Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vraag 2.. Als hij of zij tegen mij ook actief begint te praten dan praat ik wel mee.. Als alles van mij moet komen niet..
|
Verwijderd
|
vraag1:
Ehm, ik zou naast oude personen gaan zitten of juist naast een vriendelijke jongeman ![]() ![]() Ook kijk ik waar ik genoeg plek heb om lekker te zitten, want die bussen van tegenwoordig..Kan m'n benen haast niet kwijt bij sommigen bankjes.. ![]() vraag2: Hangt er vanaf hoe ik eerst met die persoon omging. Als ik diegene af en toe weleens zag zeg ik gewoon: hoi, alles goed bla bla..en dan ga ik weer verder waarmee ik bezig was. |
![]() |
|
ik ga eerst ff de bus langs kijken of er iemand zit die ik ken, meestal ga ik daar dan naast zitten.
is dat niet het geval, dan plof ik meestal gewoon ergens neer, maakt niet uit naast wie, meestal wel redelijk vooraan in de bus meestal ben ik degene die naast iemand gaat zitten, maar als dat andersom is, dan meestal gezellig bijkletsen enzo
|
![]() |
[B]vraag1:
Meestal de eerste plek, maar als diegene bv een zwaar bezopen zwerver is die allemaal dingen door de bus aan het roepen is, ga ik toch wel op de 2e plek zitten. vraag2: Hangt eraf wie het is, meestal zeg ik alleen maar gedag. Morgen 5 uur in de bus zitten.... zucht....... en om half 5 opstaan...... diepere zucht....... |
![]() |
|
Vraag 1: Naast het mooiste meisje in de bus
![]() ![]() Vraag 2: Ligt eraan met wie, als diegene bij me komt zitten zal ik best wel een gesprek voeren, zo niet, dan zeg ik alleen hoi of verder nix.
|
![]() |
1. als ik niet zo ver moet, blijf ik wel staan, anders ga ik zitten naast degene die me wel aardig lijkt en als die d'r niet zijn plof ik op de eerste de beste plaats neer.
2. Ik ben een ramp in zoiets, ik weet hoe ik dan een gesprek moet beginnen, dus meestal zeg ik nix, of diegene moet beginnen te praten, dán kan ik zelf ook wel praten maar als ik zélf beginnen moet........... |
![]() |
|
1. Als ik de keus heb, ga ik naast iemand zitten die er aardig uitziet. Ik ziet liever naast een meisje dan een jongen. Veel jongens/mannen hebben nogal de neiging veel plaats in te nemen en ik heb altijd nogal de neiging om dan erg in een hoekje te gaan zitten. Vooral in de trein, als ik de leuning niet naar beneden gedaan heb. Maar ik ben in de bus niet meer zo kritisch. Vaak ben ik blij dat ik kan zitten, want dat was tenminste vorig jaar vaak niet het geval.
2. Het hangt er vanaf. Als ik de persoon redelijk goed ken ga ik wel naast hem/haar zitten. Bij vagere kennissen is het irritant als je ze hebt gezien en er naast gaat zitten: ik heb dan al gauw niks meer aan zo'n persoon te vertellen (en wat doe je tegenwoordig?). Ik moest vorig jaar elke dag een half uur in de bus, dus ik wist dat ik minstens een half uur moest volpraten, dus soms liep ik ook iemand voorbij die ik toch niks te vertellen zou hebben.
|
1. Bij een bekende, anders naast iemand die niet zoveel zooi bij zich heeft
2. Ligt eraan op welke manier ik diegene ken.. als ik m niet echt gemogen heb zou ik alleen effe gedag zeggen en dan fijn ergens anders gaan zitten, anders zou ik wel ff bijkletsen.
|
1. ligt eraan... Misschien ken ik wel iemand van die mensen die alleen zit... En anders langs een mooie meid gaan zitten, is altijd wel leuk.. Maar eigenlijk ga ik gewoon op de eerste plaats zitten die ik dan tegen kom.
2. ligt eraan wie ![]()
|
![]() |
|
vraag1: dat ligt eraan. als ik zie dat diegene vanwege overtollig vet of boel tassen veel ruimte inneemt, ga ik daar niet zo gauw naast zitten. iemand met een beetje uitstraling, maakt verder niet zo uit wie. als ik maar niet klem kom te zitten. en hélemaal achterin doe ik ook niet zo gauw, daar wordt ik kotsmisselijk, soms
![]() ![]() vraag2: meestal zeg ik alleen *hai* als ik zie dat die ander mij ook heeft gezien zeg maar. als het een rédelijke bekende is ga ik wel ff zitten kletsen, maar ligt er ook aan hoe goed ik diegene ken(de). mooie beantwoording van de vragen ![]()
|
|