Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Bij ons spreken ze niet echt van een kantine, maar van "ne refter"
Op mijn vroegere school kon je koud water, warm water, koffie en melk krijgen en als je je boterhammen was vergeten kon je tijdens de eerste speeltijd een lunchpakket (? ze noemden het zo, maar eigenlijk waren het 4 toastjes met een blokje smeerkaas en een potje confituur) bestellen. 2 jaar geleden ben 'k dan van school veranderd en op die school kun je fruitsap, appelsap, multivruchtensap, cola, cola light, fanta, sprite, plat water, bruisend water, chocomelk, oranje drinkyoghurt en roze drinkyoghurt. Op het secretariaat kun je ook nog bonnetjes (op de dag zelf) kopen voor soep, warme maaltijd of smos kaas of hesp (die broodjes zijn voor als je je boterhammen bent vergeten, maar ja, sinds de invoering ervan is er elke dag wel een hele hoop volk zijn boterhammen "vergeten" natuurlijk ![]() |
![]() |
|
We hebben alleen één Coca Cola-automaat, één koffieautomaat en één snoepautomaat.
Maar ja, ik hoef maar met de lift naar onder, waar o.a. bakkerij, tabakswinkel, pizzeria, AH en terrasjes zijn gevestigd ![]()
|
- Twee hele automaten helemaal volgepropt met snoep.
- Koffie uit de automaat - Cola, 7-up etc. (ook uit automaat) - Een conciërgehok met pizzabroodjes, saucijzenbroodjes, appelflappen, gehaktstaven, en broodjes kroket. En 300m verderop is er natuurlijk altijd nog een Jopies Bikbar. ![]() |
![]() |
|
Bij ons in de bedrijfskantine kun je praktisch alles kopen... tis niet duur ofzow, dus je eet best wel door daarzo. Ik neem netjes elke middag een bakje vers fruit en een beker melk, om de rest een beetje te compenseren
![]()
|
![]() |
Wij hebben geen kantine
![]() We hebben wel broodautomaten met broodjes kaas, ham, huzaren, ei, enz. En met roombroodjes/croissantjes, appelflappen, kersenflappen, donuts en gevulde koeken. Frisdrankautomaten en sapautomaten. En soms in de 2e pauze hebben we koekverkoop: gevulde koeken, stroopkoeken, glaces, appelkoeken, speculaas. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() mjah bij ons ook ongezonde rotzooi..like hotdogs en tosties maar dat lust ik wel ![]() en verder zoete dingen, frisdrank etcetc.... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
euhm veel (gaat ff op site kijken)
-gebonden soep van bouillon; ajuin; prei; selder; spinazie; boontjes en stukjes kip' -sandwich met kaas; verpakt -bruin stokbrood met tofusalade; ijsbergsla; komkommer en tomaat; verpakt -bruin stokbrood met krabsalade; ijsbergsla; tomaat en komkommer; verpakt -bruin stokbrood met tonijnsla; ijsbergsla; tomaat en komkommer; verpakt -falouchebrood gevuld met hesp; kaas; salami en plakjes ei; ijsbergsla; tomaat; komkommer -sandwich met hesp; verpakt -wit stokbrood met kaas en hesp; ei; ijsbergsla; komkommer; tomaat; verpakt -ciabatta met noten met Mozzarella; tomaat; pesto (koude saus op basis van basilicum) -bruin stokbrood met kaas; verpakt -wit stokbrood met hesp; verpakt -wit stokbrood met kip kerrie; verpakt -wit stokbrood met preparé; mosterd; tabasco; augurk en gesnipperde ui; verpakt -bruin brood met grijze garnalen; tomaatschijfjes; roomkaas en krulandijvie; verpakt -nog wel wat broodjes - en ook nog allemaal koffiekoeken 'smorgens, croisants, worstenbroodjes, twix en van die dingen, allemaal drankjes. ""Net zoals het aanbod in de cafetaria zal ook de etalage van de 24urenshop steeds bijgestuurd worden op basis van een evoluerend verlanglijstje van 'S.O.S.-studentenartikelen'. De Moete, ontmoeten in 1001 vormen: de deuren geopend, de ideeën kunnen binnenwaaien, vorm krijgen en op die manier steeds meer dit centrum laten uitgroeien tot het kloppend hart van de campus Heverlee. "" dat was het nbtje ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zo veel???? ![]() Bij ons alleen snoep,broodjes worst,kaas,ei en smerige-over-de-datum-koekjes ![]() ![]() We hebben niet eens snoep machines etc., alleen een koffiemachine :\
|
![]() |
Wij hebben niet eens een bar.. Alleen een apparaat met allerlei soorten snoep, een apparaat met mars/snickers/bros enz., een cup-a-soup automaat, waar je maar heel weinig soep krijgt, en een frisdank-automaat.
Of is dat wel veel?! ~xxx~ Lieke
||
Citaat:
![]()
|
kantine: glace koeken, wafels, stroopwafels en al dat soort koeken, uhm mentos, tictac, lion, mars en al die dingen, uhm waterijsjes en uhm melk en worstenbroodjes, en nog veel meer
![]() dan hebben we buiten op t schoolplein nog een friettent ![]() en ook nog een mannetje met een busje die zn hele achterbak vol heeft liggen met snoep en appelflappen enzo en ook nog een ijscoman oow en we hebben nog 2 cocacola automaten en een koffie/cappuccino/warme chocomel automaat ![]()
||
Citaat:
der zullen ook wel net iets meer studenten zitten hier
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Beleidszaken |
Samenvoeging Onzin en De Kantine Ieke | 500 | 23-03-2006 21:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!! IGRA | 1 | 15-01-2004 16:53 | |
Eten & Drinken |
Balisto's antigone | 17 | 24-04-2003 17:42 | |
De Kantine |
Verkoop dRob | 11 | 06-09-2002 16:02 |