Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, idd dat voorlezen van die tafels zuigt bigtime..ik zat lekker behoorlijk achteraan (31 dacht ik..) .. damn ik zat bestwel te zweten eigenlijk ...
Maarja, gelukkig heb ik het dus wel gehaald ...3 foutjes...., in 1 keer. Wat ik dr aan gedaan heb? Half half theorie boekje doorgebladerd, savonds laat vraagjes gaan maken, sochtends nog ff (maw, gigantisch slecht voorbereid) .. Maar meeste dingen zijn met een klein beetje logisch nadenken wel goed te beantwoorden...kzal waarschijnlijk de paar vragen die ik heb moeten gokken net goedgegokt hebben ofzo... ![]() |
![]() |
|
![]() |
was 3 weken alleen thuis dus heb bijna niet geleerd.
bij wierks (rijschool) ging ik een ochtend oefentoetsen maken en had heel veel fout.. 12 19 10 en 9 dus geen 1 keer geslaagd.. toen gingen we met de bus naar cbr en ging ik gewoon mijn best doen. ik dacht ik haal het toch niet maar probeer het gewoon, eindelijk klaar en dacht ik misschien heb ik nog wel een kansje want was niet echt heel moeilijk. kregen we de uitslag moesten 20 mensen weg.. van de 40. en ik was geslaagd met 5 fout ![]()
|
![]() |
mijn scootertheorie heb ik de 2e keer gehaald met o fouten (was bij de eerste keer die avond ervoor op een feest geweest
![]() bij mijn autotheorie de 1e keer met 1 fout en de auto praktijk ook in 1 keer gehaald *trots is* ![]()
|
![]() |
|
|