Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Doe effe rustig man. Zo veel sarcasme is toch nergens voor nodig? Ik zou het ook irri vinden als ik heel vaak anoniem gebeld word. Het is niet "eng" maar gewoon zwaar vervelend.
|
Had ik vroeger ook geregeld last van, meisjes die zo gefrustreerd zijn dat ze je maar lastig gaan vallen.. Er werden een keer 5 pizza's op 1 avond bij mij bezorgd die ik niet besteld had, tevens ben ik die avond bedreigd via de telefoon.. Ik zou in elkaar geslagen en vermoord worden.. Dit allemaal omdat ik niet met een meisje wilde dansen!!
Heb ook last gehad van mensen die bellen en gelijk ophangen.. Ik neem nu ook nooit meer op als er prive oproep staat.. |
![]() |
|
ik werd vorig jaar een aantal keer gebeld door een stel gasten die dachten dat ik hun fiets had gestolen..
Ze gingen me steeds bedreigen ![]() Maar ik had die fiets niet gestolen, ik had m van een vriend gekregen en die had m gestolen (hij lag zonder slot in de bosjes)
|
Ja door een ex.. heeft me een half jaar lang lastig gevallen per telefoon en msn. Constant bellen op een anoniem nummer, en als ik opnam, werd er opgehangen. Soms wel 20x op een dag.
Of een andere msn-adres nemen, me toevoegen, doen alsof hij iemand anders is, dan een foto sturen van zichzelf. Echt zo kneuzig en kinderachtig. Hoe je er vanaf komt? Proberen zo min mogelijk te reageren. Niet opnemen, niet op ingaan, gewoon negeren. Dan gaat de lol er het snelst af voor de ander.
|
![]() |
Ik ben een keer om een uur of elf 's avonds, toen ik alleen thuis was, gebeld door een man. Ik nam de telefoon gewoon op, hij zei zijn naam niet, maar vroeg gelijk of mijn vader thuis was. Ik zei, die woont hier niet. Toen vroeg hij: zijn je ouder gescheiden? Ik zei: nee. Hij ging er dus echt over doorvragen. Echt persoonlijke dingen zeg maar, ik heb na een tijdje dus gewoon opgehangen. Had ik eigenlijk veel eerder moeten doen. Nu klinkt het niet echt eng, maar op dat moment was ik echt erg geschrokken, en ik heb gelijk een vriendin opgebeld.
Dit is misschien niet echt een stalking of achtervolging... |
![]() |
|
![]() |
Door me schaduw. Soms achtervolg ik ook mijn schaduw. We wisselen het een beetje af
![]() 1x gestalked via telefoon. Hield vanzelf op. Gewoon gestoord terug doen: neem de telefoon op draai je keihard klassieke muziek of maak je hijg-geluiden. Zo wordt het nog lachen voor jou ook ![]() ![]() ![]()
|
Ja heb ik een tijdje geleden gehad, echt niet cool. M'n ouders waren toen op vakantie dus ik was gewoon samen met m'n zusje een weekje. Ik werd continu gebeld door een anoniem nr, als ik opnam werd opgehangen of gezwegen, kreeg steeds smsjes met vage teksten erin, ik terugsms-en 'wie ben je' maar daar werd niet op gereageerd. Op een gegeven moment kreeg ik toen op een avond een smsje met daarin mijn adres, toen had ik echt zoiets van hallooo.... wie is dit!! Ik zag meteen Scream-taferelen voor me natuurlijk
![]() ![]()
|
![]() ![]() ![]() ![]() maar goed, dat heeft hier nix mee te maken..kep nooit echt last van stalkers ofzo, geef ook niet zo snel mn adres ofzo aan een vreemde.. ![]()
|
jep, ik kreeg sms'jes met dingen als "pisvlek, ik pak je nog wel"
![]() ![]() ![]() en ik ben welles bedreigt en beroofd met pistool(niet dat ie die nodig zou hebben ofzo ![]() ![]() ![]() en ik heb vaak genoeg moeten rennen voor m'n vaderland jah ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben zelf niet echt langdurig gestalkt ofzo gelukkig. Wel eens last gehad van een opdringerige jongen. Op het moment wordt m'n zus nogal gestalkt door d'r ex. Hij belt soms wel 20 keer op een dag en soms ook 's avonds laat. Hij heeft ook al gedreigd dat ie 's avonds voor onze achterdeur ging liggen
![]() |
![]() |
|
![]() |
een paar jaar geleden heb ik met chatten ongemerkt best veel over mezelf verteld aan iemand die een rare bes wel oude man bleek te zijn. hij heeft verschillende keren bij school gestaan, me gebeld en hij liep langs ons huis heen en weer. dat was echt wel eng, maar het heeft niet lang geduurt en is gelukkig niet uit de hand gelopen of zo.
verder kreeg ik voor de zomervakantie opeens mailtjes van een vakantievriend van het jaar daarvoor. het scheelde niet veel of hij had mij die zomer verkracht. op zich waren die mailtjes niet eng, maar ze waren heel gezellig, alsof er nooit wat gebeurd was en dat ie me zo graag weer wilde zien enz... en das dus echt niet leuk als je weer naar dezelfde camping gaat. ik heb hem afgelopen zomer dus weer gezien maar gelukkig is hij niet bij me in de buurt geweest ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() neej, wonderbaarlijk genoeg had ik zowat geen schrammetje ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn stalkende ex-vriend SweetGirl___ | 12 | 12-05-2012 21:48 | |
Lifestyle |
Minder aandacht op school Telesmurf | 44 | 23-01-2012 08:00 | |
Psychologie |
Waar ben je blij mee wat je van huis uit hebt meegekregen? Daantje_0705 | 57 | 18-11-2005 16:06 | |
Beleidszaken |
ondemocratische benadering de abt van sion | 217 | 19-07-2003 11:03 | |
Films, TV & Radio |
Buffy-topic #2 x-spekkie-x | 500 | 14-07-2003 13:37 |