Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ben al erug vaak verhuist......woon nu in zo'n klein gat waar het saai is en de mensen BLER zijn ja op me vrienden na maar zoveel zijn het er niet....
en me familie woont zo'n beetje over heel nederland verspreid... misschien dat ik weer trug zou gaan naar me geboorte plaats of naar een stad... |
![]() |
|
![]() |
Ik zou hier het liefst wel een beetje in de buurt blijven jah
![]() ![]() ![]()
|
Ik vind het heerlijk bij ons op de boerderij... heerlijk die ruimte om me heen. Heb nu ook echt goede vrienden hier. Voel me helemaal toppie... maar er is hier haast niets te doen. Dat is heel erg minder.
Ik kijk dan zeker ook uit naar de tijd dat ik op kamers ga. Ik ga naar arnhem of nijmegen waarschijnlijk. Ik blijf iig in het oosten van het land.... Dat zit wel weer in mij vastgeroest. Ik hecht gewoon aan het lekker nuchtere leven dat ze in het oosten lijden ![]() |
![]() |
|
Ik heb een paar maanden geleden de beslissing genomen om naar de USA te verhuizen, en ziedaar: 3 maanden later zat ik er! Terwijl iedereen in mijn omgeving zei (op een paar goede vrienden na): jaja ik moet nog zien of je gaat...dus gewoon schijt hebben aan iedereen!
|
![]() |
|
ik zou niet hier willen blijven woenen de rest van mn leven, is nét te klein, waar ik opzich niet echt veel op tegen heb, en je zit ver weg als je eens x iets leuks wilt gaan doen met reistijd.
vinnik allemaal helemaal niet erg, maar btje verandering in t leven is helemaal zo gek nog niet, allees is t nadeel wel dat als je gaat verhuizen je je vrienden minder vaak ziet ![]()
|
nou ja, ik vind mijn stad wel leuk! maar dan nog kan ik 15 km. verderop wonen..
![]()
|
Ja, ik ben enorm gehecht aan mijn omgeving en vooral aan mijn kameraden.
Maar desondanks wil ik wel iets van de wereld gaan zien en zal ik hopelijk uiteindelijk weer terecht komen op mijn oude nest.
|
ik woon nu in een dorp. Later wil ik niet in een dorp wonen, iig niet zo'n dorp als waar ik nu woon. Wel gewoon een beetje rustig, ruim, net buiten de stad.
Niet dat verschrikkelijke dorpse/boerse waar iedereen elkaar kent, dorpsroddels, mensen die over niks tegen je beginnen te praten op z'n plat tilburgs over niks in de supermarkt..
|
Verwijderd
|
ja :/ op dit moment is 1 huis verder al tever
![]() bij alles kan 'k een hoop negatieve dingen verzinnen, komt er op neer dat ik voorlopig hier wil blijven wonen en nergens anders helaas hebben m'n ouders al wel een aantal jaren interesse voor een ander huis, die ze nog niet hebben gevonden maar als 'k eenmaal m'n vwo diploma heb, ga 'k wel gewoon kijken wat een leuke universiteit is, leuke stad, dan maakt 't me minder uit als 'k moet verhuizen daarvoor ![]() alhoewel, als 'k naar de hogeschool zo gaan, zou 'k denk ik wel hier in de buurt gaan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoïstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |
Beleidszaken |
ondemocratische benadering de abt van sion | 217 | 19-07-2003 11:03 | |