Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
tweede zit ![]()
||
Citaat:
dat is een antwerps liedje. moeilijk he al die dialecten ![]() ik leer in de vakantie omdat ik niet geslaagd was voor mijn januarie/juni examens en omdat ik die dus moet overmaken om naar het tweede jaar te kunnen zo gaat dat hier @ methuus: vervelen = ![]() ![]()
|
Om 9:30 ging mn wekker, maar ben er pas om 10:30 uitgekomen.
![]() ![]() ![]()
|
Mijn dag wel leuk.
Ik had afgesproken met een meissie in de stad ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
07.30 ging de wekker
07.45 opgestaan 08.50 naar werk gefietst 17.00 uurtje eerder 'vrijgelaten' omdat het zo rustig was dat ze het met eentje minder ook wel aankonden ik de laatste 2 weken elke dag, de hele dag, heb gewerkt 17.10 krant gelezen 17.30 gekookt 18.00 gegeten 18.30 afgewassen 18.45 computer was een normaal rustig dagje met een leuke verrassing ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() verder heb ik eigenlijk niks gedaan vandaag ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() mijn kotbazin, An, kwam terjuist een doos met taartjes brengen "voor de last en de rommel van die werkmannen, sorry nogmaals hoor" superlekkere, heerlijk verse taartjes. ik heb al een aardbeitaartje op en straks nog eentje tiramisu en dan NOG een met sjokolaaaaaaa ![]() ![]() ![]()
|
zwaar.....
lag vanochtend pas rond tweeën in bed, moest er om 6.15 weer uit... heel de dag gewerkt, veel spoedopdrachten dus lekker stressen nu dus net thuis, straks eten koken en het huis ff aan kant maken, daarna naar de redactie en vroeg weer naar huis zodat ik me morgen wel weer een beetje oke voel
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() trouwens, Evake, in uw eerste post: ik wordt ![]()
|
Ik heb dus van de hele goddankse dag eigenlijk niets anders gedaan dan studeren en af en toe es tussendoor wat chatten of forummen.... kheb niet eens gegeten sinds mijn ontbijt en loop nog in pyjama rond.
Da's zo al een paar dagen hetzelfde, en ik ebn sinds vorig weekend niet eens buiten geweest. I got to get a life ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
mijn dag wazz ook niet echt wat je noemt geweldig
-van de trap gevallen vanmorgen -ben helemaa nat geregend ..*hmm zal vast ziek worden* -ik kan een paar leuke mensen niet meer ontmoeten van de week want geen geld voor trein kaartje ![]()
|
Een dag met een paar ergernissen
-Om 7 uur opgestaan om met m'n moeder boodschappen te doen (onder het mom van: om 8 uur is het nog lekker rustig in de winkel). Moest mee omdat ze door ziekte zichzelf niet helemaal vertrouwde achter het stuur. Belt m'n opa opeens om 7.15 dat hij wel even rijdt. Ben ik dus voor niks zo aso-vroeg opgestaan ![]() -In de supermarkt (waar ik toch maar mee naar toe ben gegaan) kaartje opgehangen voor te koop aangeboden spulletjes (heel mooi versierd kaartje ![]() -Thuis zitten nixen -Gecommandeerd worden om á la NU te gaan stofzuigen ![]() ![]() -Video gehaald bij een videotheek waar het personeel geen idee had waar ze over aan het praten waren ![]() -Nieuw kaartje opgehangen bij de eerder genoemde supermarkt omdat het eerste kaartje toch niet helemaal het goede formaat had, en er vervolgens achter komen dat dat eerdergenoemde kaartje inmiddels alweer verwijderd was bij de grote schoonmaak van het 'grote-te-koop-aangeboden-bord' -Er nu achterkomen dat er opeens allemaal jeukende bultjes tevoorschijn komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
tot nu toe:
10:00 wakker beetje zitten dagdromen 8er de pc weten dat ik nog een aantal dingen moet doen vordat ik naar bed ga waar ik wel weer eens op het laatste moment aan zal gaan beginnen
|
9.00 wakker (ja, tis te vroeg, maar jah)
daarna ff gegeten, tv gekeken en aangekleed ff de garage in gedoken, daar moet ik zow nog verder nu computeren, koffie drinken enzow strakkies eten en daarna zie ik het wel weer ![]()
|
Gisteravond een grote homecoming-party voor een vriend van me gehad, die een jaar in het buitenland heeft gezeten, was echt ronduit geweldig, om 5 uur afterparty bij iemand thuis gehouden en toen om half 8 naar huis gewandeld want mn fiets was gejat en niemand kon me brengen
![]() ![]()
|
En deze dan:
Op een maandagochtend werd ik wakker geroepen door ma, ik draaide me om en vroeg me af: "Wat wil die nu weer van mij op een zondagochtend om 7u ?!" Ik viel dus terug in slaap en 5 min. later schoot het naar mijn kop dat het gister zondag was. Dat betekend dus.... AAARGHH !!!
||
Citaat:
![]() dat is echt prachtig, heb ik ook al wel eens meegemaakt ![]() stressen he?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Heeft die jongen een jaar in Canada gezeten?!
|
op bed gelegen
gedouched proberen iets te eten, lukte niet egt op bed gaan liggen muziek aangezet terug naar bed en weer op gaan liggen fantaseren over hoge flat met mij en skateboard erbovenop gitaar gespeeld weer op bed gaan liggen wensen da'k dood was half in slaap gevallen en wakker geworden door muziek die nog aanstond wat lyrics geschreven voorgesteld hoe mooi de hemel wel niet is op bed gaan liggen achter pc gaan zit denk aan mooie dood wordt vervolgd....
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126 rare kwast | 489 | 18-04-2008 20:21 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #103 Verwijderd | 500 | 24-07-2007 19:56 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? *oma* | 500 | 30-06-2007 18:18 | |
Lifestyle |