Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2002, 21:49
ekki
ekki is offline
Voor wie is de vakantie ook een gelegenheid bij uitstek om je kamer uit te mesten?

Ik doe 't eigenlijk altijd in de vakantie. En het werd tijd ook. Het leuke is: omdat ik dit jaar m'n diploma heb gehaald mag er zooooooo veeeeeeeeeeeel weggegooid!! Dan wordt 't al een heel klein beetje leuker om te doen. Maar verder lijkt het me nog steeds handiger als ik ZELF alles NETJES hou. Maarja, dat lukt mij nou eenmaal niet (stom van mezelf, maar ok), dus moet het maar zo. Het wordt wel leuk netjes nou en ik hou het ook zo, want dit wordt het kamertje waar ik alleen in het weekend kom ofzo.

Wie is nog meer van plan deze vakantie is grondig zijn/haar kamer uit te mesten of heeft 't al gedaan? Vind je 't eigenlijk leuk om te doen? Of hoef je 't helemaal niet te doen omdat je gewoon nooit troep maakt?

Sorry als dit meer een topic voor de kantine is (sluit 'm dan maar).
Oud 18-07-2002, 22:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Nou ik ga verhuizen van kamer. Van de ene studentenkamer naar de andere, dus dat wordt uitmesten ja.
Oud 18-07-2002, 22:42
Balance
Balance is offline
ja, kheb hem al opgeruimd.... was niet zo'n bijzonder grote troep hoor, khad een paar weken hiervoor ook al wat opgeruimd.
dr kan nou alleen wat meer weg als normaal als ik het in een schoolweek doe.
d'r ligt alleen nog één klein stapeltje papieren wat ik moet uitzoeken, de rest is gedaan.
kvind 't heel niet erg btw, want kzet gewoon m'n muziek lekker hard en al meezingend gaat 't best wel hard, dat opruimen!

maar over een paar weken zal ik het wel weer moeten doen, want echt netjes houden kan ik nou ook weer niet.
kheb altijd van die mooie stapels papieren die ik heel netjes recht leg alsof het opgeruimd is, maar die stapels worden steeds hoger....
Oud 19-07-2002, 09:19
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb een nieuw bed gekregen, dus ik heb toen gelijk maar een deel opgeruimd. ( wat in, naast en onder mijn bed lag ). Nu nog m'n bureau en de meters daaromheen
Oud 19-07-2002, 10:20
Smin
Smin is offline
Ik heb het opruimen in verschillende stappen gedaan:

1 kledingkast opruimen
2 bureau opruimen
3 boekenkast opruimen
4 andere kast opruimen
5 stofzuigen

Het was hard nodig allemaal, ik kan mijn kamer gewoonweg niet netjes houden...

Ik heb trouwens wel veel zin om op kamers te gaan, maar dat duurt nog wel een jaartje of twee...
Oud 19-07-2002, 10:51
euro
euro is offline
Ja dat doe ik ook altijd in de vakantie...ik heb al een kast opgeruimd en m'n bureau maarja dat staat natuurlijk weer vol; das altijd het probleem bij mij...maarja moet weers 'n keertje verder gaan !

p.s.: maar ik moet niet te vroeg in de vakantie beginnen met opruimen want dan is 't na de vakantie alweer 'n puinzooi
Oud 19-07-2002, 11:53
20marianne12
20marianne12 is offline
Ja, ik ben ook bezig met mijn kamer uitmesten, het is echt een zooi in mijn laatjes en mijn boekenkasten. Maar goed ik doe alles maar ik stukjes dan blijft het nog leuk! Vandaag heb ik ook mijn kamer maar eens gezogen, was wel weer nodig... Opzich vind ik laden etc uitmesten wel funny, soms kom je echt dingen tegen die erg funny zijn...
Oud 19-07-2002, 17:24
PV
PV is offline
Ik ben ook al begonnen, mn boekenplanken zien er al wat netter en leuker uit.. mn bureau moet ik nog opruimen, mn kasten, mn schoolspullen van de middelbare school liggen er al een jaar
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:03
the tourist
the tourist is offline
Ja, idd. Ik heb gister alles (behalve mijn bed) verplaatst in mijn kamer. Ik heb gewoon maar wat gedaan, maar op de een of andere manier lijkt mijn kamer nu veel groter! Dat is wel leuk. Ik ben ook wat dingen aan het schilderen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 20:53
rodina
rodina is offline
Zomervakantie -> De Kantine
Oud 19-07-2002, 21:20
Monica
Monica is offline
Ja, maar dan eerder om van het gezeur van mijn moeder af te zijn..
Oud 19-07-2002, 22:02
Paige
Paige is offline
Ja..Ik heb mijn kamer laten schilderen..
Moet het alleen nog allemaal inrichten.. ..
Geen zin.. :/
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 23:58
Shock
Shock is offline
najah ik ben zelf het type om regelmatig wat te veranderen, en dan komt er (met zagen/boren/slijpen) wel eens wat troep vrij waardoor je beter heel die kamer ff kan leeghalen, stofzuigen enzow... zodoende blijft mijn kamer tot op zekere hoogte wel netjes, k hoef iig geen extra schoonmaakbeurten in te plannen tussen al die 'verbouwinkjes' door
Oud 20-07-2002, 09:14
WolterB
WolterB is offline
ga vandaag kamers opruimen, maandag op vakantie en wil toch dingen btje netjes achterlaten
Oud 20-07-2002, 09:25
xsten
xsten is offline
Ik denk al sinds ik mn examens had: "Vandaag ga ik m'n kamer opruimen!"

Er komt alleen elke keer zo weinig van.........
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 09:35
Amidala
Amidala is offline
ik was net van plan m'n kamer te gaan opruimen

benieuwd wat ik nu weer allemaal tegenkom.....
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 10:08
Tofke_H
Tofke_H is offline
Whehehehe, ik zou er mee starten, maar het zou nooit volledig gedaan geraken. Ik had onder de vakantie wel andere dingen te doen. Als de school weer begon maakte ik dat dan weer af, en was mijn kamer weer klaar om overhoopt te halen.
Oud 20-07-2002, 10:28
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Pas al een btje gedaan..

Dr moet over een tijdje heel veel weg en verplaatst worden, ga mn kamer verbouwen.. verfje hier, verfje daar..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 11:21
Unexplained
Unexplained is offline
Goed punt, mijn dressoir (aka '3 grote rotzooiladen') mag wel eens uitgezocht worden.
Oud 20-07-2002, 13:13
Sennah
Sennah is offline
jup, bezig met alles opruimen en schoonmaken...
is hard nodig maar ik heb er geen lol aan.
Oud 20-07-2002, 13:15
miro
miro is offline
Heb gister een stukje gedaan ( doe t in fases , als ik aan de volgende fase begin is t weer een even grote zooi als op t begin) En nu heb ik dus een oud wegwerpfototoestelletje gevonden Benieuwd wat erop staat!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 13:17
Nena21
Nena21 is offline
Ben het al weken van plan,maar het is zo'n grote troep dat ik het steeds maar weer uitstel.
(En de troep begint zich maar op te hopen )
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 13:26
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ik was vanmorgen mn slaapkamer aan t opruimen, alleen het is nog niet helemaal af...k ga zo weer verder...eerst ff een rustpauze
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 13:56
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Monica schreef:
Ja, maar dan eerder om van het gezeur van mijn moeder af te zijn..
ik moet er ook dringend werk van maken, ze begint te dreigen dat zij 't gaat doen!
Oud 20-07-2002, 16:24
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
miro schreef:
Heb gister een stukje gedaan ( doe t in fases , als ik aan de volgende fase begin is t weer een even grote zooi als op t begin) En nu heb ik dus een oud wegwerpfototoestelletje gevonden Benieuwd wat erop staat!
Hahaha, met opruimen kom ik inderdaad ook altijd spullen tegen waarvan ik niet meer wist wat het was. Maar een wegwerpfototoestelletje is dan helemaal cool, als je niet weet wat erop staat, lijkt me. Ik heb aan het begin van de vakantie mn kamer uitgemest, alle overbodige schoolspullen weggegooid enzo. Ook maar meteen mn kamer een beetje verbouwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2002, 16:31
C5C5C
C5C5C is offline
Ik ben wel van plan mijn kamer geheel uit te mesten, maar het zal er wel weer niet van komen. Ik zal het maar niet langer uitmesten en morgen gelijk beginnen misschien kom ik dan nog ergens.
Oud 20-07-2002, 16:54
Monica
Monica is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
ik moet er ook dringend werk van maken, ze begint te dreigen dat zij 't gaat doen!
en dan vind je niks meer terug
Oud 21-07-2002, 11:57
Devil = BadGirl
Devil = BadGirl is offline
kheb mn kledingkast al opgeruimd deze vakantie (is helaas alweer een puinhoop..oeps...)
en mijn bureau heb ik al half opgeruimd. Ik kan eindelijk weer eens de kleur van mijn bureau zien!!!
maar ik denk dat ik maar niet meer verderga.. over twee weken ziet het er toch allemaal weer uit als een puinhoop.. (denk aan... grond en stoel vol kleren..etc.. bureau vol met weet ik veel wat, etc.)
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:16
simple creed
simple creed is offline
Ik moet mijn kamer ook opruimen... maar ik heb er niet zo'n zin in.. aangezien ik ook nog nieuwe kozijnen ga krijgen... kan ik namelijk weer... maar van mijn moeder moet het toch echt. Wel 1 voordeel dat zij mij wil helpen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 18:24
Sommetje
Sommetje is offline
Heb ik grotendeels al gedaan. De schade was beperkt en zo erg was het nou ook voor niet.
Oud 21-07-2002, 19:01
Souris
Souris is offline
mag ook wel eens beginnen maar ik stel het telkens uit
ik zou 1 maand terug al me kamer hebben uitgemest
Oud 21-07-2002, 19:48
Mara
Mara is offline
Citaat:
crazyellow schreef:
mag ook wel eens beginnen maar ik stel het telkens uit
ik zou 1 maand terug al me kamer hebben uitgemest
Heb ik ook altijd
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:00
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kheb ook mijn kamer uitgemest! En kmoet nog een deel doen want kheb 2 boekenrekken, op de één staan boeken en op t ander staan beeldjes en frullekes en die zou ik ergens anders moeten placeren of anders schikken, aangezien ik mijn boeken mee naar huis moet nemen (op vorige school had ik een kastje en ik nam enkel de boeken mee die ik nodig had).
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:05
snoopy
snoopy is offline
ik hou m´n kamer eigenlijk altijd netjes. En als ik soms een dag of wat niet opruim, dan doe ik dat ALTIJD uiterlijk in het weekend... Of ben ik nu belachelijk braaf?

Oh ja, ik vond het trouwens ook heel erg fijn, om alle middelbare-schooltroep weg te doen!!!
Oud 22-07-2002, 19:41
ekki
ekki is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
Oh ja, ik vond het trouwens ook heel erg fijn, om alle middelbare-schooltroep weg te doen!!!
dat vond ik het leukst ja!
Reageren

Regels voor berichten