Advertentie | |
|
![]() |
|
euh.. de titel is niet goed.. Het is nurburgring..
maar goed.. maar het is dus een grandprix circuit in duitsland waar je ook zelf op mag rijden met je eigen auto of motor.. ![]() http://www.nuerburgring.de/ ![]() ![]()
||
Citaat:
op eigen risico. je word daar ingehaald door een opel kadet, en een golfje ![]() die dingen veroorzaken ongelukken.. van die mensen die denken: dat doe ik wel ff.. lekker hard de bocht in, en lekker snel de dood in.. er staat daar ook standaard een trauma helicopter klaar...
||
Citaat:
best vreemd eigenlijk, maarja ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Mijn auto is al iets ouder, en ik weet niet of het wel zo'n veilig idee is om met m'n wagentje daar de baan op te gaan.
||
Citaat:
enige waar je goed op moet letten is achterop komend verkeer, dat je dat niet hindert.. een beetje een ongeschreven regel heb ik gehoord, is dat als je ziet dat iemand aankomt die er langs wil, je die goed de ruimte geeft.. maarja, als je niet zeker van jezelf bent, moet je het natuurlijk niet doen..
||
Citaat:
waar ging het dan over?
|
Behalve rijden is er trouwens ook genoeg nog te zien..
laatst reed er bv een engelsman met een zelfgebouwde wagen.. 500 pk, dat ding zag er gewoon geweldig uit.. heb nog geen andere wagen gezien die er mooier uit zag ![]() helemaal gebouwd van porsche onderdelen, maarja.. wat wil je als je miljonair bent en een hobby zoekt..
||
Citaat:
En er rijd daar ook een vrouw in een BMW M5 ofzo rond, als racetaxi.. al die mannen stappen achteraf helemaal verschrikt uit die auto.. dachten ze dat zijzelf wel redelijk konden racen, hehe, niet dus .. en om de 10 rondjes moesten er nieuwe banden om dr auto ![]() [edit]ONDER haar auto..ONDER!![/edit]
||
Citaat:
dat is de ringtaxi.. ze hebben zeker niet verteld hoeveel 1 rondje kost? ![]() zie je echt al die mannen uitstappen, zweet op het voorhoofd en soms wit in het gezicht.. en dan stapt zij uit, gewoon relaxed, niks aan de hand.. best grappig.. alleen niet goed voor je ego als man zijnde ![]()
||
Citaat:
![]() een collega van me is er ook op geweest.. er stond namelijk een auto stil precies om de hoek ![]() dus hij erop met zijn opel safira en accu kabels ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik hoorde iets van €12, maar dat kan ook het entreegeld zijn dat je op die baan mag .. maar lijkt me erg gaaf om met haar mee te rijden iig ![]()
||
Citaat:
een rondje met die bmw is eerder rond de €120,- ![]()
||
Citaat:
![]() is stukken goedkoper.... "One is pressed against the seat and then it starts, but despite the speed, one feels absolutely safe." The BMW-Ringtaxis of the Nürburgring offer a breathtaking experience for everyone that would like to experience the Northern Loop from the perspective of a racing driver. In a 400 horse power specially prepared BMW car guests are chauffeured by twice winner of the 24 hour Nürburgring race, Sabine Reck and her colleague Michael Martini. "A drive in a BMW-Ringtaxi is indescribable. One has to experience it for one self. Incredible!" That's what passengers who have taken the fasted taxi in the world have to say about the experience. A circuit on the Northern Loop costs € 120,00 for up to 3 people, for reservations and information +49 (0) 26 91 / 302 - 178. Gift vouchers can be purchased at the Central Tourist Information at Nürburgring. (Telephone +49 (0) 26 91 / 302 - 178). bron: http://www.nuerburgring.de/eng/angebote/ringtaxi.htm
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
mooiste/lelijkste stuk snelweg REIE | 42 | 04-06-2006 13:20 | |
Games |
Racegames Verwijderd | 51 | 11-01-2006 19:30 | |
Vrije tijd |