Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2002, 13:37
*Alcootje*
*Alcootje* is offline
hey mensen ff wat zeggen ik snap de boel nog nie zo goed ok tnx

Ok wat is het punt, ik moet volgende week tot het einde van mijn schooljaar gaan stage lopen, niks aan de hand zou je zeggen.......dus wel. naja ik heb dus nog geen stage plaats ik weet niet zo goed hoe ik t aan moet pakken en ik weet zelfs niet of dit is wat ik wil, dit is de eerste keer dak alles zelf moet regelen en ik ben een beetje bang dat ik faal!!!
Wat nu? Hoe pak ik dit aan? Weet iemand dat naja goed ik hoop dat iemand me even kan helpen met dit oplossen !!!!

voor de rest vraag ik ook ff of iemand me kan uitleggen hoe dit alles werkt of doek t al goed

naja bedankt XXXXXX ALCOOTJE
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2002, 13:42
Qamra
Qamra is offline
Geen idee, ik moet ook voor vrijdag een stage-plek hebben maar ik heb nog niets geregeld

Ik weet niet eens wat voor werk ik moet doen?!

Nou ja ik zie wel
Oud 28-10-2002, 14:06
Diablos
Diablos is offline
zou handig zijn als je erbij had verteld wat voor een opleiding je doet. maar een stage plek regelen is niet echt moeilijk. als ze op school geen plek meer voor je hebben/weten, bel je gewoon wat bedrijven op die te maken hebben met je opleiding en vraag je of ze stage lopers kunnen gebruiken.
Oud 28-10-2002, 14:07
Verwijderd
waar je denk ik als eerste mee moet beginnen is kijken naar welke opleiding je doet en aan welke eisen de stageplek volgens school moet voldoen.
daarna kun je gaan kijken naar bedrijven die in aanmerking komen voor jou.
Dan kun je die bedrijven gaan bellen, schrijven, mailen. En dan is het maar hopen dat ze je aannemen!
Ik heb de situatie nu even beschreven zoals wij dat moeten doen. Ik ben zelf een HBO student en weet niet precies wat jullie doen, kan dus zijn dat dit niet geheel voor jullie opgaat.

veel succes!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:08
*Alcootje*
*Alcootje* is offline
Heey mensen!!!!

Nou bedankt voor de tips.. ik doe trouwens de opleiding SCW wat staat voor Sociaal Cultureel Werk!!! Ik voel me nu nie meer zo.. uh... dom ofsow haha naja goed echt bedankt!!!!!!

kan altijd meer tips gebruiken horr hahaha
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:48
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Kijk in alle kranten en tijdschriften, daar staan altijd wel advertenties zou ik zeggen. Dat werd ons tenminste op school aangeraden wanneer we naar een eigen stageplaats solliciteren, maar de school kon het ook voor je regelen. Rot voor je dat de school geen connecties heeft met bedrijven die altijd gebruik maken van stageplaatsen van mensen van je school.
Reageren

Regels voor berichten