Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2002, 17:40
chiem
chiem is offline
Wat is je grootste blunder ooit?
IK weet die van mezelf eigenlijk niet meer, maar ja pech...
Oud 19-07-2002, 17:43
Monica
Monica is offline
Ik denk toch wel pal voor de school met mijn fiets middenin de modder onderuit gaan terwijl iig een hele natuurkundeklas er getuige van was.
Oud 19-07-2002, 17:44
carnival xiii
carnival xiii is offline
Maar als je je grootste blunder vergeten bent, dan herinner je je op één na grootste toch nog wel, welke dan automatisch de grootste vervangt?

En dat principe kun je eindeloos toepassen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:03
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Monica schreef:
Ik denk toch wel pal voor de school met mijn fiets middenin de modder onderuit gaan terwijl iig een hele natuurkundeklas er getuige van was.
hahahahahahaa.. oke hier zat je vast niet op te wachten, maar ik zie het even voor me
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:28
LittleLucille
LittleLucille is offline
mijn grootste blunder... ieuww... pas toen struikelde ik in het dorp toen het kei druk was over een los liggende stoeptegel... hink hink.. kei voorschut!!!
Oud 19-07-2002, 20:07
Monica
Monica is offline
Citaat:
heavinly schreef:
hahahahahahaa.. oke hier zat je vast niet op te wachten, maar ik zie het even voor me
Nou bedankt dan maar ofzo Naja, toen stond ik te schelden want zelfs mijn beste vriendinnen konden hun lachen niet inhouden, maar nu zie ik de humor er wel van in
Oud 19-07-2002, 20:15
Kez
Kez is offline
Ik had volleybalwedstrijd en toen zat er voor ons doen best veel publiek, 50 man ofzo, en toen had ik mijn broek verkeerd om aangetrokken en dat had ik zelf niet door. Iemand in het publiek zei het
Oud 19-07-2002, 20:24
Krugdinho
Krugdinho is offline
geen idee
Oud 19-07-2002, 20:31
DwergHamstertje
DwergHamstertje is offline
Geloven in een wonder...
Oud 20-07-2002, 00:24
rockyj
rockyj is offline
een keer een heel leuk meisje ondergespuugd
Oud 20-07-2002, 01:51
Verwijderd
Met mn fiets onderuit gaan toen ik een stoep opreed. En het was een 3 centimeter lage stoep

En oja, het was vlak voor de school
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 08:21
Verwijderd
Ik maak teveel blunders om er 1 in het bijzonder te noemen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 08:39
KazzZ
KazzZ is offline
kmaak zoveel blunders..
toen ik nog een brugwup was, ben ik een keer met m'n fiets onderuit gegaan toen ik en een vriendin van de fietsbrug afsnelden.. mn vriendin wilde echter de andere kant op en toen lagen we met fiets en al over elkaar heen, vlak voor de school
Oud 20-07-2002, 10:38
feline
feline is offline
Hmmm er zullen me vast wel ergere dingen overkomen zijn. Maar ik liep een jaar terug in Schalkwijk (tsja..) met een vriendin tot we de weg kwijt waren. Dus wij naar twee mensen toe om het te vragen. Om een 1 of andere vage reden dacht ik dat ze engels waren dus ik: "sorry, do you blablabla". Mijn vriendin en die mensen keken me echt zo aan van 'wat is er met jou meisje '?
Oud 20-07-2002, 12:01
Verwijderd
Citaat:
feline schreef:
Hmmm er zullen me vast wel ergere dingen overkomen zijn. Maar ik liep een jaar terug in Schalkwijk (tsja..) met een vriendin tot we de weg kwijt waren. Dus wij naar twee mensen toe om het te vragen. Om een 1 of andere vage reden dacht ik dat ze engels waren dus ik: "sorry, do you blablabla". Mijn vriendin en die mensen keken me echt zo aan van 'wat is er met jou meisje '?
Ja ook zoiets gehad.
Alleen ging dat zo:
Die man vroeg mij of een trein naar een bepaalde plaats ging (in het nederlands).
Maar ik antwoordde hem automatisch in het Engels, omdat hij een uitheems uiterlijk had en die wel vaker in het Engels wat aan me vragen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:25
Paulaah
Paulaah is offline
Nou tis vast niet mijn grootste blunder.. maarem..
Ik was met school op een kamp.. en vroeg aan 2 jongens: 'heej maarem.. op welke school zitten jullie?'

misschien hoort dit meer bij domme opmerkingen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:09
Roos
Roos is offline
Euhm, ik ben ooit tegen een paaltje opgefietst, wat in het midden van het fietspad stond. Het ene moment fiets ik nog, gewoon rechtdoor, en dan *boing* fiets ik er tegen op
Oud 20-07-2002, 14:19
miro
miro is offline
Citaat:
******** schreef:
Ik maak teveel blunders om er 1 in het bijzonder te noemen.
idd ik ook.

Maar ja, kben in ieder geval regelmatig midden in een cafe gevallen. Meters WC papier onder mijn schoenen, rok in mn onderbroek van achter, mensen aanspreken die ik niet ken. Mop maken over een bepaald beroep terwijl die jongen dat beroep heeft enz.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:20
Undeclinable
Undeclinable is offline
Citaat:
Paulaah schreef:
Nou tis vast niet mijn grootste blunder.. maarem..
Ik was met school op een kamp.. en vroeg aan 2 jongens: 'heej maarem.. op welke school zitten jullie?'

misschien hoort dit meer bij domme opmerkingen
hehe *heeft op boot naar terschelling paar meisjes gevraagd naar welk eiland ze gingen..*
Oud 20-07-2002, 14:30
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
feline schreef:
nou ja. Op m´n werk bestelden er 2 meisjes IN HET ENGELS 2 ijsjes. Toen vroeg ik ¨Small, Medium or Large?¨ Zegt er een: ¨We zijn nederlands hoor!¨ Nou ja zeg! Zij praten in het engels, verdorie!
Oud 20-07-2002, 14:41
miro
miro is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:

nou ja. Op m´n werk bestelden er 2 meisjes IN HET ENGELS 2 ijsjes. Toen vroeg ik ¨Small, Medium or Large?¨ Zegt er een: ¨We zijn nederlands hoor!¨ Nou ja zeg! Zij praten in het engels, verdorie!
Zoiets heb ik ook mee gemaakt alleen dan andersom:

Ik kwam met n vriend in zon australian ijswinkel zij vroeg in t engels wat we wouden. Ik dus in t nederlands bestellen. Zij begreep t niet, nog een keer, begreep ze t nog niet. Zij in t engels praten. ikke: "praat maar nederlands hoor, we zijn nederlands" Bleek ze zelf engels te zijn, ja hoe kon ik dat weten.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:02
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
miro schreef:

Zoiets heb ik ook mee gemaakt alleen dan andersom:

Ik kwam met n vriend in zon australian ijswinkel zij vroeg in t engels wat we wouden. Ik dus in t nederlands bestellen. Zij begreep t niet, nog een keer, begreep ze t nog niet. Zij in t engels praten. ikke: "praat maar nederlands hoor, we zijn nederlands" Bleek ze zelf engels te zijn, ja hoe kon ik dat weten.
ja, maar da´s logisch! Jij bent in Nederland, en dan praat je Nederlands, dat lijkt me niet zo vreemd. Maar dat Nederlandse meisjes tegen een ander Nederlands meisje in Nederland in het Engels gaan bestellen... tsja.. dat vind ik wel raar.
Oud 20-07-2002, 15:08
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
ik had een beetje ruzie met iemand die naast me liep en ik was net bezig met m'n zegje te doen toen ik gewoon(we waren te voet) tegen een paal liep met m'n hoofd...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:15
*maai*
*maai* is offline
Ik heb een keer tegen een jongen heel hard door de klas geroepen of ik z'n velletje even strak moest trekken. Toen keek iedereen mij wel heel stom aan ja. Maar ik bedoelde het velletje van z'n hand zodat ik er beter op kon schrijven
Oud 20-07-2002, 15:16
miro
miro is offline
Citaat:
*maai* schreef:
Ik heb een keer tegen een jongen heel hard door de klas geroepen of ik z'n velletje even strak moest trekken. Toen keek iedereen mij wel heel stom aan ja. Maar ik bedoelde het velletje van z'n hand zodat ik er beter op kon schrijven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2002, 15:18
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb er wel zoveel maar de grootste is toch wel dat ik in een volle aula in de pauze uitgleed over een manderijneschilletje wat op de grond lag

Ook leuk zijn die keren dat je iemand tegenkomt waarvan je denkt dat je die persoon kent en heel enthousiast hoi roept maar dat 't dan iemand is die er dan heel veel op lijkt.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
feline schreef:
tsja agh dat heb ik 100keer per dag, werk in horeca met alleen maar buitenlanders, dus je praat al automatisch Engels of Duits en jah dan wil het wel eens gebeuren dat er een Nederlander tussen zit....
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:43
liz85
liz85 is offline
Een van de ergste was denk ik wel toen ik met vriendinnen aan het winkelen was bij de H&M en door onverklaarbare reden van bijna bovenaan tot helemaal onderaan de trap rolde.. Er stonden allemaal mensen naar beneden te kijken en de vriendinnen deden niets anders dan lachen..
Oud 20-07-2002, 18:47
playboy2002
playboy2002 is offline
Citaat:
liz85 schreef:
Een van de ergste was denk ik wel toen ik met vriendinnen aan het winkelen was bij de H&M en door onverklaarbare reden van bijna bovenaan tot helemaal onderaan de trap rolde.. Er stonden allemaal mensen naar beneden te kijken en de vriendinnen deden niets anders dan lachen..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:19
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
Ik maak dagelijks blunders

als er school is neem ik meestal de verkeerde boeken mee vergeet proefwerken.
als ik kleding moet passen heb ik regelmatig dat ik in iemand pashokje ga
loop wekelijks een mannenwc in
en ook op school neem ik soms het verkeerde gymtas mee naar gym(iedereen heeft dezelfde tassen bij ons)
ik wou ook een keer wat weggooien en gooide perongeluk mijn sleutel mee moest ik voor de hele school in die prullenbak zoeken(iiiuw)
en toen we in groep7 naar schoolres gingen naar ameland was ik te lang in de winkel en heb de hele klas moeten laten wachten tot de volgende boot
en in de tweede klas op schoolreis heb ik de bus gemist
maar mijn grootste was toen ik in de disco was en op een (wat oudere) jongen begon te schelden alle scheldwoorden heb ik op hem gebruikt de eerste schooldag bleek dat dat mijn leraar wiskunde was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten