Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
jij weet HELEMAAL niet over welk persoon ik het heb en jij moet je er HELEMAAL niet mee bemoeien snotneus |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() tja, Gouda niet achtergesteld zei je? ![]() ![]() ![]() als ik me niet vergis, is dat 'n bestandje dat bij internet explorer zit, gewoon IE opnieuw installeren en alles is terug ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Moi-meme: Na drie weken de rem van mijn fiets niet in orde gemaakt, gisteren voor de derde keer tegen een en dezelfde muur aangefietst. Kwam ik er vanochtend achter dat mijn gezicht, naja, eruit ziet alsof ik eh, me nogal slecht geschoren heb.
|
een topic op l.com
![]() iemand laat een foto zien en is net nieuw. dan zijn der 2 kneuzen die der afzeiken ![]() "zeker te veel sushi gegeten"= ![]() ![]() ![]() "dan zal je ook wel stinken naar rauwe vis" ik ben zo kwaad ![]() dat meisje is een goede vriendin van mij en ze wordt gvd door ulke trippers afgezeken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Well thank you! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (m'n blonde zus had 't zelfde gedaan, dus ikke oplossing gezocht en gevonden ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik had mijn doel bijna berijkt liep de pc vast!!! had het ding zo uit het raam kunnen gooien!!!!! ![]() ![]() maar jah... shit happens... ![]()
|
om een erg naief meisje die zeg maar haar woonplaats als de hele wereld ziet en zo'n heel onbezorgd gelukkig leventje heeft en die meeging praten over de dood en hoe zei daarover denkt.
wat er met je gebeurd na de dood enzo... toen zei ze met dr doze hoofd dat ze dacht dat mensen die dood waren zeg maar bij je bleven; hun geest dus. toen werd ik heel boos. heel onterecht natuurlijk, want iedereen heeft recht op een eigen mening, maar ik werd nogal asociaal boos en ging helemaal boos naar haar roepen enzo dat ze vooral op moest rotten en of ze soms dacht dat mensen die dood waren over je schouder mee gingen koekeloeren... had later heel veel spijt en heb toen sorry gezegd en toen heeft ze het mij vergeven ![]() en een x op de een vriend van mij toen ie weer eens niet wist wanneer ie op moest houden met mij te pesten, maar toen heb ik alleen heel hard schreeuwend de naam van de heer ijdel gebruikt en mijn beste vriendin die in de weg naar mijn kamer stond tegen de muur gesmeten... heb later tegen haar wel sorry gezegd hoor ![]() ![]() en in groep 8 ben ik een keer een meisje aangevlogen die mij uit ging lachen toen ik moest huilen... en heb een keer heel hard tegen de kluisjes op school staan immeren om mijn frustraties kwijt te kunnen toen ik heel boos was op die irritante ventjes uit mijn klas en heb een x de deurpost kapotgeslagen toen ik kwaad was op mn broer. en een glas kapot gegooid. en mn cds door de kamer gegooid. en heel hard geschreeuwt (vroeger hadden mn broer en ik wel 100x per dag ruzie. erg gezellig) maar verder ben ik best aardig hoor ![]() komt er nu net achter dat het om vandaag ging. nou vandaag ben ik niet boos geweest, maar het is pas 22.02 ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
van kwaad tot erger de_beer | 12 | 21-05-2007 09:56 | |
Psychologie |
Het grote-lucht-je-hart-topic #77 Verwijderd | 491 | 01-12-2006 14:39 | |