Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2002, 19:03
Rhinus
Rhinus is offline
Ja, ik dus. Wie nog meer? Of is iedereen al besmet met 't onnozele gedoe?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2002, 19:05
UnUsual
UnUsual is offline
ehm , ik heb er een, maar zit al 6 maanden zonder beltegoed en heb em een maand niet aangehad, telt dat ook?
stom kloteding
Oud 17-08-2002, 19:08
poecilotheria
poecilotheria is offline
hehe een paar vrienden van mij hebben er ook nog geen.

verdomd irri als je ze moet hebben
Oud 17-08-2002, 19:08
Lindansje
Lindansje is offline
pienie heeft er geen
Oud 17-08-2002, 19:09
WolterB
WolterB is offline
ben al een paar jaar anti-GSM, heb er ook nog steeds geen één, maar begin toch steeds meer nut van zo'n dingetje in te zien. ik zal dr ooit wel één aanschaffen, maar dat zal nog wel een tijdje duren. zolang ik zonder kan gebruik ik er ook geen.
Oud 17-08-2002, 19:10
Bor
Bor is offline
keb net een nieuwe
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 19:14
Tom
Tom is offline
Tja denk toch dat er een tijd komt dat je eraan moet.. wat als je voor je werk naar een klant moet, toch handig als jij bereikbaar bent.
Oud 17-08-2002, 19:14
PV
PV is offline
t is niet onnozel. t is veel handiger als steeds zon stomme telefooncel te moeten zoeken (die steeds meer gaan verdwijnen, ómdat meer mensen een gsm aanschaffen).
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 19:20
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
PV schreef:
t is niet onnozel. t is veel handiger als steeds zon stomme telefooncel te moeten zoeken (die steeds meer gaan verdwijnen, ómdat meer mensen een gsm aanschaffen).
Ja, en dat is stom! Want vroeger kon je je agressie kwijt op telefooncellen. Sloeg je die kapot was je van je woede af. Maarja, nu zijn er die niet meer. Ja, en wat doe je dan? INDERDAAD! Mensen slopen! Stop 't zinloze geweld, laat de telefooncellen staan! Maar oke, dit feet verder niks met deze Topic te maken. Dus vergeet mijn reply.

LUH, de gekste!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 19:22
McCaine
McCaine is offline
Ik heb er geen, en dat hou ik ook zo.
Oud 17-08-2002, 19:23
Verwijderd
*heeft sinds paar maanden een..

Eigenlijk vooral omdat men tegenwoordig ongeveer alle telefooncellen weghaalt.. nogal vaak in een situatie gekomen waarbij een telefoon een boel problemen had voorkomen..

..en buiten dat kon ik em heel goedkoop krijgen.. (2e hands but who gives a **)

*was ook altijd nogal anti gsm..maar nog steeds erger ik me rot aan beltoontjes (trilalarm de gexte) en mensen die constant lopen te spelen/patsen met die dingen ..geneer me ook best een beetje als ik moet bellen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 19:29
Blubz0rz
Blubz0rz is offline
Ik heb er wel een maar ik gebruik dat ding nooit. Mn ouders willen dat ik m mee neem als ik die 18 kilometer naar school ga fietsen, en meestal doe ik dat ook wel, maar dan staat ie uit.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 19:34
schuldige omstander
schuldige omstander is offline
heb er geen, als iemand me wil bereiken en het is echt belangrijk beltie maar naar me huis, op een moment dat ik er wel ben. Dingen kosten achterlijk veel geld, en daar ontbreekt het me aan. En verder vind ik het irritant als mensen lopen te bellen en je de hele gesprekken kunt volgen. Dus neem ik er zelf geen, zo'n ding komt er bij mij niet in.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 19:38
REIE
REIE is offline
In één jaar 2 kwijt geraakt! De ene verloren op een vijver tijdens het schaatsen, de ander in de wasmachine. Dat krijg je als je je niet interesseerd in mobieltjes. Nu heb ik er 1 die trilt, dan hoef ik niemand te irriteren in het openbaar, en ik hoef ook geen beltonen te downloaden. Verder vind ik die logo's ook onzin. Ik gebruik dat ding enkel als het heel nodig is, nou ja, ik laat het gebruiken, da's goedkoper als ik zelf niet bel

REIE
Oud 17-08-2002, 19:40
NERD
NERD is offline
Ook ik heb nog steeds geen lultella. Is eigenlijk wel lekker rustig zo, al zal ik er op termijn niet aan kunnen ontkomen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 19:48
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
k heb er ook geen een
Oud 17-08-2002, 23:23
battlestar
battlestar is offline
kheb sinds vandaag, na 8 maanden zonder beltegoed te hebben gezeten, weer voor het eerst mn beltegoed opgewaardeerd..
kheb morgen intro en ik las dat een gsm handig kon zijn bladiebla en aangezien ik bij familie van een vriendin logeer en die oowk intro heeft en ik begod nie weet waar ze wonen hebben we afgesproken te bellen..dus vandaar dat ik mn beltegoed maar weer es heb verhoogd

dit lijkt wel een verantwoording van het opwaarderen van mn beltegoed...mjah

mjah, ben oowk best wel anti-gsm, maar in sommige gevallen kun je idd niet anders..

Citaat:
*was ook altijd nogal anti gsm..maar nog steeds erger ik me rot aan beltoontjes (trilalarm de gexte) en mensen die constant lopen te spelen/patsen met die dingen ..geneer me ook best een beetje als ik moet bellen
hier hetzelfde..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 23:47
Kirk22
Kirk22 is offline
jij bent het levende antwoord op je vraag. Ik vind het niet 'onnozel'.
Dat is vanille vla ook niet
Oud 17-08-2002, 23:53
euro
euro is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
k heb er ook geen een
Oud 18-08-2002, 00:00
Shock
Shock is offline
Ik heb er zelf wel een, maar ik gebruik m erg weinig, in gezelschap sowieso niet. Die ventjes die al hun beltoontjes gaan testen (in de kantine, trein of bus of waar dan ook) vind ik dus uiterst irritant...
ik word op zich heel weinig gebeld, en tuurlijk sms ik soms wel, maar als ik bij iemand wat drink en ik krijg een berichtje binnen hebben ze toch echt effe pech bij mij...
Oud 18-08-2002, 00:09
Verwijderd
''biertjehakken'' is er principieel op tegen.
verder ken ik niemand, die er geen heeft...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 01:49
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Ik heb ook net een nieuwe.. Snap niet waarom mensen expres geen mobiel willen aanschaffen, alsof ze onbereikbaar willen zijn ofzo.?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 01:56
D@mien
D@mien is offline
kepper wel 1, maar zonder beltegoed en hij staat vrijwel altijd uit..ik bel dr eigelijknooit mee, maar et is wel handig als je ineens erges staat en je weet niet meer waar je zit of wat je oaw moest hebben ofsow...maar die gasten die dr mee lopen te patsen kan ik ook wel schieten...
Oud 18-08-2002, 01:57
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Ik schijn min of meer gratis met zo'n ding opgescheept te gaan raken vanaf over een maandje ofzo. :/
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 02:56
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Ik schijn min of meer gratis met zo'n ding opgescheept te gaan raken vanaf over een maandje ofzo. :/
2 lettergrepen: "Hamer."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2002, 03:47
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Tarah Singh Varma
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 06:49
Verwijderd
Ik heb er ook nog geen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 10:42
Severus
Severus is offline
Ik heb geen GSM, en daar zit ik ook helemaal niet mee. Die hele, dure hype van de mobieltjes, daar doe ik niet aan mee. Het is echt wel zielig als al die mensjes van 12 t/m 16 een mobieltje aanschaffen om zogenaamd "volwassen" te lijken of "om er bij te horen." *zucht*

Ik zou me alleen een mobiel aanschaffen als het uit pure noodzaak is, bijvoorbeeld als dat nodig is voor mijn toekomstige baan. Maar nu, nee, ik heb er geen nodig en dan ga ik er ook geen kopen.

Ripper
Oud 18-08-2002, 10:43
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Ja, ik dus. Wie nog meer? Of is iedereen al besmet met 't onnozele gedoe?
vergeet de baby's niet!
Oud 18-08-2002, 10:56
Talon
Talon is offline
ik ben er besmet mee, en voel me naakter zonder gsm, dan zonder kleren..
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 11:55
Mara
Mara is offline
Ik heb er wel een, maar dat is vooral om bereikbaar te zijn wanneer dat echt nodig is, niet om constant te bellen ofzo, kweet hoe irri dat is
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 11:58
Verwijderd
Euhmz, op 't moment ben ik telefoonloos, want m'n vorige is gejat.. :/ Dus ik moet wel, maar ik vind het wel erg irritant.. Zonder.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 12:03
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik moet hem van m'n ouders maar zelf vinnik het een klote ding...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 12:13
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb er geen, al zo'n 2 jaar niet meer, ik mis m niet (maar ga zo op kamers dus mot er weer an)
Oud 18-08-2002, 12:20
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ik heb er wel 1, maar ik stuur er alleen sms-jes mee en ik neem m nooit ergens mee naar toe
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 12:40
Verwijderd
Ik heb er ook GEEN, heb er over gedacht (dus niet ged8) om er één te kopen, maar toch niet gedaan.
Gemak en plezier ervan wegen niet op tegen de prijs.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Ik heb ook net een nieuwe.. Snap niet waarom mensen expres geen mobiel willen aanschaffen, alsof ze onbereikbaar willen zijn ofzo.?
voordat er gsm's waren zat je toch ook niet elke minuut te denken: "Ohoh, nu ben ik onbereikbaar".
Waarom zou je er nu dan wel één moeten hebben?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:05
vixen
vixen is offline
ik heb dr geen. helemaal geen behoefte aan.

maaaar, mn mamma heeft dr wel een
Oud 18-08-2002, 13:07
Verwijderd
mijne is gestolen en ik moet nog een nieuwe kopen :/
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:20
Verwijderd
Citaat:
PIGLY PUFFER schreef:
mijne is gestolen en ik moet nog een nieuwe kopen :/
avatar-dief... maar waarom MOET je een nieuwe kopen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:27
girl18
girl18 is offline
het is alleen onnozele gedoe als je stoer doet met mobieltje

ik heb er ook eentje maar ik doe er niet stoer mee ik bel er alleen mee als het echt nodig is.. pech onderweg.. of dat ik niet kan werken vanwege dat ik ziek ben enzo ja dan kun je wel zeggen gebruik je het huistelefoon toch.. natuurlijk dat kan ook maar moeder zit er altijd aan te hangen..
Oud 18-08-2002, 13:36
Verwijderd
Heb er geen een...geen zin om 24u per dag gebeld te (kunnen) worden met de meest zinloze dingen.. Heb liever rust aan mn hoofd

Misschien dat ik er ooit nog eens een aan zal schaffen omdat er ook voordelen aanzitten (met eventuele studie/baan), maar niet omdat ik anders de enige ben die mobielloos is.

Trouwens, als ik weg ben en m nodig mocht hebben zijn er altijd wel mensen om me heen met zon ding op zak Zelf vind ik het het geld (momenteel) nog niet waard.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:40
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
ik heb der ook nog geen, wil er wel eentje kopen
Oud 18-08-2002, 13:41
2D
2D is offline
Maar daar gaat het dus allemaal om. Aandacht! Je kunt met een telefoontje wachten tot je thuis bent, maar als je in de bus gsm't, luisteren tenminste andere mensen mee.

Nee geen mobieltjes voor mij
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:41
Methuselah
Methuselah is offline
vergeet België niet!

(ik ben btw al bezig aan m'n derde, maja )
Oud 18-08-2002, 20:28
owlbeer
owlbeer is offline
Heb lekker ook nog geen, ga ook komende tijd niet kopen.
Oud 18-08-2002, 21:08
Verwijderd
ik heb er geen, ik denk dat ik er over een jaar wel een neem (of van m'n ouders krijg) want dan ga ik op kamers wonen en dan is t toch wel praktisch... maar dan ga ik m niet overal mee naar toe slepen, want ik wil helemaal niet bereikbaar zijn
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:13
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
ja hoor ken nog wel een paar mensen hoor ook nog veel mensen zonder e-mail...
Oud 18-08-2002, 21:17
Remqo
Remqo is offline
Ik heb een tijdje zonder gelopen, want ja, als mensen me willen bellen, dan bellen ze thuis maar.

Maar ja, je had van die momenten waarvan je dacht, jammer dat ik niet mobiel ben en moet bellen met een telefoon van een ander. Dus ik heb er maar een aangeschaft, maar ik gebruik em weinig
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:20
Kjem
Kjem is offline
ik heb geeeeeeeeeeeeeeennn mobiel!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten