Ik heb een vraagje ik ben nu bezich met een magazine (nu aleen nog online maar er komt ook nog een blad van uit) aleen daar wil ik ook een wetstrijd houden " I'AM THE DARKSTARBITCH" aleen voor een flash reclame filmpje heb ik fotos van vrouwen nodig ik kan natuurlijk gewoon fotos gebruiken maar ja strax gaan ze nog zeuren dus ik vraag het bij deze van welke vrouw/meisje mag ik de fotos gebruiken en als je nog mee doet kan je nog kans maken op 1 van de 3 cd pakketen aleen siteje is nog niet online ps MANNEN er komt ook nog een wedstijd voor jullie dus niet stresssen
opzich mag je wel foto's van mij gebruiken, oke, die heb je niet, maar voordta ik ga posten, vanaf hoe oud ongeveer vind jij 'vrouw'? ik ben 17, zie er uit als 14/15
Angeles schreef: Hmm, ik ben niet helemaal de doelgroep, denk ik, maar toch wel heel leuk, komt het ook echt in de winkel te liggen enzo?
Ik maakte vroeger altijd een tijdschrift met een vriendinnetje, maar een echt tijdschrift... nee, zo professioneel was ik niet.
maakt niet uit en ja het komt in winkels te liggen aleen dan niet zoals bruna maar gewoon dan het oor , dumb shop (amersfoort) en ik ben er met nog een aantal bezich en je kan hem ook gewoon bestellen via internet komt ie lekker op je deurmat te liggen
sarahbressers schreef: opzich mag je wel foto's van mij gebruiken, oke, die heb je niet, maar voordta ik ga posten, vanaf hoe oud ongeveer vind jij 'vrouw'? ik ben 17, zie er uit als 14/15