Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 07:27
kastdeur
kastdeur is offline
vraag1:
stel, je moet elke dag voor je werk of je school met de bus. laten we er van uitgaan dat de bus bestaat uit plekken met tweezitters. alle kanten van die tweezitters aan het raam zijn al bezet. wat doet jou besluiten naast wie te gaan zitten?
vb: de eerste plek die je tegenkomt?
degene die niet zoveel plek in beslag neemt, al dan niet door tassen, huidskleur, geslacht etc. etc.?

vraag2:
wat doe jij als je een vage kennis, een oude klasgenoot oid tegenkomt?
ga je gezellig bijbeppen? draai je resoluut je hoofd om? ga je druk in je tas graaien? zeg je alleen gedag? wat doe je?

mijn kantine topic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2002, 07:47
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik blijf nog liever staan dan dat ik naast iemand moet zitten.
Oud 17-09-2002, 07:55
Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Uhm, ik zoek dan gewoon 1 van de eerste lege plaatsen, dus een plaats met niet al teveel tassen en andere zooi.

Mja, het ligt eraan wie het is, maar meestal heb ik s`ochtends niet zoveel behoefte om met wie dan ook te praten
Oud 17-09-2002, 08:39
icegirl.com
icegirl.com is offline
Ik blijf dan staan.. maar als ik echt moe ben ofzo ga ik naast iemand zitten die er vriendelijk uitziet.. en niet zo veel plek in beslag neemt.
Ligt eraan wie het is, maar meestal wel gewoon hoi.
Als ik goed bevriend was vroeger met diegene, wel bijkleppen.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 09:22
Fleurop
Fleurop is offline
1: Ik denk de plaats waar de meeste ruimte is of die ik het eerste zie...

2: Ik zeg in ieder geval hallo, en vraag hoe het gaat, verder ligt het aan mijn humeur of wie die persoon is of ik ernaast ga zitten of verder mee praat....

Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 10:37
Boogie
Boogie is offline
1. wat het minste moeite kost, dus minste rommel etc...
2. ik draai m'n hoofd om of ik duik onder de stoel oid
Oud 17-09-2002, 10:46
R
R is offline
Gedraag je eens naar een 20 jarige met je zielige versiering.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 10:58
Breg
Breg is offline
1. ik ga naast iemand zitten die er aardig uitziet

2. ik zeg gedag en verder niks.
Oud 17-09-2002, 11:38
[DnC]
[DnC] is offline
1. Waarschijnlijk ergens zover mogelijk achterin of voorin zitten waar er plek vrij is, anders gewoon de eerste plek die ik zie.

2. Denk dat ik er wel een praatje mee zou maken, maar dat hangt er ook vanaf wie het is.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 11:49
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
vraag1:
stel, je moet elke dag voor je werk of je school met de bus. laten we er van uitgaan dat de bus bestaat uit plekken met tweezitters. alle kanten van die tweezitters aan het raam zijn al bezet. wat doet jou besluiten naast wie te gaan zitten?
degene die niet zoveel plek in beslag neemt, al dan niet door tassen, huidskleur, geslacht etc. etc.?

vraag2:
ga je gezellig bijbeppen? draai je resoluut je hoofd om? ga je druk in je tas graaien? zeg je alleen gedag? wat doe je?

mijn kantine topic
Ik ging elke dag met de bus/tram, altijd met wat vrienden
1. Ik zit naast degene die normaal is, niet stinkend oid. Als k met een groep was, bleven we staaan.
2. Hangt ervan af, als het mijn ouwe klasgenoot-vijand is, kijk ik langs diegene heen, is het iemand die ik aardig vond, gezellie bijkletsen (ben vaak te lang blijven kletsen, om weer dat hele eind trugtelopen )
Oud 17-09-2002, 12:24
marlies
marlies is offline
Citaat:
Breg schreef:
1. ik ga naast iemand zitten die er aardig uitziet

2. ik zeg gedag en verder niks.
Oud 17-09-2002, 12:49
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Citaat:
ikheetfroukje schreef:
vraag1:

vraag2:

mijn kantine topic
Vraag 1.. Een aardig niet eng iemand. Een oud vrouwtje ofzo..
Vraag 2.. Als hij of zij tegen mij ook actief begint te praten dan praat ik wel mee.. Als alles van mij moet komen niet..
Oud 17-09-2002, 14:06
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
1. Een persoon die me wel interresant lijkt, misschien nog een leuk gesprekje mee hebben . verder ga ik gewoon zitten waar de meeste plek is.

2. ligt een beetje aan de persoon, meestal maak ik wel een praatje
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 15:18
Frida
Frida is offline
vraag1:
De eerste plaats die ik tegen kom, naast iemand waar ik niet bang van ben

vraag2:
Ik ga naar buiten kijken en ik zorg ervoor dat ik verstopt zit achter de persoon voor me
Oud 17-09-2002, 16:58
Verwijderd
vraag1:

Ehm, ik zou naast oude personen gaan zitten of juist naast een vriendelijke jongeman
Ook kijk ik waar ik genoeg plek heb om lekker te zitten, want die bussen van tegenwoordig..Kan m'n benen haast niet kwijt bij sommigen bankjes..

vraag2:

Hangt er vanaf hoe ik eerst met die persoon omging. Als ik diegene af en toe weleens zag zeg ik gewoon: hoi, alles goed bla bla..en dan ga ik weer verder waarmee ik bezig was.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:05
WolterB
WolterB is offline
ik ga eerst ff de bus langs kijken of er iemand zit die ik ken, meestal ga ik daar dan naast zitten.
is dat niet het geval, dan plof ik meestal gewoon ergens neer, maakt niet uit naast wie, meestal wel redelijk vooraan in de bus

meestal ben ik degene die naast iemand gaat zitten, maar als dat andersom is, dan meestal gezellig bijkletsen enzo
Oud 17-09-2002, 18:57
the tourist
the tourist is offline
[B]vraag1:
Meestal de eerste plek, maar als diegene bv een zwaar bezopen zwerver is die allemaal dingen door de bus aan het roepen is, ga ik toch wel op de 2e plek zitten.

vraag2:
Hangt eraf wie het is, meestal zeg ik alleen maar gedag.

Morgen 5 uur in de bus zitten.... zucht....... en om half 5 opstaan...... diepere zucht.......
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:02
BBEM
BBEM is offline
1 Naast het leukste meisje
2 even een praatje maken
Oud 17-09-2002, 19:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Vraag 1: Naast het mooiste meisje in de bus

Vraag 2: Ligt eraan met wie, als diegene bij me komt zitten zal ik best wel een gesprek voeren, zo niet, dan zeg ik alleen hoi of verder nix.
Oud 17-09-2002, 20:19
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
1. Bij degene die niet zoveel ruimte in beslag neemt..

2. Ik zeg gedag en verder niks
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 20:29
mar87
mar87 is offline
1. als ik niet zo ver moet, blijf ik wel staan, anders ga ik zitten naast degene die me wel aardig lijkt en als die d'r niet zijn plof ik op de eerste de beste plaats neer.

2. Ik ben een ramp in zoiets, ik weet hoe ik dan een gesprek moet beginnen, dus meestal zeg ik nix, of diegene moet beginnen te praten, dán kan ik zelf ook wel praten maar als ik zélf beginnen moet...........
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 18:55
Onbekende
Onbekende is offline
1. Als ik de keus heb, ga ik naast iemand zitten die er aardig uitziet. Ik ziet liever naast een meisje dan een jongen. Veel jongens/mannen hebben nogal de neiging veel plaats in te nemen en ik heb altijd nogal de neiging om dan erg in een hoekje te gaan zitten. Vooral in de trein, als ik de leuning niet naar beneden gedaan heb. Maar ik ben in de bus niet meer zo kritisch. Vaak ben ik blij dat ik kan zitten, want dat was tenminste vorig jaar vaak niet het geval.

2. Het hangt er vanaf. Als ik de persoon redelijk goed ken ga ik wel naast hem/haar zitten. Bij vagere kennissen is het irritant als je ze hebt gezien en er naast gaat zitten: ik heb dan al gauw niks meer aan zo'n persoon te vertellen (en wat doe je tegenwoordig?). Ik moest vorig jaar elke dag een half uur in de bus, dus ik wist dat ik minstens een half uur moest volpraten, dus soms liep ik ook iemand voorbij die ik toch niks te vertellen zou hebben.
Oud 18-09-2002, 19:02
razkal
razkal is offline
Vraag 1:

Als er verder nix bijzonders in de bus zit ga ik helemaal achteraan op de middelste stoel zitten.

Vraag 2:

Hangt van de persoon af: Leuk iemand praat ik wel mee, dom iemand zeg ik alleen gedag of helemaal nix.
Oud 18-09-2002, 21:37
Shock
Shock is offline
1. Bij een bekende, anders naast iemand die niet zoveel zooi bij zich heeft
2. Ligt eraan op welke manier ik diegene ken.. als ik m niet echt gemogen heb zou ik alleen effe gedag zeggen en dan fijn ergens anders gaan zitten, anders zou ik wel ff bijkletsen.
Oud 20-09-2002, 12:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
1. ligt eraan... Misschien ken ik wel iemand van die mensen die alleen zit... En anders langs een mooie meid gaan zitten, is altijd wel leuk.. Maar eigenlijk ga ik gewoon op de eerste plaats zitten die ik dan tegen kom.

2. ligt eraan wie dus kan ja, en nee zijn.
Oud 22-09-2002, 13:02
hobbuz
hobbuz is offline
vraag1: dat ligt eraan. als ik zie dat diegene vanwege overtollig vet of boel tassen veel ruimte inneemt, ga ik daar niet zo gauw naast zitten. iemand met een beetje uitstraling, maakt verder niet zo uit wie. als ik maar niet klem kom te zitten. en hélemaal achterin doe ik ook niet zo gauw, daar wordt ik kotsmisselijk, soms dán ga ik liever staan

vraag2: meestal zeg ik alleen *hai* als ik zie dat die ander mij ook heeft gezien zeg maar. als het een rédelijke bekende is ga ik wel ff zitten kletsen, maar ligt er ook aan hoe goed ik diegene ken(de).

mooie beantwoording van de vragen
Oud 22-09-2002, 13:40
PV
PV is offline
vraag1:
degene die er het ongeïnteresseerdst uit ziet waarschijnlijk (geen zin in verhalen met een oud opaatje enzo). Of naast iemand die ik ken.

vraag2:
met een oude klasgenoot wel ff bijpraten als diegene daar zin in heeft, vage kennis alleen 'hoi' ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten