Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
- ze zijn lelijk en verpesten het straatbeeld - koop een auto |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
herrie? legt deraan wat je herrie noemt, ik noem 'n 70 evo op heelveel toeren 'nb mooi geluidje, maar ik kan 't begrijpen dat niet iedereen der zo over denkt, daarvoor houw ik me scoot zo stil mogelijk (niet altijd even makkelijk) levensgevaarlijk? motoren niet dan? jke bent misschien kwetsbaarder, maar je kan wel sneller reageren/uitwijken als bet 'n auto..... enne geen bescherming? helm is verplicht, en ikzelf heb zowat altijd ook stevige motorjas derbij an bestuurders ken ik nix aan doen, maar ga niet op mij zeiken voor je me heb zien rijden *is geen aanval, is alvast 'n verdedeging* etcetera? verklaar u nader? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
lelijk is 'n mening, straatbeeld verpesten? neej hoor koop 'n auto -> daar ging de discussie niet over.... |
![]() |
|
volgens mij bedoel jij met een scoot iets heel anders dan dat wij denken? want jij hebt t over meedoen met races? en niet over zoown stomme lelijke felgekleurde scooter waar al die gastjes van 16 op rijden...of wel??
naja anyway zwart met paars is mooj ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Offtopic:
Citaat:
maar goed, over die kleurtjes wat dacht je vannn... ehm... groen met madeliefjes! jaaaaa!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vorm van kindelrijk meepraten dus.... of natuurlijk posts aan 't sparen.... iig. dodelijk irritant |
![]() |
|
![]() |
okeej ik heb nu 'n min of meer vaste schets gemaakt, hij word aan de "buitenkant" groen met gele details, zoals lamp/knipperlichten/startnummerachtergrond, en de "binnenkant" treeblank/blok worden geel met groene details (lijntjes van de vlakken op me treeplank, kickstarter, spatbord)
ofwel, gifgroen met hard geel... heftig! pizza_racer@hotmail.com als je 'm wil zien en evt. uploaden (ik wil ook weten wat anderen dervan vinden, maar zelf uploaden ken ik niet |
Advertentie |
|
![]() |
|
|