Advertentie | |
|
![]() |
|
Het liefst trouw ik niet, maar als het moet zonder al teveel poespas, k hou het liever een beetje persoonlijk. Natuurlijk wel een feest voor goeie bekenden, maar niet zo'n verschrikkelijk groot feest met mensen die je al 100 jaar niet gezien hebt.
Mjah zoiets heb je nooit alleen zelf in handen ![]()
|
![]() |
niet teveel luxe, van die té romantische koetsen en al die onzin, wel een feest met vrienden tot diep in de nacht, een fotosessie, een huwelijksreisje naar een bestemming dichtbij. Tenzij mijn man dat wil, al die poespas, maar ik kan me het niet voorstellen, wat volgens mij is dat iets voor vrouwen
![]()
|
Ik zorg dat ik de nacht thuis op de boerderij slaap. Mijn man komt me dan ophalen in een koets met paarden (van die mooie friese paarden). Dan gaan we naar het gemeentehuis. Om ff het papiertje te halen. Daarna naar de RK kerk waar voor ons een hele mooi mis wordt voorgedragen. Dan bij ons op de boerderij in de schuur (dan heel mooi versierd) de receptie houden. Daarna een heerlijk diner ook gewoon thuis in de schuur. En dan een gigantisch groot feest waar heel veel mensen voor worden uitgenodigd.... En misschien een huwelijksreis.
Foto's worden er ook gemaakt maar er wordt niet echt voor geposeerd enzo.... |
![]() |
|
Niet in het stadhuis van de plaats waar ik nu woon in ieder geval. (heb een ander in gedachten). In een mooie jurk. Met een hele lieve man, waar ik (voor zover je dat kunt zeggen in deze tijd) zeker weten de rest van mijn leven mee wil delen. Bruiloft met weinig mensen. Alleen de mensen die echt niet kunnen missen; getuigen, zeer naaste familie. De rest (vrienden enzo) komen allemaal savonds op het feest. Groot gezellig ongedwongen feest. Daarna de huwelijksnacht en de volgende dag op huwelijksreis, naar een zonnige bestemming (niet a la Benidorm, iets meer klasse).
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Trouwen. Het woord geeft mij al de rillingen. Van mij hoeft het ook niet echt zo nodig al dat geheisa eromheen.
Mocht ik ooit trouwen, dan wil ik een intieme bruiloft op de Sychellen met alleen beste vrienden en de belangrijkste familie-members.
||
Citaat:
op die witte koets na wil ik het ook zo
|
zoals mijn eigen ouders
![]() naar het gemeentehuis. "hallo meneer" "halo" "wij willen trouwen" "okee, tekent u deze papieren maar" "kraskras" "dank u wel" "goeiemiddag" trouwen in 20 minuten. heerlijk.
|
![]() |
|
Err, klein intiem feestje, niet-witte jurk (misschien een mooie kleurige sari of iets dat ik zelf maak), mooie locatie, geen kerk, en m'n vader vervoert ons in een leuk rijtuigje met mijn eigen paardje ervoor.
Dan een paar dagen later een feestje voor vrienden, in een tuin ofzo, met een kampvuurtje, wat songbooks en wat drank, en iedereen neemt een muziekinstrument mee ![]() Trouwens, als het met m'n huidige vriend zou zijn zouden we twee keer trouwen - 1x in Newcastle en 1x in Nederland. (heh, ik heb vrienden die 3 trouwerijen hadden. 1x in Engeland (daar woonde hij) 1x in Noorwegen (daar woonde zij) en 1x in India (daar kwam hij vandaan en z'n ouders wonen er nog) 't lijkt mij nogal een gedonder om 't hele circus 3 keer mee te maken in drie maanden, maar kans zat om verschillende trouwerijen te houden ![]()
|
![]() |
Ik denk niet dat ik wil trouwen. (ouders zijn gescheiden, heeft veel pijn gedaan)
Maar als ik ga trouwen, zal het juist allemaal heel traditioneel zijn. Witte jurk, waar ik me echt heel mooi in voel, veel bloemen, kerk, stadhuis... 'Zoals het hoort'.....
||
Citaat:
Alleen geen man... Ik wil eigenlkijk niet trouwen.. Ik vind wel een andere reden om een bruidsjurk te kopen..
|
![]() |
Liefst zo snel mogelijk...
![]() Als ik dan een kandidaat heb, want heb dus geen vriendin... En voordat ik zelfs maar aan trouwen zou denken ![]() Maar ik hoop dan ook dat ik zo snel mogelijk een vriendin zal vinden waarmee ik m'n hele leven samen blijf. ![]() Absoluut geen ONS voor mij, dat soort dingen... ![]() Helaas heb ik dus geen vriendin... ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
http://213.222.28.186/geldernet/inte...asp?docid=4021
Zutphen als trouwlocatie! Écht een geweldig mooi stadhuis. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook geen idee wanneer, ben 19 en niet echt een leeftijd om al over dat soort dingen na te denken. Als ik ooit ga trouwen heb ik de voorkeur om het klein te doen, daarna bijv. klein kasteel in de bossen ofzo... lijkt me mooi met alleen wat familie en alleen de goede kennissen. Eén ding is zeker, als trouwauto een Mercedes 300SL Gullwing ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe wil jij ten huwelijk gevraagd worden? supergirl#1 | 60 | 07-11-2009 00:23 | |
Psychologie |
Hoe denken jullie hier over? Il_Principe | 37 | 22-01-2009 18:11 | |
Lifestyle |
Trouwen en je lifestyle poirot | 133 | 20-03-2007 10:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Trouw zijn aan elkaar Mirne | 26 | 04-01-2004 17:22 | |
De Kantine |
willen jullie alsjeblieft deze vragenlijst voor me invullen.. Joyce | 50 | 04-01-2003 08:22 | |
Liefde & Relatie |
Trouwen Me_Myself_and_I | 50 | 12-12-2002 13:27 |