Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
kheb mn kledingkast al opgeruimd deze vakantie (is helaas alweer een puinhoop..oeps...)
en mijn bureau heb ik al half opgeruimd. Ik kan eindelijk weer eens de kleur van mijn bureau zien!!! ![]() maar ik denk dat ik maar niet meer verderga.. over twee weken ziet het er toch allemaal weer uit als een puinhoop.. (denk aan... grond en stoel vol kleren..etc.. bureau vol met weet ik veel wat, etc.) |
![]() |
|
Kheb ook mijn kamer uitgemest! En kmoet nog een deel doen want kheb 2 boekenrekken, op de één staan boeken en op t ander staan beeldjes en frullekes en die zou ik ergens anders moeten placeren of anders schikken, aangezien ik mijn boeken mee naar huis moet nemen (op vorige school had ik een kastje en ik nam enkel de boeken mee die ik nodig had).
|
![]() |
|
ik hou m´n kamer eigenlijk altijd netjes. En als ik soms een dag of wat niet opruim, dan doe ik dat ALTIJD uiterlijk in het weekend... Of ben ik nu belachelijk braaf?
![]() Oh ja, ik vond het trouwens ook heel erg fijn, om alle middelbare-schooltroep weg te doen!!!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|