestellen. Zij begreep t niet, nog een keer, begreep ze t nog niet. Zij in t engels praten. ikke: "praat maar nederlands hoor, we zijn nederlands" Bleek ze zelf engels te zijn, ja hoe kon ik dat weten. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb een keer tegen een jongen heel hard door de klas geroepen of ik z'n velletje even strak moest trekken. Toen keek iedereen mij wel heel stom aan ja. Maar ik bedoelde het velletje van z'n hand zodat ik er beter op kon schrijven
![]()
|
![]() |
Ik heb er wel zoveel maar de grootste is toch wel dat ik in een volle aula in de pauze uitgleed over een manderijneschilletje wat op de grond lag
![]() Ook leuk zijn die keren dat je iemand tegenkomt waarvan je denkt dat je die persoon kent en heel enthousiast hoi roept maar dat 't dan iemand is die er dan heel veel op lijkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Een van de ergste was denk ik wel toen ik met vriendinnen aan het winkelen was bij de H&M en door onverklaarbare reden van bijna bovenaan tot helemaal onderaan de trap rolde..
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik maak dagelijks blunders
als er school is neem ik meestal de verkeerde boeken mee vergeet proefwerken. als ik kleding moet passen heb ik regelmatig dat ik in iemand pashokje ga loop wekelijks een mannenwc in en ook op school neem ik soms het verkeerde gymtas mee naar gym(iedereen heeft dezelfde tassen bij ons) ik wou ook een keer wat weggooien en gooide perongeluk mijn sleutel mee moest ik voor de hele school in die prullenbak zoeken(iiiuw) en toen we in groep7 naar schoolres gingen naar ameland was ik te lang in de winkel en heb de hele klas moeten laten wachten tot de volgende boot en in de tweede klas op schoolreis heb ik de bus gemist maar mijn grootste was toen ik in de disco was en op een (wat oudere) jongen begon te schelden alle scheldwoorden heb ik op hem gebruikt de eerste schooldag bleek dat dat mijn leraar wiskunde was |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #514 Verwijderd | 500 | 10-02-2012 12:22 | |
De Kantine |
blunder?? Verwijderd | 19 | 02-06-2003 13:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
15 feb demontratie tegen oorlog in irak! blegh! | 560 | 16-02-2003 16:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor of tegen een aanval op Irak Rafael | 5 | 12-02-2003 11:21 |