Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
pim foruyn, zelfs nu ie allang en breed in Italie is, argument: door die ****** kwamen er opeens heel veel mensen naar Driehuis en was t hier veels te druk......En tsja zijn ideeen, die ie nu niet meer kan verspreiden.......
even doordenken eheheheheheheh Carlo Boshard (of hoe ja dat dan ook mag schrijven), kijk naar die vent en je weet dat ie bevriend moet zijn met de bovenstegenoemde........ Zijn grote vriendin Irene, tsja wat een ongelovelijk iritante stem heeft zij, niet normaal...... Daphne Deckers, omdat ze ophra Winfrey (of hoe je dat dan ook mag schrijven) achtige boeken schrijft. Leontine ruiter (ofsow) omdat ze alleen maar bordjes kan omdraaien Bart de graaffffff, ook al is ie nu dood, hij had echt de meest verschrikkelijke humor ter wereld Jambers, omdat ie zown ongelovelijk geile stem heeft ![]() Henny Huisman, tsja hoe zeg je dat, omdat ie laatst op de televisie openbaarde dat ie vond dat vrouwen het huishouden moesten doen......loser Dat roze 'grapjes' monster van Yorin, das echt te plat, banaal, oppervlakkig.....tsja voor de harmenjans-mede-mens onderons...... Youp van 't Hek, ajax-humor ![]() Willibrord (ofsow), ik vraag me af wanneer die vent is in de spiegel gaat kijken.... Mental Theo, zelfde commentaar als bij het roze 'grapjes' monster van Yorin Caroline Tensen, dat heeft dan nog atheneum gedaan ook...... Balkenende, omdat ie niet verder kijkt dan zijn harry potter-neus lang is... de Paus, omdat ie dan een hartstilstand krijgt...sorry maar op dit moment is hij een lachertje voor de gehele wereld en omdat ie af en toen hele rare dingen zegt over 'afwijkende' groepen en omdat ie tegen condooms is.... Winnie Mandela, omdat zij zow ongelovelijk gemeen en harteloos is Bush, tsja daar is maar een woord voor nodig......ignorant Zow das voorlopig wel ff genoeg...... |
![]() |
|
![]() |
Carlo Boshard (of hoe ja dat dan ook mag schrijven), kijk naar die vent en je weet dat ie bevriend moet zijn met de bovenstegenoemde........
JAAH ![]() hihi kun je dat liedje van de vliegende ouwe taart bij gebruiken (uit tele-kids) ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|