Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vind het asociaal, en ik share dus ook gewoon wel. Mijn maximumuploads staat op 3, omdat we deze maand al zowat twee Gb geuploaded schijnen te hebben en daar is xs4all gewoon niet blij mee.
Op deze manier ben ik dus ook weer sociaal voor anderen...
|
Verwijderd
|
Ik erger me daar ook aan, alleen niet met Kazaa (dat gebruik ik allang niet meer) maar met Direct Connect (ook share progje)...Daar zijn gewoon asociale mensen die al hun uploads closen omdat ze het gewoon niet willen dat mensen van hun downloaden :\ Egoistisch is dat. Ik laat wel altijd mensen van mij downloaden (je moet een verplichte hoeveelheid files geshared hebben) en sluit deze uploads alleen af als ik de comp uit moet zetten.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder: Ik share ook niet. Waarom niet? Omdat ik mijn verbinding met nog 3 man hier in huis deel. Het zou pas egoïstisch zijn als ik dan wél m'n files ging sharen, zodat er geen meter upload voor de rest van de mensen hier in huis overblijft. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sharen vertraagt je PC niet, alleen je internetverbinding. Bijvoorbeeld bij Chello is het zo dat je upload je download heel erg beïnvloedt. Ben je lekker met 150 kb/s aan het downen, gaat er een lullo van jou uploaden met 10 k/s, gaat je download ineens nog maar met 25
![]() Bij ISDN of ADSL maakt het minder uit of er uploads lopen... Overigens is Kazaa gewoon een programma wat heel veel systeembronnen neemt, vandaar dat je systeem er traag van wordt. Maar dat ligt niet aan het uploaden. |
![]() |
|
och... ik weet niet of ik iets geshared heb (kan me iig niet voorstellen dat iemand het wil downloaden
![]() mja soms dan pleur ik even iedereen eruit die aan het DL-en is omdat ik gewoon even een site met laden (NS is handig als je over 10 mins vertrekt) of als ik mijn PC uitzet... en dan vergeet ik wel eens het vinkje aan te zetten ja
|
mwah,
kvind 't niet echt aso hoor! wij hebben ook op de kabel gezeten, waarbij 2kb/s als een hoogtepunt kon worden gerekend... toen stond mijn upload ook op 0! maar tegenwoordig hebben we adsl fast dus iedereen kan weer zo veel van me downloaden als ze willen!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Haat aan mensen die denken dat HBO hoog is. LizViicious | 17 | 20-12-2012 23:06 | |
Psychologie |
[Angst] voor mensen die zichzelf wat aandoen YYY | 6 | 21-09-2011 13:12 | |
Lifestyle |
Mensen die Lonsdale dragen M-Bas | 110 | 07-02-2007 21:57 | |
Studeren |
Voor mensen die Journalistiek overwegen Hempo | 1 | 07-02-2007 08:52 | |
Algemene schoolzaken |
Mensen die Mavo doen zijn dom en lui DG | 288 | 25-06-2005 23:07 | |
Psychologie |
[stelling] Veel gevallen van psychische problemen zijn te wijten aan verwendheid. cyb@gurl | 51 | 02-07-2004 08:44 |