Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij ons komen er wel vaker mensen die ik niet eens ken.
Ook als ik iets besteld heb ![]() Dan belt er iemand aan die ik niet ken ![]() En vandaag: Belde er een kerel aan. Een kunstenaar oid. Vroeg of ik wilde zien wat ie allemaal gemaakt had. En ik kende em ook niet ![]() En hij gaat me dan zomaar zijn waren laten zien. De mafkees. Ik snap er ook geen hoela van dat iemand zomaar langs kan komen...
|
Mijn oom uit Canada zagen we een keer langs rijden, gindie naar andere familie die verderop int dorp woont.. en als we hem dus niet hadden zien rijden, wisten we nieteens dat hij in NL was. Dat vind ik ook zwaar lomp..maar met zulke lui hoef ik ook geen contact
||
Citaat:
![]()
|
Vaag...maar het kan raarder. ik heb familie in scandinavie.
het gebeurt ook wel eens dat ze eens onverwacht langs komen en dan ook nog wel eens blijven logeren. toch vreemd.. mar ik heb er verder geen problemen mee...wel gezellig eigenlijk hoewel ik ze niet eens kan verstaan als ze onderling met elkaar spreken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik zou het niet voor een kwartiertje doen nee. Gewoon een datum afspreken waarop je gewoon komt afgereisd, wat lekkers dan samen eten, bijpraten, iets leuks doen ossow, gewoon voor 1 dagje. Maar een kwartier niet, zouknie doen...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog maar wat columns Shitonya | 3 | 27-03-2004 11:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Liefde & Relatie |