Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach zo vaak joh
![]() Hmz dan toch maar 1 verhaaltje: Had vrijdag 1 maart mijn rijbewijs gehaald, kom ik op 2 maart de kroeg binnen (was met de fiets naar de stad gegaan ![]() ![]() ![]() ![]() Mwah dit is wel een slap voorbeeld van iemand in de zeik nemen, maar vond het wel een leuke grap ![]() ![]()
||
Citaat:
pfff das niets. mijn ex zei een keer doodserieus dat ze zwanger was. ik schrok me rot. ze hield het nog een paar uur vol en ik was al manieren aan het verzinnen om voor het kind te zorgen want ze wilde geen abortus. #$%#$% kutstreek :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Jah dat is ook nie leuk nie. Een vriend van me heeft tegen een andere vriend van me gezegd dat hij het uit had met zijn vriendin, maar dat was niet zo... "ach we zeggen dat alleen voor de grap"... nou leuke grap. ![]()
|
hmm.. erg erg..
dat nooit super eigenlijk.. maar wel dat een goede vriendin van mij beweerde dat ze met een vriend ging en hadden gekust.. terwijl ze zowat met een ander ging ofzo... heel vaag... maar oke.. ik geloofde het uiteindelijk..*stom*.. ![]()
|
ja door mijn vriend
Ik vertel hem wel eens verhalen ( studeer nederlands) over literatuur of mythologie, maar deze keer raade hij het verhaal al ( van de Japanse steenhouwer in Multatuli's max havelaar). Maar een a4 tje hoor...maargoed. Hij dus vertellen dat hij Max havelaar al op de basisschool gelezen had, en ik geloofde hem want hij had toen ook in de band van de ring gelezen en...nouja hijs hyperintelligent. ondertussen baalde ik wel dat ik het mooie verhaaltje niet kon vertellen de volgende morgen was zijn kamer een troep en natuurlijk ben ik dan zo iemand die het tegenkomt. En wat vind ik onder alle stapels papieren: de japanse steenhouwer wat blijkt: hij had het een maand eerder besproken in zijn studie filosofie .....ik ging door het lint.... en hij moest hard lachen
||
Citaat:
![]()
|
m'n ex haalde heel vaak grapjes uit. Hij had een keer al z'n geld van de bank gehaald. Echt een heleboel honderdjes. Had-ie in z'n horlogedoosje gestopt. Zegt-ie tegen mij: "ja, ik kocht een tweedehands horloge, en moet je zien wat er in het doosje zit! Had iemand er zeker ingestopt en vergeten eruit te halen!" Nou ja, ik vond het wel een raar verhaal, maar ik dacht: "waarom zou iemand daarover liegen?" Dus ik zei tegen hem dat ik het wel vet voor 'm vond. Bleek later dat het dus niet waar was... Tsja.. toen voelde ik me ook wel stom ja. Op 1 april was-ie nog erger.
![]()
|
Ja zo vaak.. maar ik trap dan ook altijd overal in
![]() Laatste keer die ik me kan herinneren was dat mijn ex-vriendje me had wijsgemaakt op msn dat ie een nieuwe vriendin had (toen het net uit was), ik diep ongelukkig, heb ik helemaal vet serieus tegen hem zitten praten van dat vind ik echt niet tof en ik denk nog steeds veel aan je blabla, ik geloofde het eerst maar half maar al zijn vrienden zeiden ook dat het waar was (die zaten dus ook in het complot bleek achteraf ![]() ![]()
|
ja door SuSHIJoW
![]() ze ging via de site ikmagjouniet een mailtje sturen. ik kende die site niet dus ik schrok mij de tering ![]() dacht echt vannuh:ben je nu erg boos ![]() bleek dus een nepemail te zijn. mooi dat ik haar ging terug pakken ![]()
|
een paar vrienden zeiden tegen me dat de doos van de klas met haar broer had gezoend. Ik ken haar en haar broer wel dus ik vond het echt verschrikkelijk en ranzig en ik ging helemaal over de rooie..
het was dus niet waar. ze wilden kijken hoe snel roddels zouden verspreiden.. ![]() ![]() dat was niet heeeel erg, maar dat is niet zo lang geleden gebeurt en jaa dat ben ik nog niet vegeten. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe asociaal ben jij? Verwijderd | 100 | 28-03-2009 12:46 | |
Liefde & Relatie |
intelligentie invloed op relatie ? emi | 104 | 30-07-2003 15:40 |