Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het zou wel heel naïef zijn om hier te schrijven dat ik me niet laat beïnvloeden, want alleen het feit al dat het bestaat heeft een grote invloed op alle mensen (iig alle mensen in westerse landen...).
|
iedereen, maar sommigen inderdaad meer dan anderen..
er is sprake van selectieve blootstelling... je bepaalt gedeeltelijk zelf wat je van de media meekrijgt, de media heeft niet haar totale macht over je de mate waarin je je beinvloeden heeft te maken met je achtergrond, sekse, opleiding, cultuur enz. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
hmmm niet zo gek veel....
ik kijk nooit tv en ik lees nooit een krant ofzo (behalve de spits smorgens in de bus maarja das echt hoogstaande kwaliteit ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Beïnvloeding van de media op basisschoolkinderen Verwijderd | 2 | 14-10-2010 17:05 | |
Games |
Wij maken een computer spel en hebben je hulp hard nodig! HKU_Smee | 26 | 13-04-2010 10:46 | |
Psychologie |
Jongeren en de invloed van de media.... vertel je verhaal! applelicious88 | 2 | 25-02-2008 20:20 | |
Games |
Invloed van de media op jongeren.... vertel je verhaal!! applelicious88 | 2 | 25-02-2008 16:30 | |
Algemene schoolzaken |
Moet je bij je studie keuze letten op toekomst perspectieven? G.T.C. | 27 | 06-04-2004 12:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
anti G8 demo in Evian SSER | 135 | 04-06-2003 10:00 |