Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2002, 12:51
marlies
marlies is offline
Wat vinden jullie ervan?

Ik vind dat die mensen misbruik maken van hun postitie en hierdoor veel "domme" mensen in de val laten lopen door zogezegd "goedkoop" te gaan lenen.
Ik heb hier over die Peter r. de Vries en die oud nieuwslezer van RTL 4 (ben effe zijn naam kwijt)
Oud 30-10-2002, 13:04
REIE
REIE is offline
Achterlijk fenomeen. Kent iemand dat wijf van OHRA dat ook in Spangen speelde. Ze bleek overigens zelf niet verzekerd te zijn bij ohra...

REIE
Oud 30-10-2002, 13:05
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
volgens mij is dat bij alle reclame's het geval. ik denk dat je zelfs dichtbij een algemene definitie van reclame komt
zelfs bij tell-sell waar zogenaamddoorsnee mensen hun producten aanprijzen, maken ze dus misbruik van de positie van die mensen. want het zou toch net zo goed je in dit geval duits of engels sprekende buurvrouw kunnen zijn die zo tevreden is over quick'n brite?
Oud 30-10-2002, 13:17
NERD
NERD is offline
Het schijnt zelfs dat sommige forummers reclame maken voor een bepaald merk instant-pudding
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 13:22
marlies
marlies is offline
Citaat:
NERD schreef:
Het schijnt zelfs dat sommige forummers reclame maken voor een bepaald merk instant-pudding
Dr. Oetker is niet alleen van de instant-pudding of snap ik nu je opmerking niet
Oud 30-10-2002, 13:23
Verwijderd
ik kijk/luister nooit naar die reclames want ze zijn fucking saai...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 13:58
Verwijderd
Citaat:
REIE schreef:
Achterlijk fenomeen. Kent iemand dat wijf van OHRA dat ook in Spangen speelde. Ze bleek overigens zelf niet verzekerd te zijn bij ohra...

REIE
haha dat is mijn schuin-achterbuurvrouw
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 08:36
Slither
Slither is offline
Kom op zeg - ben je 'n BN'er, ga je in zo'n goedkope commercial voor een of ander b-merk leningen spelen...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 21:44
kiwibram
kiwibram is offline
Het zit zo:
BN'ers willen eigenlijk niet in dergelijke reclames spelen omdat het slecht is voor hun reputatie MAAR
sommigen hebben dringend geld nodig omdat ze niet met geld omgaan (ze hebben te veel 'goedkope leningen' GEVOLG
ze maken klotereclames voor 'goedkope leningen'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten