Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
*heeft sinds paar maanden een..
Eigenlijk vooral omdat men tegenwoordig ongeveer alle telefooncellen weghaalt.. nogal vaak in een situatie gekomen waarbij een telefoon een boel problemen had voorkomen.. ..en buiten dat kon ik em heel goedkoop krijgen.. (2e hands but who gives a **) *was ook altijd nogal anti gsm..maar nog steeds erger ik me rot aan beltoontjes (trilalarm de gexte) en mensen die constant lopen te spelen/patsen met die dingen ..geneer me ook best een beetje als ik moet bellen ![]() |
![]() |
|
![]() |
heb er geen, als iemand me wil bereiken en het is echt belangrijk beltie maar naar me huis, op een moment dat ik er wel ben. Dingen kosten achterlijk veel geld, en daar ontbreekt het me aan. En verder vind ik het irritant als mensen lopen te bellen en je de hele gesprekken kunt volgen. Dus neem ik er zelf geen, zo'n ding komt er bij mij niet in.
|
![]() |
|
In één jaar 2 kwijt geraakt! De ene verloren op een vijver tijdens het schaatsen, de ander in de wasmachine. Dat krijg je als je je niet interesseerd in mobieltjes. Nu heb ik er 1 die trilt, dan hoef ik niemand te irriteren in het openbaar, en ik hoef ook geen beltonen te downloaden. Verder vind ik die logo's ook onzin. Ik gebruik dat ding enkel als het heel nodig is, nou ja, ik laat het gebruiken, da's goedkoper als ik zelf niet bel
![]() REIE
||
kheb sinds vandaag, na 8 maanden zonder beltegoed te hebben gezeten, weer voor het eerst mn beltegoed opgewaardeerd..
kheb morgen intro en ik las dat een gsm handig kon zijn bladiebla en aangezien ik bij familie van een vriendin logeer en die oowk intro heeft en ik begod nie weet waar ze wonen hebben we afgesproken te bellen..dus vandaar dat ik mn beltegoed maar weer es heb verhoogd ![]() dit lijkt wel een verantwoording van het opwaarderen van mn beltegoed...mjah ![]() mjah, ben oowk best wel anti-gsm, maar in sommige gevallen kun je idd niet anders.. Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb er zelf wel een, maar ik gebruik m erg weinig, in gezelschap sowieso niet. Die ventjes die al hun beltoontjes gaan testen (in de kantine, trein of bus of waar dan ook) vind ik dus uiterst irritant...
ik word op zich heel weinig gebeld, en tuurlijk sms ik soms wel, maar als ik bij iemand wat drink en ik krijg een berichtje binnen hebben ze toch echt effe pech bij mij...
|
kepper wel 1, maar zonder beltegoed en hij staat vrijwel altijd uit..ik bel dr eigelijknooit mee, maar et is wel handig als je ineens erges staat en je weet niet meer waar je zit of wat je oaw moest hebben ofsow...maar die gasten die dr mee lopen te patsen kan ik ook wel schieten...
|
Ik heb geen GSM, en daar zit ik ook helemaal niet mee.
![]() ![]() ![]() ![]() Ik zou me alleen een mobiel aanschaffen als het uit pure noodzaak is, bijvoorbeeld als dat nodig is voor mijn toekomstige baan. Maar nu, nee, ik heb er geen nodig en dan ga ik er ook geen kopen. Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom zou je er nu dan wel één moeten hebben? |
![]() |
|
het is alleen onnozele gedoe als je stoer doet met mobieltje
ik heb er ook eentje maar ik doe er niet stoer mee ik bel er alleen mee als het echt nodig is.. pech onderweg.. of dat ik niet kan werken vanwege dat ik ziek ben enzo ja dan kun je wel zeggen gebruik je het huistelefoon toch.. natuurlijk dat kan ook maar moeder zit er altijd aan te hangen.. ![]()
|
Verwijderd
|
Heb er geen een...geen zin om 24u per dag gebeld te (kunnen) worden met de meest zinloze dingen.. Heb liever rust aan mn hoofd
![]() Misschien dat ik er ooit nog eens een aan zal schaffen omdat er ook voordelen aanzitten (met eventuele studie/baan), maar niet omdat ik anders de enige ben die mobielloos is. Trouwens, als ik weg ben en m nodig mocht hebben zijn er altijd wel mensen om me heen met zon ding op zak ![]() |
![]() |
|
Ik heb een tijdje zonder gelopen, want ja, als mensen me willen bellen, dan bellen ze thuis maar.
Maar ja, je had van die momenten waarvan je dacht, jammer dat ik niet mobiel ben en moet bellen met een telefoon van een ander. Dus ik heb er maar een aangeschaft, maar ik gebruik em weinig |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |