Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2002, 17:08
tijgje
tijgje is offline
zo ja.... Vertel door wie en hoe en wat
greetz Stefan
Oud 03-10-2002, 17:16
GRRR
GRRR is offline
neh ik hou nie zo van pissex
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 17:20
Paulaah
Paulaah is offline
Citaat:
GRRR schreef:
neh ik hou nie zo van pissex

En ontopic, jaa tuurlijk ik weet zo snel even geen voorbeeld, maar ik denk dat iedereen wel eens goed in de 'zeik' genomen is..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 17:51
martijn1985
martijn1985 is offline
mjah....door een vriendin van me, ze wou me laten geloven dat zij en haar toenmalige vriend zouden gaan trouwen.......EN IK TRAP ER NOG IN OOK!!!!

Oud 03-10-2002, 18:14
Sublime85
Sublime85 is offline
Citaat:
tijgje schreef:
zo ja.... Vertel door wie en hoe en wat
greetz Stefan
Ik niet maar een vriend van me wel HEEL erg letterlijk en figuurlijk.....

We waren op skivakantie met de 3de en 4de klas (en nog wat andere) en wij hadden 'ruzie' met de 4de klassers in het apartement naast ons en wij hadden hun een paar keer zwaar gekloot.....hadden hun bij ons in de koelkast een fles gezet die was volgepist en gemixed met flink veel ranja....MAAR ik en een andere vriend van me wisten dat dus die vriend van me dat vertellen neemt die jongen net een slok uit die fles en hij zo ' Is dat deze fles' ram aan het kwijlen wij ram lachen...hij had het ram uitgekosts...

grtz
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 18:16
Piccola
Piccola is offline
Mijn broer neemt me altijd in de zeik als de hele familie er is enzo... En een vriend van me neemt me ook wel eens in de zeik. Maar ja, wie neemt er nou niet eens iemand in de zeik, toch? Mjah, ikzelf ben er niej zo goed in, helaas!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:31
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ach zo vaak joh wil je niet weten.

Hmz dan toch maar 1 verhaaltje:
Had vrijdag 1 maart mijn rijbewijs gehaald, kom ik op 2 maart de kroeg binnen (was met de fiets naar de stad gegaan ), al mijn vrienden waren er, iedereen feliciteren en zo, komt er opeens een vriend aan met een flesje Spa voor me omdat ik mijn rijbewijs had gehaald
Mwah dit is wel een slap voorbeeld van iemand in de zeik nemen, maar vond het wel een leuke grap alleen wilde uiteraard net aan het bier gaan
Oud 04-10-2002, 11:30
Secreet
Secreet is offline
Mwoah niet echt zo goed dat ik het me nog kan herinneren...neem mezelf meestal in de zeik
Oud 04-10-2002, 13:39
Paperz
Paperz is offline
nog nooit
Oud 04-10-2002, 18:39
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Ach zo vaak joh wil je niet weten.

Hmz dan toch maar 1 verhaaltje:
Had vrijdag 1 maart mijn rijbewijs gehaald, kom ik op 2 maart de kroeg binnen (was met de fiets naar de stad gegaan ), al mijn vrienden waren er, iedereen feliciteren en zo, komt er opeens een vriend aan met een flesje Spa voor me omdat ik mijn rijbewijs had gehaald
Mwah dit is wel een slap voorbeeld van iemand in de zeik nemen, maar vond het wel een leuke grap alleen wilde uiteraard net aan het bier gaan

pfff das niets. mijn ex zei een keer doodserieus dat ze zwanger was. ik schrok me rot. ze hield het nog een paar uur vol en ik was al manieren aan het verzinnen om voor het kind te zorgen want ze wilde geen abortus. #$%#$% kutstreek :/
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 18:46
the tourist
the tourist is offline
Niet dat ik weet....
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
GRRR schreef:
pfff das niets. mijn ex zei een keer doodserieus dat ze zwanger was. ik schrok me rot. ze hield het nog een paar uur vol en ik was al manieren aan het verzinnen om voor het kind te zorgen want ze wilde geen abortus. #$%#$% kutstreek :/
Neej die reply van me was meer een grapje uithalen dan in de zeik nemen maar goed ik stond daar dus met mijn flesje spa tussen allemaal mensen in die bier dronken

Jah dat is ook nie leuk nie. Een vriend van me heeft tegen een andere vriend van me gezegd dat hij het uit had met zijn vriendin, maar dat was niet zo... "ach we zeggen dat alleen voor de grap"... nou leuke grap.
Oud 05-10-2002, 18:30
Verwijderd
Ja tuurlijk zo vaak, dat is gewoon mijn humor. Wij nemen anderen en/of onszelf vaak in de zeik...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 18:35
Tox
Tox is offline
bij ons in de groep zetten we elkaar dagelijks in de zeik. Hehe ik zal verder in het topic nog wel een bv plaatsen nu ff geen tijd voor ik ga zo
Oud 05-10-2002, 18:43
gizmo
gizmo is offline
hmm.. erg erg..
dat nooit super eigenlijk..

maar wel dat een goede vriendin van mij beweerde dat ze met een vriend ging en hadden gekust.. terwijl ze zowat met een ander ging ofzo... heel vaag... maar oke.. ik geloofde het uiteindelijk..*stom*..
Oud 05-10-2002, 21:21
Optima
Optima is offline
ja door mijn vriend

Ik vertel hem wel eens verhalen ( studeer nederlands) over literatuur of mythologie, maar deze keer raade hij het verhaal al ( van de Japanse steenhouwer in Multatuli's max havelaar). Maar een a4 tje hoor...maargoed. Hij dus vertellen dat hij Max havelaar al op de basisschool gelezen had, en ik geloofde hem want hij had toen ook in de band van de ring gelezen en...nouja hijs hyperintelligent.

ondertussen baalde ik wel dat ik het mooie verhaaltje niet kon vertellen

de volgende morgen was zijn kamer een troep en natuurlijk ben ik dan zo iemand die het tegenkomt. En wat vind ik onder alle stapels papieren: de japanse steenhouwer

wat blijkt: hij had het een maand eerder besproken in zijn studie filosofie

.....ik ging door het lint....

en hij moest hard lachen
Oud 05-10-2002, 22:06
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Sublime85 schreef:
' Is dat deze fles' ram aan het kwijlen wij ram lachen...hij had het ram uitgekosts...

grtz
stomme vraag misschien, maar wat is 'ram'??
Oud 05-10-2002, 22:07
snoopy
snoopy is offline
m'n ex haalde heel vaak grapjes uit. Hij had een keer al z'n geld van de bank gehaald. Echt een heleboel honderdjes. Had-ie in z'n horlogedoosje gestopt. Zegt-ie tegen mij: "ja, ik kocht een tweedehands horloge, en moet je zien wat er in het doosje zit! Had iemand er zeker ingestopt en vergeten eruit te halen!" Nou ja, ik vond het wel een raar verhaal, maar ik dacht: "waarom zou iemand daarover liegen?" Dus ik zei tegen hem dat ik het wel vet voor 'm vond. Bleek later dat het dus niet waar was... Tsja.. toen voelde ik me ook wel stom ja. Op 1 april was-ie nog erger. Echt gelachen met hem, toen...
Oud 05-10-2002, 22:30
Talon
Talon is offline
hmm ik ben best goedgelovig.. dus is het voor sommige mensen best makkelijk om me in de zeik te nemen..
vooral op mijn werk gebeurd dat vaak
Oud 06-10-2002, 11:30
Esmée
Esmée is offline
Ja zo vaak.. maar ik trap dan ook altijd overal in
Laatste keer die ik me kan herinneren was dat mijn ex-vriendje me had wijsgemaakt op msn dat ie een nieuwe vriendin had (toen het net uit was), ik diep ongelukkig, heb ik helemaal vet serieus tegen hem zitten praten van dat vind ik echt niet tof en ik denk nog steeds veel aan je blabla, ik geloofde het eerst maar half maar al zijn vrienden zeiden ook dat het waar was (die zaten dus ook in het complot bleek achteraf ) Nou na 3 dagen vertelt ie me dik dubbel liggend dat het maar een grapje was...
Oud 06-10-2002, 12:39
Souris
Souris is offline
ja door SuSHIJoW
ze ging via de site ikmagjouniet een mailtje sturen.
ik kende die site niet dus ik schrok mij de tering
dacht echt vannuh:ben je nu erg boos
bleek dus een nepemail te zijn.
mooi dat ik haar ging terug pakken
Oud 06-10-2002, 13:20
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
een paar vrienden zeiden tegen me dat de doos van de klas met haar broer had gezoend. Ik ken haar en haar broer wel dus ik vond het echt verschrikkelijk en ranzig en ik ging helemaal over de rooie..
het was dus niet waar. ze wilden kijken hoe snel roddels zouden verspreiden.. Lekkere vrienden

dat was niet heeeel erg, maar dat is niet zo lang geleden gebeurt en jaa dat ben ik nog niet vegeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten