Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ja
![]() ik ben de heerscher in rotzooi rondom en op en over toetsenbord + computer.. op dit moment (heb daarnet nog opgeruimd ![]() philips gsm en een siemens gsm, pak optimel, waterpijp, lange vloei, pakje drum, 2 aanstekers, 2 sleutelkettingen, lege mok, glas bier, bierflesje, 2 cd's, paspoort, leeg pakje luckies, 4 stickers, asbak, sleutelbos, zakje wiet en een chirurgisch tangetje (dat ik voor vanalles en nogwat gebruik ![]() ik ben echt een ramp ![]() ![]() |
![]() |
|
Ok, komtie:
- een bord - bakje kruidenboter ![]() - brie ![]() - een mes - aansteker - 2 pakjes shag - 2 glazen - een verpakking - 6 rare losslingerende notitiepapiertjes - 3 pakjes vloei - 3 CD-RW's - 7 CD-roms - een bonbon bloc verpakking - toastjes - Minidisc doosje - een Doosje mét minidiscs - kleingeld - allemaal mot (losse shag troep) - 1 PC gameplay blad - plastikjes (van toastjes e.d.) - 1 gsm - 1 sigarettendoosje - een pen - kabeltjes voor mijn minidiscplayer eh .. ja ![]()
||
Citaat:
![]() Naast de pc : - printer -scanner -boxen -stapel cd'tjes -staaaaaaaaapels foto's -lege pakje sigaretten -2 lege aanstekers -1 doosje gebruikte lucifers -1 hele aansteker ![]() -soort wierook ding dat dient als asbak -2 eurocentjes -dreadshampoo -2 borden -3 lege bekkers -een adres van een leuk jochje ![]() -467 (getenummerd ![]() -de poes ![]() -overal losse blaadjes aantekeningen -aantal pennen -3 ringen -armbandjes -een geurkaars -een engels en een frans woordenboek voor vertalen -een 2 meter lange shawl ![]() |
![]() |
|
cd's, boedha mannetje, geheugen, digitale camera, glas scherven, batterijen, armband, aantekeningen papiertjes, zonnebril, afbreek mesje, pennenbak, legodoosje (gekregen bij de C1000), aftershave, deodorant, blik waar ik m'n kleingeld in gooi, batterijen oplader, brieven die ik nog moet invullen en opsturen, een boek en een wekker
|
![]() |
|
|