Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2002, 16:28
damaetas
damaetas is offline
om 8(!!!) uur wakker gemaakt door drie idioten die dachten dat ze grappig waren en die de ramen kwamen vervangen.
daarna dus de hele ochtend gekap en gezang ("wanné mag ekik et mé aa nao is doen???" van KIA en dat is -voor de leken onder u - een KUTLIED ) terwijl ik dus aan het moeilijkste stuk van mijn leerstof zat te leren

dan ben ik 's middags weggevlucht, naar de centrale bibliotheek, jullie weten dat natuurlijk niet (ik ook niet) maar die wordt heden gerenoveerd. dus zat ik in de grote leeszaal met op de achtergrond geschuur van schilders en ook gezang, gelukkig kon deze beter zingen, eigenlijk wel best mooi. maar daar had ik eig geen behoefte aan.

om 4 uur ben ik daar weggegaan, nog even langs de bakker gereden (geen sjokoladebroodjes meer ) en langs de boekenwinkel waar het boek dat ik erg graag wou kopen 25€ kostte niet gekocht dus
dan naar de supermarkt, en dan de 9% helling op naar mijn huisje in de hete zon met drie zakken en een rugzak EN DAN MOEST IK NOG STOPPEN OOK voor een omaatje

dat was mijn dag tot nu toe, afwachten wat de avond brengt

Hoe was jullie dag???

ik wordt daar zo moe van hé, zucht
Oud 08-08-2002, 16:31
Methuselah
Methuselah is offline
ocharme

mijne was beter

om elf uur opgestaan na 'n avondje stappen, beetje verveeld toen, gegeten en gesnoept wat, om twee uur krijg ik telefoon dat m'n zonnebril klaar is, gaan halen, half uurtje gaan voetballen met m'n broertje, en dan achter de pc gekropen
Oud 08-08-2002, 16:33
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
damaetas schreef:
("wanné mag ekik et mé aa nao is doen???"

terwijl ik dus aan het moeilijkste stuk van mijn leerstof zat te leren

Oei. is dat 'n west-vlaams liedje?

En waarom leer je in je vakantie, want ik neem aan dat ze in Belgie nu ook vakantie hebben?

Mijn dag was fijn. Rustig, beetje ziek, maar lekker weer
Oud 08-08-2002, 16:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

En waarom leer je in je vakantie, want ik neem aan dat ze in Belgie nu ook vakantie hebben?

nee, antwerps

tweede zit
Oud 08-08-2002, 16:36
Monica
Monica is offline
Ikea geterroriseerd
De kookwekkers er op 10 minuten gezet

Ben nu net een tijdje thuis, ga zo eten en erna zie ik wel weer Mn zusje zal wel weer wat willen badmintonnen, is wel leuk
Oud 08-08-2002, 16:51
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:

wordt maar snel weer beter xx

dat is een antwerps liedje. moeilijk he al die dialecten

ik leer in de vakantie omdat ik niet geslaagd was voor mijn januarie/juni examens en omdat ik die dus moet overmaken om naar het tweede jaar te kunnen
zo gaat dat hier

@ methuus: vervelen =
Oud 08-08-2002, 16:52
Verwijderd
3 uur gaan slapen
half 6 opstaan om kranten te lopen
8 uur weer slapen
13:30 opstaan, doesjen
14:00 vriendinnetje ophalen van station
17:30 vriendinnetje weer afgezet op station
nu dus 8er de comp.

Veel gedaan vandaag
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 17:08
Signy
Signy is offline
Om 9:30 ging mn wekker, maar ben er pas om 10:30 uitgekomen. Toen meteen achter de PC gedoken en een beetje gemsnt. Wassen, aankleden en om 11:45 naar mijn werk. Gewerkt tot 17:30 en nu zit ik een beetje bij te komen van die 'drukke' dag.
Oud 08-08-2002, 17:10
AviBoY
AviBoY is offline
ik heb niks gedaan
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 17:15
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn dag wel leuk.
Ik had afgesproken met een meissie in de stad hebbe terrassie gepikt en zow, maar ik was nogal verlegen en zij is ook heel verlegen. Er vielen heel veel stiltes, maar ze vond het toch heel leuk vanmiddag BTW: kben nie verliefd op dit moment.
Oud 08-08-2002, 17:36
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
damaetas schreef:
wordt maar snel weer beter xx

ik leer in de vakantie omdat ik niet geslaagd was voor mijn januarie/juni examens en omdat ik die dus moet overmaken om naar het tweede jaar te kunnen
zo gaat dat hier

@ methuus: vervelen =
bril = ook
Oud 08-08-2002, 17:49
simple creed
simple creed is offline
om kwart voor 8 opgestaan
half uur naar werk gefietst
van 9 tot 18 gewerkt
half uur naar huis gefietst
gegeten
katten gevoerd
en nu zit ik hier

geen rotdag en geen leuke dag...

gewoon een HEMAdag *zucht
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 18:16
Amidala
Amidala is offline
07.30 ging de wekker
07.45 opgestaan
08.50 naar werk gefietst
17.00 uurtje eerder 'vrijgelaten' omdat het zo rustig was dat ze het met eentje minder ook wel aankonden ik de laatste 2 weken elke dag, de hele dag, heb gewerkt
17.10 krant gelezen
17.30 gekookt
18.00 gegeten
18.30 afgewassen
18.45 computer

was een normaal rustig dagje met een leuke verrassing
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 19:17
snoopy
snoopy is offline
mijn dag was niet echt vervelend, maar gewoon SAAI!
Ik heb de halve dag oude Friends-video's gekeken...
Oud 08-08-2002, 19:21
Barbabarbara
Barbabarbara is offline
0530 opgestaan om te gaan werken,
veeeeeeeeeeels te vroeg,
mja,
de rest van de dag, saaiiii
Oud 08-08-2002, 19:40
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
damaetas schreef:
[B]wordt maar snel weer beter xx

zo gaat dat hier

[B]
Arme belgen (lees: damaetas)
Oud 08-08-2002, 19:53
Slither
Slither is offline
Héérlijk

als ze je raam repareren en ze zijn niet stil, dan vraag je ze toch even stil te zijn? zullen ze wel begrip voor hebben, anders jaag je ze weg.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 20:11
Lateralus
Lateralus is offline
Citaat:
Monica schreef:
Ikea geterroriseerd
De kookwekkers er op 10 minuten gezet

Ben nu net een tijdje thuis, ga zo eten en erna zie ik wel weer Mn zusje zal wel weer wat willen badmintonnen, is wel leuk
Me 2 ikea geterroriseerd en leeggeplunderd

verder heb ik eigenlijk niks gedaan vandaag
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 08:55
Gothic
Gothic is offline
9.30 opgestaan

10.45 naar station

11.15 met vriend geweest

tussendoor 2x gegeten

22.30 vriend op trein gezet

erna slapen
Oud 09-08-2002, 09:10
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Slither schreef:
Héérlijk

als ze je raam repareren en ze zijn niet stil, dan vraag je ze toch even stil te zijn? zullen ze wel begrip voor hebben, anders jaag je ze weg.
heb ik ook gedaan, deden niet stiller, ramen vervangen is nou eenmaal lawaai. en nu zitten ze vandaag heel de tijd te zeggen: "karel; stiller, Eva is aan het slapen" "luk, zwijgt nu eens, die meisjes proberen te leren!" maar dan heel luid. achja, ze zijn wel stiller vandaag.
Oud 09-08-2002, 11:17
Mindfields
Mindfields is offline
gisteren was mijn dag verschrikkelijk, zo erg dat ik niet eens zin heb om erover te praten (u) <-- voeg maar eens op msn dit ding

Oud 09-08-2002, 12:06
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben al bijna 48 uur kots- en kotsmisselijk dus niet al te best
Oud 09-08-2002, 13:08
Kitten
buikpijn
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 15:00
damaetas
damaetas is offline
in de reeks: IK HEB DE LIEFST KOTBAZEN OOIT!!!

mijn kotbazin, An, kwam terjuist een doos met taartjes brengen "voor de last en de rommel van die werkmannen, sorry nogmaals hoor"
superlekkere, heerlijk verse taartjes. ik heb al een aardbeitaartje op en straks nog eentje tiramisu en dan NOG een met sjokolaaaaaaa dat is echt een prachtvrouw. een schat. een liefurd.
Oud 09-08-2002, 15:50
Shock
Shock is offline
zwaar.....
lag vanochtend pas rond tweeën in bed, moest er om 6.15 weer uit... heel de dag gewerkt, veel spoedopdrachten dus lekker stressen
nu dus net thuis, straks eten koken en het huis ff aan kant maken, daarna naar de redactie en vroeg weer naar huis zodat ik me morgen wel weer een beetje oke voel
Oud 09-08-2002, 19:12
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
damaetas schreef:
in de reeks: IK HEB DE LIEFST KOTBAZEN OOIT!!!

mijn kotbazin, An, kwam terjuist een doos met taartjes brengen "voor de last en de rommel van die werkmannen, sorry nogmaals hoor"
superlekkere, heerlijk verse taartjes. ik heb al een aardbeitaartje op en straks nog eentje tiramisu en dan NOG een met sjokolaaaaaaa dat is echt een prachtvrouw. een schat. een liefurd.

trouwens, Evake, in uw eerste post: ik wordt
Oud 09-08-2002, 19:29
skyscraper
skyscraper is offline
Vroeg het bed uit gesgopt, verder gegaan met de vijver die ik aan het aanleggen ben, en daar ben ik tot nu nog mee bezig ( ik heb nu pauze ) girlmetwijdebroeken opgebeld want die zit op vakantie, en dalijk gaat ik weer verder...
Oud 09-08-2002, 19:34
Zoulou
Zoulou is offline
Ik heb dus van de hele goddankse dag eigenlijk niets anders gedaan dan studeren en af en toe es tussendoor wat chatten of forummen.... kheb niet eens gegeten sinds mijn ontbijt en loop nog in pyjama rond.

Da's zo al een paar dagen hetzelfde, en ik ebn sinds vorig weekend niet eens buiten geweest.

I got to get a life
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 19:43
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
damaetas schreef:
drie idioten die dachten dat ze grappig waren en die de ramen kwamen vervangen.
daarna dus de hele ochtend gekap en gezang ("wanné mag ekik et mé aa nao is doen???" van KIA en dat is -voor de leken onder u - een KUTLIED )
was bij mij ook een keer. Heb ik gewoon gevraagd of ze de raio uit deden. Eerst deden ze hem zacht, wat dus net zo irritant is, en toen ik het nog een keer vroeg deden ze em uit.
Oud 10-08-2002, 20:35
battlestar
battlestar is offline
mijn dag is sinds een uur geleden bestwel heel erg verpest jah..door een telefoongesprek wat me er maar weer eens aan herinnerde hoe achterbaks mensen soms kunnen zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:38
MORTICIA
MORTICIA is offline
mijn dag wazz ook niet echt wat je noemt geweldig
-van de trap gevallen vanmorgen
-ben helemaa nat geregend ..*hmm zal vast ziek worden*
-ik kan een paar leuke mensen niet meer ontmoeten van de week want geen geld voor trein kaartje
Oud 10-08-2002, 20:52
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
fijn 6 uur wakker gemaakt en vervolgens 12 uur in de auto gezeten....was erg fijn....
Oud 10-08-2002, 22:26
Amidala
Amidala is offline
Een dag met een paar ergernissen

-Om 7 uur opgestaan om met m'n moeder boodschappen te doen (onder het mom van: om 8 uur is het nog lekker rustig in de winkel). Moest mee omdat ze door ziekte zichzelf niet helemaal vertrouwde achter het stuur. Belt m'n opa opeens om 7.15 dat hij wel even rijdt. Ben ik dus voor niks zo aso-vroeg opgestaan
-In de supermarkt (waar ik toch maar mee naar toe ben gegaan) kaartje opgehangen voor te koop aangeboden spulletjes (heel mooi versierd kaartje )
-Thuis zitten nixen
-Gecommandeerd worden om á la NU te gaan stofzuigen Whatever ik aan het doen was moest ik dus metéén laten liggen en me gaan bezighouden met wat madam me maar op te dragen had
-Video gehaald bij een videotheek waar het personeel geen idee had waar ze over aan het praten waren
-Nieuw kaartje opgehangen bij de eerder genoemde supermarkt omdat het eerste kaartje toch niet helemaal het goede formaat had, en er vervolgens achter komen dat dat eerdergenoemde kaartje inmiddels alweer verwijderd was bij de grote schoonmaak van het 'grote-te-koop-aangeboden-bord'
-Er nu achterkomen dat er opeens allemaal jeukende bultjes tevoorschijn komen MUGALERT!!!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 04:24
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ook zwaar kut, vooral omdat me pa me schijf gewist heeft
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 06:06
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Amidala schreef:
Een dag met een paar ergernissen

-Gecommandeerd worden om á la NU te gaan stofzuigen Whatever ik aan het doen was moest ik dus metéén laten liggen en me gaan bezighouden met wat madam me maar op te dragen had
-
ken het gevoel
Oud 11-08-2002, 09:52
Verwijderd
Heeeeej! Look at the bright sideeeee!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 15:14
WolterB
WolterB is offline
tot nu toe:

10:00 wakker
beetje zitten dagdromen 8er de pc
weten dat ik nog een aantal dingen moet doen vordat ik naar bed ga waar ik wel weer eens op het laatste moment aan zal gaan beginnen
Oud 11-08-2002, 15:21
Shock
Shock is offline
9.00 wakker (ja, tis te vroeg, maar jah)
daarna ff gegeten, tv gekeken en aangekleed
ff de garage in gedoken, daar moet ik zow nog verder
nu computeren, koffie drinken enzow
strakkies eten en daarna zie ik het wel weer
Oud 11-08-2002, 15:28
Optima
Optima is offline
Citaat:
WaT EEN ROTDAG
verplaats dag door : leven en you can count me in

dat zou ik ongeveer een half jaar terug hebben gezegd, maar he NEW ME

BAAL JIJ FF ik heb r geen last van
Oud 11-08-2002, 16:13
Esmée
Esmée is offline
Gisteravond een grote homecoming-party voor een vriend van me gehad, die een jaar in het buitenland heeft gezeten, was echt ronduit geweldig, om 5 uur afterparty bij iemand thuis gehouden en toen om half 8 naar huis gewandeld want mn fiets was gejat en niemand kon me brengen Tegen 8 uur vanochtend was ik thuis, ben ik gaan slapen, werd ik om half 11 uit mn bed gekickt door mn ouders omdat ik mee moest ergens naartoe. Ook nog dikke ruzie met mn ouders vanwege het late tijdstip van mijn thuiskomst en het feit dat ik nu fietsloos ben. Nu ben ik net terug en ik moet zeggen, ik voel me redelijk dood
Oud 12-08-2002, 16:21
Noisecrew
Noisecrew is offline
En deze dan:

Op een maandagochtend werd ik wakker geroepen door ma, ik draaide me om en vroeg me af: "Wat wil die nu weer van mij op een zondagochtend om 7u ?!"
Ik viel dus terug in slaap en 5 min. later schoot het naar mijn kop dat het gister zondag was. Dat betekend dus....

AAARGHH !!!
Oud 12-08-2002, 17:11
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Noisecrew schreef:
En deze dan:

Op een maandagochtend werd ik wakker geroepen door ma, ik draaide me om en vroeg me af: "Wat wil die nu weer van mij op een zondagochtend om 7u ?!"
Ik viel dus terug in slaap en 5 min. later schoot het naar mijn kop dat het gister zondag was. Dat betekend dus....

AAARGHH !!!
hahahahahahahahahahahahahahahahaha oooooooh da is een goei
dat is echt prachtig, heb ik ook al wel eens meegemaakt
stressen he?
Oud 12-08-2002, 17:29
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Gisteravond een grote homecoming-party voor een vriend van me gehad, die een jaar in het buitenland heeft gezeten, was echt ronduit geweldig, om 5 uur afterparty bij iemand thuis gehouden en toen om half 8 naar huis gewandeld want mn fiets was gejat en niemand kon me brengen Tegen 8 uur vanochtend was ik thuis, ben ik gaan slapen, werd ik om half 11 uit mn bed gekickt door mn ouders omdat ik mee moest ergens naartoe. Ook nog dikke ruzie met mn ouders vanwege het late tijdstip van mijn thuiskomst en het feit dat ik nu fietsloos ben. Nu ben ik net terug en ik moet zeggen, ik voel me redelijk dood

Heeft die jongen een jaar in Canada gezeten?!
Oud 13-08-2002, 13:44
Kazanka
Kazanka is offline
op bed gelegen
gedouched
proberen iets te eten, lukte niet egt
op bed gaan liggen
muziek aangezet
terug naar bed en weer op gaan liggen
fantaseren over hoge flat met mij en skateboard erbovenop
gitaar gespeeld
weer op bed gaan liggen