Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2002, 18:26
Jerommeke
Jerommeke is offline
Goedenavond mensen,

Na lang beslissen ben ik tot een besluit gekomen: ik verlaat dit forum. Dit heeft een aantal redenen waarvan ik er enkele uit de doeken zal doen.

1. Allereerst begint maandag mijn eerste collegejaar en ik heb dan thuis weinig toegang tot internet, maar hoofdzakelijk heb ik vanwege mijn studiekeuze niet de tijd om 5 fora allemaal af te lezen; er moet dus gesneden worden.

2. Verder heb ik een beetje genoeg van het beleid op het forum. Ik heb de indruk dat alles wat ook maar een beetje misschien buiten de strikte regels van het forum ligt meteen wordt beantwoord met een waarschuwingsmail. En oke, je hebt regeltjes nodig, omdat er anders altijd mensen zijn die er misbruik van maken, maar je kan ook té streng zijn in het naleven ervan. Voor mijn gevoel moet ook een geintje kunnen en behalve op Onzin dient zo ongeveer iedere discussie hier een inhoudelijke waarde te hebben. Ik kan me goed voorstellen dat jullie dat willen, dat is jullie goed recht, maar ik heb daar geen tijd meer voor over. (Overigens, in het ene geval heb ik de indruk dat jullie nogal hefitg reageren, in andere gevallen juist zeer gedogend. Om een voorbeeld te geven van dat laatste: Wat er op het DoP forum gaande is rondom een bepaald persoon is bekend).

3. Ook hebben andere sites mijn interesse meer, daar dit forum vooral op scholieren is gericht (de naam zegt het al) en niet zo zeer meer op studenten.

Alle beheerders nog veel succes met het forum, en alle mensen die op het forum nog hopelijk een fijne forumtijd gewenst, maar ik ga er van tussen.

Joram
Advertentie
Oud 23-08-2002, 18:28
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Jerommeke schreef:
Goedenavond mensen,

Na lang beslissen ben ik tot een besluit gekomen: ik verlaat dit forum. Dit heeft een aantal redenen waarvan ik er enkele uit de doeken zal doen.

1. Allereerst begint maandag mijn eerste collegejaar en ik heb dan thuis weinig toegang tot internet, maar hoofdzakelijk heb ik vanwege mijn studiekeuze niet de tijd om 5 fora allemaal af te lezen; er moet dus gesneden worden.

2. Verder heb ik een beetje genoeg van het beleid op het forum. Ik heb de indruk dat alles wat ook maar een beetje misschien buiten de strikte regels van het forum ligt meteen wordt beantwoord met een waarschuwingsmail. En oke, je hebt regeltjes nodig, omdat er anders altijd mensen zijn die er misbruik van maken, maar je kan ook té streng zijn in het naleven ervan. Voor mijn gevoel moet ook een geintje kunnen en behalve op Onzin dient zo ongeveer iedere discussie hier een inhoudelijke waarde te hebben. Ik kan me goed voorstellen dat jullie dat willen, dat is jullie goed recht, maar ik heb daar geen tijd meer voor over. (Overigens, in het ene geval heb ik de indruk dat jullie nogal hefitg reageren, in andere gevallen juist zeer gedogend. Om een voorbeeld te geven van dat laatste: Wat er op het DoP forum gaande is rondom een bepaald persoon is bekend).

3. Ook hebben andere sites mijn interesse meer, daar dit forum vooral op scholieren is gericht (de naam zegt het al) en niet zo zeer meer op studenten.

Alle beheerders nog veel succes met het forum, en alle mensen die op het forum nog hopelijk een fijne forumtijd gewenst, maar ik ga er van tussen.

Joram
nah vaarwel, en sterkte met je studie eh!
Oud 23-08-2002, 18:29
Kirk22
Kirk22 is offline
Doei
Oud 23-08-2002, 18:31
kastdeur
kastdeur is offline
moet dat nou altijd met zoveel ophef gebeuren?

de 1 laat zich permanent bannen en de ander maakt hele afscheidstopics...

ga gewoon weg en blijf weg, voor een tijdje of voor voorgoed...aan de mensen met wie je veel chatte via msn ofzow kun je het wel 'persoonlijk'vertellen, maar dit...
Oud 23-08-2002, 18:46
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
na ik kende je verder nie,
Doei dan maar ?
Oud 23-08-2002, 18:57
WolterB
WolterB is offline
je was zeker vooral meelezen op dit deelforum, nog nooit echt veel posts van je gezien
Oud 23-08-2002, 19:12
Verwijderd
God allemachtig. Je bent hier nog niet eens een jaar, en dan zo'n afscheidsbrief? 'T lijkt wel alsof je denkt dat iedereen je kende hier... Je kan toch ook gewoon vertrekken zonder zo'n lap tekst?

Om eerlijk te zijn heb ik je nickname nog nooit gezien... Maar even zo goed: doei.
Oud 23-08-2002, 19:27
Verwijderd
je hield toch van punk en ska enzo? najah veel plezier met studeren zou ik zeggen. wat ga je eigenlijk voor een studie doen?
Oud 23-08-2002, 19:40
skyscraper
skyscraper is offline
Vaarwel
Oud 23-08-2002, 20:01
Wijze vrouw
Wijze vrouw is offline
Geweldige afscheidsspeech!
Oud 23-08-2002, 20:59
Mara
Mara is offline
Tot niet ziens
Oud 23-08-2002, 21:44
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ok
Oud 23-08-2002, 22:13
Aurora
Aurora is offline
*btje eens met ikheetfroukje, maar evengoed: Byebye*
Oud 23-08-2002, 22:22
euro
euro is offline
uhm..okay hoie dan he
Oud 24-08-2002, 08:24
miro
miro is offline
doei.

(je zult het er niet mee eens zijn maar dit blijft een mededeling waar een slotje op komt)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten