omdat deze zuigers al mijn topics killen ook al probeer ik redelijk met ze te praten,
als ze zo willen doen haal ik ook mijn "powers" tevoorschijn ofterwijl mijn broer, en die is een pro hacker
badkoei schreef: omdat deze zuigers al mijn topics killen ook al probeer ik redelijk met ze te praten,
als ze zo willen doen haal ik ook mijn "powers" tevoorschijn ofterwijl mijn broer, en die is een pro hacker
Ahaaaaaa.... tja.. dat kan je ook doen natuurlijk... Het zal ongetwijveld een reden hebben dat ze alles verwijderen.. Stuur ze een mail met je excuses ofzow...
Greets
badkoei schreef: oke oke misschien overdrijf ik een beetje met mijn woede maar ze kunnen wel normaal doen en ook naar mij luisteren ik kom al een hele tijd op verschillende forums maar dit slaat echt ALLES
Het is inderdaad knap lullig... Maar jah... Doe effe rustig! Dan zullen ze je berichten vast niet verwijderen..