Advertentie | |
|
![]() |
|
ik moet een schop onder mijn kont hebben van iemand, dan ga ik wel iets regelen. Ik ben meestal iemand van ik zie wel, maar als ik alles dan voor elkaar heb ben ik daar wel blij mee!
Ik ben redelijk zelfverzekerd maar er blijven onzekerheden. Achja hier kan ik nog wel een paar uur over zeuren haha!
|
meestal doe ik alles op het laatste moment, of iemand (lees: ouders) verplichten mij iets te gaan doen... ben dus best wel een beetje lui. Verder ben ik vrij onzeker... al is dat in de loop der jaren steeds iets minder geworden.. het is eigenlijk op bepaalde momenten.
Ook ben ik vrij rustig en als ik mensen nog niet goed ken ben ik best stil en bekijk eerst alles voordat ik zelf iets toevoeg aan bijvoorbeeld een gesprek. Bij goede vriendinnen klets ik wel vrij veel ![]() Ik ben niet echt een leidinggevend typje, wil niet persee gelijk hebben, maar kan daarentegen niet tegen mensen die dit wél hebben. En tja... zo kan ik nog wel even doorgaan, ik ken mezelf vrij goed opzich.. en dat is niet altijd positief. ![]() |
![]() |
|
Erg vrolijk, ook wel es onzeker, laat veel voor me regelen, ik kijk ook de kat uit de boom, kan enorm tegen mensen aanlullen maar ook ontzettend stil zijn, luister graag naar mensen, ben niet opruimerig en denk veel na.
Zoiets komt wel in de richting ![]()
|
...mhhh....
ik ben: iemand die alles wil regelen die altijd de leiding neemt die alles zelf wil doen die zeer autoritair is op een vriendelijke manier die ontzettend droog uit de hoek kan komen erg sarcastisch kan zijn erg pessimisctisch is soms zeer assertief soms heel depressief soms heel zwartgallig altijd in alles geintereseerd is goed andere mensen op hun gemak laat voelen heel veel waarde hecht aan de inhoud van mensen heel veel waarde hecht om mijn eigen intellect op peul te houden vreselijk uit haar dak kan gaan controversiele ideen er op na houdt bkabalablalabalal
||
chaotisch
verlegen bij Onbekenden Druk (tot het irritante toe) bij goeie bekenden ![]() lief (?) ![]() dicht (?! niet open dus, maar hoe heet dat dan??) kan goed luisteren en meerrr wat ik nu niet weet ofso ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben eerlijk en irritant, omdat ik zoveel praat. En lief. En soms best onzeker. En soms eenzaam voelend. En soms ook super blij. En soms helemaal niet lief. En lui. In discussies meestal zeer fanatiek en dan ben ik een schreeuwend type. Ik ben van-alles-en-nog-wat!
IK BEN EEN VEELZIJDIG TYPE! ![]()
||
Citaat:
xie wel meer overeenkomsten met anderen, maar die van jou vond ik wel de leukste ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat voor dater ben jij? Looeess | 1 | 25-11-2010 11:06 | |
Liefde & Relatie |
Er is dus dit meisje... Afwezignummer2 | 18 | 27-03-2010 20:08 | |
Lifestyle |
Wat voor lifestyle type ben jij? Verwijderd | 202 | 23-05-2004 19:27 | |
De Kantine |