Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik laat 1/2 keer per dag de hond uit en ruim de tafel af... verder doe ik vrij weinig
![]() Owja, 't is wel de bedoeling dat ik m'n kamer schoonhou enzo maar dat doe ik toch nooit.. vind het wel best zo ![]()
|
M'n eigen kamer schoon houden (doe ik toch wel, ik ben de enige die er last van heeft)
Verder kook ik wel eens eten (omdat we anders weer zoiets simpels eten waar ik een vreseiljke hekel aan heb, dus weer een stukje eigen belang ![]() Afwassen doe ik ook nogal eens, hebben we nog niet zo'n machine voor, waarom ik dat doe weet ik eigenlijk niet precies, mjah, m'n ouders doen ook genoeg voor mij ![]()
|
Ik moet m'n eigen kamer stofzuigen/poetsen en de kamer 'n beetje netjes houden! En ik moet soms afwasmachine inruimen/uitruimen en tafel dekken/afruimen maar daar hebben we zo'n schema voor ophangen op de ijskast
![]()
|
Ik niet.. doe echt weinig!
ik moet mijn eigen kamer opruimen en poetsen (niet stofzuigen) ik moet 2 keer in de week tafeldekken, ruimen, vuilnis, vaatwasser 3x per dag ik moet 1 keer per maand 1 wc en een badkamer schoonmaken en verder doe ik eigenlijk niets omdat ik veel weg ben en nogal lui ben!
|
oeh ik voel me wel verwend
![]() ik hoef echt nix te doen eigenlijk...naja af en toe mn kamer opuimen als ik zin heb, meestal dus niet, mja dan wort ie ook nie gestofzuigd/stofgezogen whatever ![]() ![]() naja nu zijn mn ouders 3 weken op vakantie dus moet ik ff alles doen, mja ik vinnet nie zo erg eigenlijk? ik vinnet meestal wel leuk zelfs whaha ![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet de was doen (wassen draaien en dan ophangen/in de droger doen) en de badkamer schoonhouden. Of mijn eigen kamer een rotzooi is boeit m'n pa echt niet...
En ik doe wel eens boodschappen, maar idd ook omdat ik zowiezo al in een supermarkt werk... De was doen vind ik nog best wel leuk, ruikt altijd zo lekker ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Momenteel run ik zo'n beetje het hele huishouden:
-wassen, was uithangen, strijken, opvouwen -eten inkopen, eten koken, fornuis schoonmaken -vaatwasser aazetten, uitruimen -stofzuigen (alhoewel dat ook nog wel even kan wachten vind ik ![]() -tuin en kamerplanten watergeven (ook van de buurman, tenzij hij het voor mij al gedaan heeft ![]() -vijver onderhouden -en nog wat wat dingetjes. 'normaal': -vijver onderhouden -m'n spullen in de vaatwasser zetten -kleren in wasmand donderen, soms een wasje doen -kamer schoonmaken en opruimen (alhoewel het er eigenlijk nooit een zooitje is) |
![]() |
|
elke dag 's avonds: tafel dekken, tafel afruimen, koffie zetten, vaat afdrogen. maar dit vervalt als ik de hele dag heb gewerkt (nee school telt niet als werken
![]() ![]() verder kamer beetje netjes houden, maar niet stofzuigen of stoffen ofzo. alleen vuile kleren in de was, schone kleren in de kast, papiertjes en tijdschriften enzo op één stapel en af te toe die stapel opruimen. verder 't rondslingerend spul ook nog een beetje netjes opbergen of weggooien en dan is 't goed... kheb 't vrij makkelijk dus ![]()
|
4x in de week afwassen..(aangezien ik 3x in de week moet werken .. en dan niet kan afwassen..anders moest ik dus 7x per week afwassen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niemand mag mijn kamer opruimen, behalve ikzelf. Het is er eigenlijk nooit een zooitje, maar als er iets wordt opgeruimd wil ik weten waar. Ok vind ik het niet echt prettig als er iemand (maakt niet uit wie) allerlei spullen van mij gaat verplaatsen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ja, kan me wel voorstellen dat je het vervelend vindt als iemand anders aan je spullen zit... Ach ik ben gewoon gruwelijk verwend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|