Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() mja vind het gewoon erg dat je soms niet eens meer normaal een avondje uit kunt gaan of dat je niet eens met een veilig gevoel over straat kunt gaan.. Echt jammer.. ![]()
||
Citaat:
![]() [nog meer eoïsme] De rest van de wereld maakt me dan eigenljik niets uit, ook de mensen niet. Zolang 'wij' maar voor altijd bij elkaar kunnen zijn. [/nog meer eoïsme] Misschien moet ik later maar gaan emigreren naar een andere planeet ofzo. ![]() ![]() Nee, maar een eiland, 'Blue Lagoon'-idee dat lijkt me wel fantastisch. Maar meer dan voor met ons 2-en. 'k hou niet zo van concurentie eigenlijk. 'k weet dan wel dat zij, blijkbaar, voor mij heeft gekozen. Maar ik ben gewoon veel te wantrouwend ![]() ![]() Dat is op zo'n eiland zo opgelost ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ging vorig weekend nog uit in een dorpje bij mij in de buurt. Daar zijn 2 discotheken. Ik wou eerst naar de ene gaan, maar ben dan toch samen met mijn zusje en een paar vrienden naar de andere gegaan. Wat bleek toen ik later naar huis reed? Dat er een hele vechtpartij was in die andere discotheek ![]() Met gewonden en al, ambulance was er ![]() Dan heb je gewoon geen zin meer.. |
![]() |
||
Citaat:
Oja, dat soort mensen zouden ook best in aanmerking kunnen komen voor dat topic over pijniging. Hen 'wens' ik het best wel toe eigenlijk. ![]()
||
Citaat:
degene met zijn vinger op de grote knop ![]() iedereen buigt voor mij. mijn wil is wet. elke vorm van een andere mening dan de mijne word afgestraft, mensen worden als voorbeeld gesteld midden op een plein, zoals vroeger. mensen worden ook in groepen gedeeld, maakt een van hen een fout, dan draagt de rest de gevolgen. degene die de fout begaat daar gebeurt niets mee. enz
||
Citaat:
![]() Ik wil gewoon gelukkig zijn met mn familie en vrienden. Mijn positie in de maatschappij vind ik niet zo belangrijk verder...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ehm tsja maar dat wat jij zegt is misschien egoistisch maar heus niet leuk ofzo... tenminste dat vind ik..
||
Citaat:
hmm mijn droombeeld van de wereld.. een wereld zonder religie.. een wereld waar gekken elkaar niet afmaken en opblazen om debiele redenen.. een wereld waar mensen wel normaal met elkaar kunnen omgaan een wereld die niet alleen om geld draaid een wereld waar niks moet, waar je echt vrij bent en waar ik zelf ben in deze wereld, gewoon op een mooie plek met wat leuke vrouwen ![]()
|
Verwijderd
|
Minstens de helft van de mensen eraf (vroeger bedacht ik dat die naar een andere planeet zouden moeten
![]() Natuurvriendelijker maar niet slechter, meer ruimte, meer natuur, maar toch gewoon modern.... Hmz dat gebeurt nooit. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Nou ja, de minder goeie familie en vrienden hoeven niet mee. |
![]() |
|
ik bedoel voornamelijk politiek-economisch en erg nadrukkelijk je eigen positie in die wereld, en laat je bij alles leiden door egoïsme.
Het is een klein onderzoekje aangaande idealistische egoïstische droomwerelden. Mijne is: wereld in puin, 250 miljoen mensen over, verdeeld over kleine stadstaten over de wereld. En ik ben bigboss (via democratie, maar iedereen is het wel altijd met me eens) van een zeer succesvolle intellectuele stad.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
aan een aantal mensen hier gericht...
je hebt beslist wel een wens voor een mooie wereld-positie die je goed vervuld. - ik bedoel dus 1) wat voor positie je zou willen hebben 2) hoe die wereld eruit ziet 3) hoe je leven er uit ziet. Meeste antwoorden zitten op 3), sommige ook voorzichtig op 2). Maar ik heb de 1) nodig, graag 2 en 3 erbij maar niet per sé. Sorry dat ik zo aandring ![]() Replies van Wim Wok en Talon heb ik al wat aan... - hmm... die van Wim Wok ondersteunt mijn hypothese helaas niet ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zelfverwoestende liefde voor een man Trinity | 15 | 15-07-2004 17:32 |